Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

tsja... misschien volgende keer tog maar zelf motor fixen... ipv wegbrengen :P

Dat heeft daar helemaal niks mee te maken, er zat nog een kleine olie lekage die ze nog konden maken met garantie, dat is ook de grootste rede waarom hij gebracht is. Verder zijn het onderdelen die kapot zijn. Niet iets wat je zelf kan maken. Verde heb ik m nog beter laten afstellen + de vering op mijn gewicht.
 
royke = flieft!!!!

marruh was een leuk middagske allen had andries wat moeite om overind te blijven, dus heb hem wel eens moeten helpen ;P
 
royke = flieft!!!!

marruh was een leuk middagske allen had andries wat moeite om overind te blijven, dus heb hem wel eens moeten helpen ;P
jah dat was een heel erg Stomme actie van mij!!!! :$
maja na 8 weken geen motor rijden was het begin ff moeizaam -O-
maar tog boekte ik iedereen weer *O*
 
Laatst bewerkt:
ja, zo'n sxv kwijlt af en toe zelf ook wel iets of wat..

wanneer krijg je 'm terug? en waar lekt ie olie?

weet ik niet precies, ik kreeg het te horen van de monteur. Onder het blok was het een beetje vochtig... tis maar een hele kleine lekage maar ook die moeten worden gemaakt.
 
JAAAAAAAAAAAAA We hebbe er weer 1!! '(

Vandaag met robin naar de ardennen geweest,
Heerlijke stukjes kunnen sturen Totdat.............


Er kwam een vrij scherpe bocht naar links, die ik minder scherp had ingeschat
Bij het inhalen van een auto net voor deze bocht kreeg ik een tegenligger, moest dus vol in de remmen waardoor ik de controle in de bocht verloor..
Ben toen rechtdoor een grindpad ingeschoten waar ik de motor heb weten af te remmen tot 30km´h Toen ben ik omgevallen en is de motor nog enkele meters doorgeschoven..

Gelukkig is er niks krom, alleen flinke krassen op mijn kuip, en mijn akra is aan gruzalementen '(

Ik kan weer aan het hobbien.. -O-

SM gaat toch bovenal...
 
JAAAAAAAAAAAAA We hebbe er weer 1!! '(

Vandaag met robin naar de ardennen geweest,
Heerlijke stukjes kunnen sturen Totdat.............


Er kwam een vrij scherpe bocht naar links, die ik minder scherp had ingeschat
Bij het inhalen van een auto net voor deze bocht kreeg ik een tegenligger, moest dus vol in de remmen waardoor ik de controle in de bocht verloor..
Ben toen rechtdoor een grindpad ingeschoten waar ik de motor heb weten af te remmen tot 30km´h Toen ben ik omgevallen en is de motor nog enkele meters doorgeschoven..

Gelukkig is er niks krom, alleen flinke krassen op mijn kuip, en mijn akra is aan gruzalementen '(

Ik kan weer aan het hobbien.. -O-

SM gaat toch bovenal...

Oh echt balen man... gelukkig heb je zelf niks.

~
Mn sxv is nog steeeeeeeeeeeeds niet klaar :N dus kan dit weekend weer niet rijden. Baal echt als 'n stekker.
 
Laatst bewerkt:
volgensmij is dat best n end rijden :P mij lijkt 't leuker om weer met paar smers op pad te gaan *D
 
omdat het zo rustig is met foto's van de vette machines, zal ik er nog maar eens wat plaatsen van mijn standaard dus niet zo vette machine.
Foto-748E7YM8.jpg
Foto-7C4BMVJ4.jpg
Foto-XQS6XEFD.jpg
 
M'n motor kan weeeeeer terug.. hij rijd nu echt voor geen meter.. eenmaal als ik m doortrek valt hij weer helemaal terug. Moet ik alweer een tijd wachten voordat ik kan rijden ;(
 
M'n motor kan weeeeeer terug.. hij rijd nu echt voor geen meter.. eenmaal als ik m doortrek valt hij weer helemaal terug. Moet ik alweer een tijd wachten voordat ik kan rijden ;(

jij hebt wel echt veel pech, valt het wel allemaal onder de garantie? want die motor heeft toch nog bijna geen km's gemaakt ofwel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan