Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

Hoezo, wachten op mooi weer? Gaat anders de wedstrijd niet door???Tssssk, jullie lijken wel een stel wijven joh, zo lekker over het weer babbelen... :r
 
Laatst bewerkt:
frank das wel weer eens gezellig jah!!!
ehmm precieze tijd zal ik nog ff bekijken maar verwacht rond de klok van 11.30 vanuit best en ergens rond 12.00 rondom uden
 
wie is die milan held? :X

Milan komt uit utrecht, vandaag ff met hem gereden samen met eddie! was echt gaaf, eddie met die crf en milan (ziqz) heeft een sxv.

Stefan, zondag pik ik ook even eddie op in son. Denk dat andries daarvoor al naar mij toe komt en van daaruit gaan we naar mcdonalds best!
 
jaja, ik ben wel geweldig

heb btw die as beschermers binnen. Zelfde als jou volgens mij :x Hihi. VET KOELE STIKK0RZ ERBIJ
 
ehmm ik denk dat als wij bij mac best afspreken we vanuit best over son kunnen rijden dan hem mee oppikken en dan door naar sintoedenrode ...
zou iig voor willen stellen om om 11.30 aan te rijden van mac best en om 12.00 bij mac veghel!

hopelijk tot zondag
 
ehmm ik denk dat als wij bij mac best afspreken we vanuit best over son kunnen rijden dan hem mee oppikken en dan door naar sintoedenrode ...
zou iig voor willen stellen om om 11.30 aan te rijden van mac best en om 12.00 bij mac veghel!

hopelijk tot zondag

dat kan ook! als daar dan eddie en patrick op pikken? ik weet niet of er nog meer van die kante komen?
 
kook nie maaruh als eddy nu ergens in son wacht? ik zu zeggen op de brug van de a50 daar komen we toch langs! en kunnen we met zen 4en naar veghel! weet niet wie er naar veghel gaan want patrick kon toch niet mee...
 
gruwelijke shit ik sta om 11u bij alco en kom ik met alco naar best!

dus wie gaan nu allemaal mee??

ikkie
aqua-holic (schtefan)
frank
patroek
alcoot
eddy
ziqz (milan)
???

wordt vet to te zien:D
 
@hondabrabant waar moete we jou ergens oppikken?? in veghel??
word iig een leuk dagje want jorn gaat ook mee men zen schadebak!
 
jepzz dat was het zeker jammer dat ik weer zo vroeg moest gaan... maar goed heb men wheeliekunsten weer een beetje bij kunnen spijkeren :P
tot de volgende keer maar weer!
 
stef, jij wou ook die scalvini halen hoorde ik, enig idee wanneer? miss kunne we korting fixxe als we 'r 2 nemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan