Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie oh wie zou mij kunnen assisteren met een aanbrengen van een verhogingsetje voor een 1000 uit 2005? Ik heb hier helaas niet de middelen om de motor -> lees achterwiel los van de grond te krijgen. Regio zuid / Noord Holland en of Utrecht is haalbaar. Het liefst natuurlijk omgeving Den Haag.

Beloning naar gedane zaken zal gehonoreerd worden :Y ( Let wel, lichamelijke interacties zijn uitgesloten! }) )
 
Wie oh wie zou mij kunnen assisteren met een aanbrengen van een verhogingsetje voor een 1000 uit 2005? Ik heb hier helaas niet de middelen om de motor -> lees achterwiel los van de grond te krijgen. Regio zuid / Noord Holland en of Utrecht is haalbaar. Het liefst natuurlijk omgeving Den Haag.

Beloning naar gedane zaken zal gehonoreerd worden :Y ( Let wel, lichamelijke interacties zijn uitgesloten! }) )
ik wijs DnBok aan als vrijwilliger O-) :P (als ie terug is van de vakantie)
 
Wie oh wie zou mij kunnen assisteren met een aanbrengen van een verhogingsetje voor een 1000 uit 2005? Ik heb hier helaas niet de middelen om de motor -> lees achterwiel los van de grond te krijgen. Regio zuid / Noord Holland en of Utrecht is haalbaar. Het liefst natuurlijk omgeving Den Haag.

Beloning naar gedane zaken zal gehonoreerd worden :Y ( Let wel, lichamelijke interacties zijn uitgesloten! }) )


heb je een broer of stevige zus ??

meer is niet nodig namelijk......
moeren van beide uiteinden los draaien, zed net op de jiffy tillen dat achterwiel iets vrijkomt in de vering en dan de bouten lossen, dogbones wisselen en zed laten zakken.
moeren weer vast en klaar

meer is t niet.
 
heb je een broer of stevige zus ??

meer is niet nodig namelijk......
moeren van beide uiteinden los draaien, zed net op de jiffy tillen dat achterwiel iets vrijkomt in de vering en dan de bouten lossen, dogbones wisselen en zed laten zakken.
moeren weer vast en klaar

meer is t niet.

Mijn vrouw is blond; hoeveel kans van slagen heb ik dan? :? :+
 
Ow dat is flink klote!

:Y :Y

Ik zal er voortaan rekening mee houden daar. Al rij ik daar gemiddeld 60 km/u. Of is dat juist een 30 km zone :X
Ik weet het even niet, ik hoop op 50 haha :P

Je mag er 50 idd. Als je de Rietlanden uitkomt richting het industrieterrein, kom je op een bocht die 1 kilometer lang is. Die bocht ziet er uit als buiten de bebouwde kom, maar is het dus niet, oftewel je mag er maar 50. Geen hond die dat doet, ik eind september ook niet.....
 
ik wijs DnBok aan als vrijwilliger O-) :P (als ie terug is van de vakantie)
maareuh even serieus.....ik heb de dogbones er door me dealer op laten zetten.

net zo makkelijk,had me koffie nog niet eens op en ik krijg me Bike alweer terug
 
Wie oh wie zou mij kunnen assisteren met een aanbrengen van een verhogingsetje voor een 1000 uit 2005? Ik heb hier helaas niet de middelen om de motor -> lees achterwiel los van de grond te krijgen. Regio zuid / Noord Holland en of Utrecht is haalbaar. Het liefst natuurlijk omgeving Den Haag.

Beloning naar gedane zaken zal gehonoreerd worden :Y ( Let wel, lichamelijke interacties zijn uitgesloten! }) )

_O- _O-

tegen de tijd dat bokkie terug is, ben ik er ook weer. Maat van me heeft (in Den Haag) een hobby werkplaats. eind juli kan ik wel evt samen met je naar die maat van me. Hij wil wel helpen lijkt me
Stuur me later deze maand een PM evt als het klusje nog geklaard moet worden



het is een handigheidje en klusje van niets... ik ( zette koffie voordat Pina komt ) drukte Senseo aan en bij terugkomst zaten tailrisers eronder..

Vanaf vandaag hobby erbij Nikon D60 (body) en (18-55)+ (55-200) lenzen gekocht... Erg leuk voor de beginner (ikke duz)
 
Laatst bewerkt:
2 zielen 1 gedachte, in had niet de moed om het stukje huisvleit gelijk al af te kraken daarop (ben blij dat jij dat wel doet)

zelf zou ik een positie kiezen onder het blok zo langs je wiel naar achteren, om de strepen te vereeuwigen.

en volgens mij zit er een afstand bediening bij welke je ergens met een stukkie klittenband o.i.d. kunt vast maken.

:Y
Afkraken, afkraken... Het lijkt me erg handig om de bonnetjes van het tanken enzo te bewaren. Autoroute, bekeuringen, alles meteen bij de hand op de prikker. Handig hoor.

kan natuurlijk m'n zadel verlagen, of een beetje afvallen :+
Elementaire scheikunde: hoe zwaarder je bent, hoe verder de veer inzakt. Kortom: Zettertjes met korte beentjes moeten goed eten. :Y
 
Goedemorgen!
Even voorstellen...

Mijn naam is Neel, 27 jaar en ben woonachtig in Voorburg.
Ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Z1000 uit '03.

Hier wat foto's van mijn nieuwe fiets.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

HIervoor had ik een ninja zx6r uit '00, dit rijd echter stukken beter!
Moet alleen even wennen op de snelweg, vang namelijk behoorlijk wat wind. :)



is jou motor ook toevallig in denhaag of in de buurt daat gekocht ? voor +- 5200 ofzo dan zag ik hem op internet staan (die was over gespoten drom heb ik hem laten staan)
 
is jou motor ook toevallig in denhaag of in de buurt daat gekocht ? voor +- 5200 ofzo dan zag ik hem op internet staan (die was over gespoten drom heb ik hem laten staan)

Dat klopt, in Rijswijk om precies te zijn. Heb er wel minder voor betaald dan 5200. O-)
Hij is inderdaad overgespoten, vindt het persoonlijk een mooie kleur.
 
_O- _O-

tegen de tijd dat bokkie terug is, ben ik er ook weer. Maat van me heeft (in Den Haag) een hobby werkplaats. eind juli kan ik wel evt samen met je naar die maat van me. Hij wil wel helpen lijkt me
Stuur me later deze maand een PM evt als het klusje nog geklaard moet worden



het is een handigheidje en klusje van niets... ik ( zette koffie voordat Pina komt ) drukte Senseo aan en bij terugkomst zaten tailrisers eronder..

Vanaf vandaag hobby erbij Nikon D60 (body) en (18-55)+ (55-200) lenzen gekocht... Erg leuk voor de beginner (ikke duz)


PM staat genoteerd!

Die 2de hobby heb ik ook sinds kort. Heb sinds een week een Canon EOS 450D met 2 oobjectieven. Net spul, alleen ff snel een foto maken is weer een ander verhaal.
 
heb je een broer of stevige zus ??

meer is niet nodig namelijk......
moeren van beide uiteinden los draaien, zed net op de jiffy tillen dat achterwiel iets vrijkomt in de vering en dan de bouten lossen, dogbones wisselen en zed laten zakken.
moeren weer vast en klaar

meer is t niet.

:N


Wel een hele lieve vriendin, maar niet zo lief dat zij de brommert op de jiffy kan of wil tillen. ( Bang dat ze um laat flikkeren ) En buiten dat doe ik liever zoiets met de middelen of iemand waar het zonder problemen mee kan.
 
Hoi allen,

Heeft iemand ervaring met het bestellen van Ermax spullen via www.motoevolution.co.uk.
Zij worden via Ermax
Engeland aangewezen als leverancier. Heb van de week email contact gehad, over de kosten voor het opsturen van een zwarte Hugger van Erman voor Kawa Z750.
Deze wordt geleverd in zwart gespoten kleur kost inclusief opsturen naar Nederland omgerekent 120 Euro.

Als ik hier in Nederland kijk, dan zijn de kosten eens stuk hoger.
Kijk ik ergens overheen. 8-)
 
Goedemorgen!
Even voorstellen...

Mijn naam is Neel, 27 jaar en ben woonachtig in Voorburg.
Ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Z1000 uit '03.

Hier wat foto's van mijn nieuwe fiets.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

HIervoor had ik een ninja zx6r uit '00, dit rijd echter stukken beter!
Moet alleen even wennen op de snelweg, vang namelijk behoorlijk wat wind. :)
Hey....daar ben je dan toch

Dan we elkaar vast nog wel eens tegenkomen. Ik rij regelmatig in/door Voorburg. Woon zelf in Den Haag maar mn ma woont in Leidschendam
 
Zo ik ben ook even aan het hobbyen geslagen en heb een camerasteun in mekaar geflanst.

Leuk dat ik er perse een ander ruitje op wilde :X maar de camerasteunen in de winkel zijn dan niet meer toereikend. Allemaal te laag, of mn ruitje is te hoog O-) , en om heel de tijd windgeruis en beetje motorgebrul te horen en verder in een zwart gat te kijken is ook maar saai.

Dus na een paar weken bedenken hoe ik het wilde hebben en waar, is het eindelijk wat geworden *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoor....k hoop alleen dat je nooit een "frontaaltje" krijgt met die steun erop.... -O-

Zijn die tailrisers makkelijk te monteren?
Ik heb namelijk laatst mn stiefpa geholpen om tailrisers te monteren op zijn GSX1400. Dat was een fluitje van een cent door een alu blokje onder de veerpoot te doen. Je kon er goed bij en met 30 minuten was het klaar. Alleen even de achterkant beetje optillen om ruimte te maken voor de riser. Maar dat was peanuts
Bij de Zet heb je een mono veer en dan is het achter de brug klootzakken of valt dat wel mee?
Ik weet niet of dit is wat je bedoeld maar bij mij hebben ze toen bij Hyperpro iets kortere dingen gemonteerd die er een beetje zo: O===O uitzien, als een hondenbot zeg maar...zitten aan/bij je schokbreker gemonteerd...daardoor kwam hij iets omhoog.

Edit: Ik lees net dat die "dingen" dogbones heten..... :o
 
Laatst bewerkt:
Ik was al bang het ritje vanmorgen gemist te hebben, maar begrijp dat dit verschoven is naar 30 augustus. Miss on vakantie.

Ik heb nog een vraag omtrent het opschakelen.
Kom van de ER 5 af en vraag me af wanneer jullie dit paard schakelen. Neem aan dat dit afhangt waar je rijd.
Ik zou dus graag willen weten met welke toerental je schakelt.
Ik heb een test van de Z750 gelezen waarin ze bij de 7000 toeren opschakelde.

Ben benieuwd.
Als ik relaxed rij dan meestal tussen de 5000 en 7000 rpm......bij sportief rijden tussen de 9000 en de 11000 ;)
 
Hey....daar ben je dan toch

Dan we elkaar vast nog wel eens tegenkomen. Ik rij regelmatig in/door Voorburg. Woon zelf in Den Haag maar mn ma woont in Leidschendam

Denk dat wij elkaar ook gaan tegen komen op de Wegastraat... ;)

En heb jou ook wel eens zien rijden op de motor, vermoed dat je van het werk kwam, stond bij mijn zwager voor de deur.

Hij heeft ook een Z1000 (misschien heb je hem wel eens zien staan)
Hier een foto van zijn bike:
grotefotop3ukktio.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan