Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je dan toch bezig bent, dan mag je deze bij mij zetten :+

full
 
sorry ,ook jou was ik vergeten :$
gaat weer lekker |(

Je staat erbij :Y

je hebt nog 99 pagina's om al je foutjes te herstellen _O- _O-

In het vorige ducatitopic hadden we een speciaal plekje voor duccer1098(die helaas te vroeg uit het leven is gestapt) zou wel gepast zijn hem weer een plekje te geven, zet maar op mijn plek, hij verdient het meer dan ik.
 
Laatst bewerkt:
je hebt nog 99 pagina's om al je foutjes te herstellen _O- _O-

In het vorige ducatitopic hadden we een speciaal plekje voor duccer1098(die helaas te vroeg uit het leven is gestapt) zou wel gepast zijn hem weer een plekje te geven, zet maar op mijn plek, hij verdient het meer dan ik.

Ik doe het wel even anders Ronald :Y

Kan je iets van een piccie van hem en z'n Duc opduiken :?
 
Laatst bewerkt:
@ mac d, bevalt de Duc je nog een beetje?? Vandaag tegen een witte 848 + termignoni uitlaten gelopen en wat carbon. Zat even te twijfelen om te kopen. Ik mag volgende week even voor een proefritje. Hoe zit het qua onderhoud? Heb je al een echo in je portomonee?




full
 
@ mac d, bevalt de Duc je nog een beetje?? Vandaag tegen een witte 848 + termignoni uitlaten gelopen en wat carbon. Zat even te twijfelen om te kopen. Ik mag volgende week even voor een proefritje. Hoe zit het qua onderhoud? Heb je al een echo in je portomonee?




[afbeelding]

Haha lol

Waar 848 gezien? :)
 
Ik denk dat een 848 saai gaat zijn qua vermogen na een GSXR750. De handelbaarheid en de remmen gaan er wel een stuk op vooruit ;)

Overigens Mac: ik zou die zinnen over dat ze niet mogen zeuren in dit topic weghalen. Lok je het alleen maar mee uit ;). En als ze zeuren weten wij gelukkig wel beter ;)
 
Die speling die ik heb is dat ik het achtertandwiel een beetje van en naar (heel klein beetje dus) het wiel kan schuiven..
Dat hoort dus zegt de deskundige monteur.. en ik heb er geen verstand van dus 't zal wel.. ;-)
 
Die speling die ik heb is dat ik het achtertandwiel een beetje van en naar (heel klein beetje dus) het wiel kan schuiven..
Dat hoort dus zegt de deskundige monteur.. en ik heb er geen verstand van dus 't zal wel.. ;-)

Ik had begrepen dat er een terugroepactie was van Ducati vawegen het achtertandwiel. Dat scheen wat zwak te zijn. Bij de mensen die zo nu en dan op het circuit reden met de Duc, ging het achter tandwiel een heeeeeel klein beetje scheef staan. Dat zeiden ze bij Ducati in Breda
 
Ik had begrepen dat er een terugroepactie was van Ducati vawegen het achtertandwiel. Dat scheen wat zwak te zijn. Bij de mensen die zo nu en dan op het circuit reden met de Duc, ging het achter tandwiel een heeeeeel klein beetje scheef staan. Dat zeiden ze bij Ducati in Breda

Hmm.. wellicht.. zal in de gaten houden of het erger wordt.. dit kreeg ik in Zaltbommel te horen.. .. Zal ook eens in Oisterwijk naar laten kijken als ik in de buurt ben..
 
Hmm.. wellicht.. zal in de gaten houden of het erger wordt.. dit kreeg ik in Zaltbommel te horen.. .. Zal ook eens in Oisterwijk naar laten kijken als ik in de buurt ben..

Ik kreeg dat te horen bij Ducati in breda. Heb z'n kaartje in mijn auto liggen. Als je wilt dat geef ik je wel ff zijn naam + telnr door. Hij liet me het verschil zien. Het nieuwe achtertandwiel ziet er wat steviger uit dan de oude, maar hij ziet er wel nagenoeg hetzelfde uit :Y
 
Erelid van het topic
Duccer1098 R.I.P. - 1098S > 1098S
condoleance register

ja kan het hele blokje zo in je op plaatsen.

hij heeft zoals je kunt zien een supermooie motor achter gelaten

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij staat erbij :Y

[me="rEwd"]kijkt mac d lief aan voor 'n foto.[/me] Wanneer kom je m maken? ;)

Tsss ,heeft ie nog geen foto van z'n Duc :/ :+

@ mac d, bevalt de Duc je nog een beetje?? Vandaag tegen een witte 848 + termignoni uitlaten gelopen en wat carbon. Zat even te twijfelen om te kopen. Ik mag volgende week even voor een proefritje. Hoe zit het qua onderhoud? Heb je al een echo in je portomonee?




[afbeelding]

ze bevalt nog steeds Scratch ,alsin ,nooit van m'n leven nog wat anders })

Kwa onderhoud kan ik nog niks zeggen :N
De kleine kwaaltjes die ze heeft gehad vielen onder de garantie ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan