Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie ik nou wat chroom op de handgrepen? Laat ik het hopen dat het weerspiegeling is....

ps die wielen maken hem wel af hoor lees, gave wielen

helaas is de drukknop chroom gebleven, had geen garantie dat de coating bleef zitten -O-
verder is alle chroom eraf, gril etc

Wanneer gaat ie naar de spuiter voor een laagje blanke lak?

:+

zitten 3 lagen lak op :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooi geworden Ad, nondeju, West1gangsta!!


Ad, Bart, en Ad........pm!!


edit: Je bent (met alfa) al gespot door Joke in't durp.......
 
Laatst bewerkt:
Lak of blanke lak?

Mat zwart blijft gewoon gaaf! *O*


2k lak met een of ander matteer effect, spuiter heeft het uitgelegd maar heb denk ik niet goed geluisterd.

mbt poetsen; er is nog onderzoek gaande naar wat de beste manier is/gaat zijn om de boel mat te houden.
ik weet het al wel; iemand anders laten doen
 
Je moet toch eens wat vaker reageren hier Agnes. Sommigen kennen je niet eens (meer). :o
Ach ja, ik wil wel maar ik heb niet zo veel verstand van zaken. Wel dat ik motorrijden errug leuk vind en mijn motor verschrikkelijk fijn vind. Maar in het begin dat ik me heb voorgesteld hier bij het forum werd mij direct verteld dat hier een rode Z trauma heerst en dat schrikt wel weer enigszins af.(maar niet heus)! Het is waar dat bij ons uit de buurt maar weinig mensen reageren en zelfs rijden op een Z, misschien reageer ik daarom wel niet zoveel. Jullie zien elkaar wel eens en rijden samen, maar al zou ik dat willen dan moet ik eerst zo'n eind aanrijden. Dus :o
Maar zo als ik al zei: als alles op mijn Ztje zit dan stuur ik nog een foto. Samen met mijn Elmo....... :P
 
:9~
Geen boutje voor de gaten. Kunststof afdekkapjes die ook op een Z750S zitten. Zijn laag en zijn er voor gemaakt.

Komen deze afdekkapjes in het M10 draadgat of komen deze over het deel wat je in het M10 draait? Aan de rechter stuur helft moet het rempotje namelijk wel vast blijven zitten.

Heb je hier toevallig een fotootje van?
 
2k lak met een of ander matteer effect, spuiter heeft het uitgelegd maar heb denk ik niet goed geluisterd.

mbt poetsen; er is nog onderzoek gaande naar wat de beste manier is/gaat zijn om de boel mat te houden.
ik weet het al wel; iemand anders laten doen


Geef de kids een schuurspons........... :X
 
zo bewerkte mijn collega zijn dochter met een voetvijl van moeders ff de portier van zijn auto op de camping :X :+


Je moest eens weten hoeveel oelewappers er zijn die die lastige vliegjes van de motorkap af halen met een schuurspons................ |(


edit: zie hierboven.........kinderen bedoelen het goed en weten niet beter, volwassenen daarentegen......
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, ik wil wel maar ik heb niet zo veel verstand van zaken. Wel dat ik motorrijden errug leuk vind en mijn motor verschrikkelijk fijn vind. Maar in het begin dat ik me heb voorgesteld hier bij het forum werd mij direct verteld dat hier een rode Z trauma heerst en dat schrikt wel weer enigszins af.(maar niet heus)! Het is waar dat bij ons uit de buurt maar weinig mensen reageren en zelfs rijden op een Z, misschien reageer ik daarom wel niet zoveel. Jullie zien elkaar wel eens en rijden samen, maar al zou ik dat willen dan moet ik eerst zo'n eind aanrijden. Dus :o
Maar zo als ik al zei: als alles op mijn Ztje zit dan stuur ik nog een foto. Samen met mijn Elmo....... :P
Nou, je hoeft Elmo niet te sturen hoor. Een foto is genoeg. :+

En dat je geen verstand van zaken hebt maakt hier niets uit. Buiten mijzelf is er niemand die er verstand van heeft. En waar ik verstand van heb ben ik ook nog niet helemaal uit.
 
Nou, je hoeft Elmo niet te sturen hoor. Een foto is genoeg. :+

En dat je geen verstand van zaken hebt maakt hier niets uit. Buiten mijzelf is er niemand die er verstand van heeft. En waar ik verstand van heb ben ik ook nog niet helemaal uit.



En je bent al 50 jaar bezig om daar achter te komen......... :X
 
Laatst bewerkt:
Nou, je hoeft Elmo niet te sturen hoor. Een foto is genoeg. :+

En dat je geen verstand van zaken hebt maakt hier niets uit. Buiten mijzelf is er niemand die er verstand van heeft. En waar ik verstand van heb ben ik ook nog niet helemaal uit.
En toch stuur ik een foto waar mijn motor op staat samen met mij en mijn elmo, want waar ik ga op mijn motor daar gaat elmo ook. Hij is mijn zogenaamde rugdekking. :] _O-
 
Komen deze afdekkapjes in het M10 draadgat of komen deze over het deel wat je in het M10 draait? Aan de rechter stuur helft moet het rempotje namelijk wel vast blijven zitten.

Heb je hier toevallig een fotootje van?
Ze komen in het draadgat en dekken dit geheel af. Het is origineel Kawasaki. De Z750S is nl. voorzien van een topkuip waar spiegels op zitten. De rest van de bedieningsorganen is helemaal hetzelfde als op de "kale" Zetjes. En vanuit de fabriek zitten er daarom mooie afdekkapjes op.
Ik heb er geen foto van bij de hand. Komt nog.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan