Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

jij hebt wel echt veel pech, valt het wel allemaal onder de garantie? want die motor heeft toch nog bijna geen km's gemaakt ofwel?

De vorige keer dat ik hem gebracht had was omdat ze de schade moesten repareren, daarbij heb ik ze nog verteld dat ze de motor nog beter af mogen stellen. Nouja dat afstellen was niet goed gelukt blijkbaar. En nu start hij nog niet eens meer. Omdat 't afstellen niet goed is gelukt moet hij gewoon terug en moeten hun maar zorgen dat hij weer goed loopt.
 
Jongens jongens!

Hebben we niets anders te melden dan

full

















Oja, KTM RULES!!!
 
Jongens jongens!

Hebben we niets anders te melden dan

[afbeelding]













Oja, KTM RULES!!!

iid KTM rules!! :}

Maar highdncreaz alles goed het is lang geleden dat ik jou gesproken heb.
heb je nog veel circuit gereden? ik heb het echt erg druk net met nieuwe opleiding begonnen en vakantie. ik zou graag nog keer mee gaan naar het circuit :]
 
iid KTM rules!! :}

Maar highdncreaz alles goed het is lang geleden dat ik jou gesproken heb.
heb je nog veel circuit gereden? ik heb het echt erg druk net met nieuwe opleiding begonnen en vakantie. ik zou graag nog keer mee gaan naar het circuit :]


He Frank!

Idd lang geleden!
Ik heb sinds de laatste x met jou ook niet meer gereden. Ben druk bezig geweest om een leerbedrijf te vinden voor mijn school!
Je leest het goed:ik ga weer terug naar school! Na 15 jaar!

Ik ga een opleiding doen voor motortechnicus in D'bosch.
Als de sollicitatie door gaat tenminste.
Eind volgende week krijg ik bericht.

Maar als er gereden kan worden op Lansard wil ik best weer eens gaan!
Misschien ook wel op 23 september in Lelystad. (17.00-20.00)

Ik hoor het wel!

Groeten Ronald
 
zou ik 'n keer aan frank of danny moeten vragen als we gaan rijden. komt wel 'n keer goed.
schaamrand zie je goed. heb ik geen verklaring voor, alleen zoals alle andere ook zeggen. mijn band is de breed voor de velg. . moet eigenlijk een 150 band op.. maar deze is 160 daarom staat ie nogal bol.
maar dit is dus een Waardeloos excuus :N

vraag.. niemand vandaag even naar motomoda in ehv? is thema supermotard..

gegroet
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook een 160 band achter op me DRZ, alleen ben al paar keer over de rand gegaan. Tis namelijk helemaal raar afgesleten aan de zijkanten :+
 
zou ik 'n keer aan frank of danny moeten vragen als we gaan rijden. komt wel 'n keer goed.
schaamrand zie je goed. heb ik geen verklaring voor, alleen zoals alle andere ook zeggen. mijn band is de breed voor de velg. . moet eigenlijk een 150 band op.. maar deze is 160 daarom staat ie nogal bol.
maar dit is dus een Waardeloos excuus :N

vraag.. niemand vandaag even naar motomoda in ehv? is thema supermotard..

gegroet

Ik ben er wezen kijken, heb ook gelijk mvd handschoentjes gekocht *O*
 
zondag smorgens wakker gemaakt door een herriemakende SXV :/ ;) ;)
ik ben er smiddags ook nog even geweest bij motomoda samen met Robin :)
setje nieuwe toosliders gekocht :Y
 
whahaha ik was al vroeg weg idd eerst bij de lansard in het zand gespeeld dammmn da was gaaf! daarna nog ff een klein rondje door best gedaan dus dacht hmmm die zal ik eens wakker maken hehehehe maar zag robin ze twingoot nie meer staan dus d8 dies er niet meer ;P
 
whahaha ik was al vroeg weg idd eerst bij de lansard in het zand gespeeld dammmn da was gaaf! daarna nog ff een klein rondje door best gedaan dus dacht hmmm die zal ik eens wakker maken hehehehe maar zag robin ze twingoot nie meer staan dus d8 dies er niet meer ;P


hebben toch nog echt de gp zitte kijken waren pas rond half 4 weg ofzeuw :+
 
nou.. mn sxv is nog niet terug, maar heb al wel meer duidelijkheid. Mijn benzine pompje is kaput. Ik had ook gevraagd of dit vaker voor kwam, was zelfs de 1e keer bij hun, maja iemand moest de 1e zijn B| .
 
nou.. mn sxv is nog niet terug, maar heb al wel meer duidelijkheid. Mijn benzine pompje is kaput. Ik had ook gevraagd of dit vaker voor kwam, was zelfs de 1e keer bij hun, maja iemand moest de 1e zijn B| .

en die eerste heeft weer een aprilia ;)

wel balen zeg
 
deze week begonnen om wat off road skills op een supermoto te krijgen!
was errug leuk om te doen!
toevallig iemand zin om as zondag mee te gaan?

ik zou zeggen een uurtje of 12.00 bij mac best, wil dan binnendoor (lees offroad) naar de lansard rijden om daar in de buurt over de zandpaden strandjes en bossen te rijden! zoals sommige weten is het hier dus toegestaan om te rijden!
ik ga gewoon met de wegbanden dus geen noppen, en zal dus nog niet bepaald snel zijn!
zal uit voorzorg mijn carbon spulletjes er maar alvast afschroeven en een oude set erop zetten.

uiteraard gaan we ook nog gewoon op de weg rijden als we het zand gezien hebben.
 
@ Aqua Holic, ik heb wel zin om ff lekker te knallen a.s. zondag mits het weer goed is. Heb net ook nog stukkie offroad gereden, maar dat gaat bij mij toch stukkie rustiger dan op de weg haha. Heb vandaag op me 160 band het laatste mm schaamrand eraf gereden :+ .. Ben er zelfs overheen gegaan, echt bizar :P

Vanavond ook ff lekker wezen gek doen op de moto. FF naar het parkeer terrein van de Evenementenhal om te stunten })

ioqdtg.jpg


kq2s0.jpg


nbxdfd.jpg


2z8buqp.jpg
 
@ Aqua Holic, ik heb wel zin om ff lekker te knallen a.s. zondag mits het weer goed is. Heb net ook nog stukkie offroad gereden, maar dat gaat bij mij toch stukkie rustiger dan op de weg haha. Heb vandaag op me 160 band het laatste mm schaamrand eraf gereden :+ .. Ben er zelfs overheen gegaan, echt bizar :P

Vanavond ook ff lekker wezen gek doen op de moto. FF naar het parkeer terrein van de Evenementenhal om te stunten })

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


waarom doe je je drz weg? komt er iets voor in de plaats?
 
Terug
Bovenaan Onderaan