Kalender WIWTD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Langs deze weg zou ik graag aandacht willen vragen voor een INTRUDER TREFFEN in Friesland.

Deze wordt gehouden in de maand juli 5,6 en 7. Dit treffen is alleen voor intruder rijders en rijdsters. Het word gehouden op MotorCamping "t witveen, hier kunt U ook de info vinden.

groet
Chris
Ik kan in de agenda van die site geen Intruder treffen vinden. :?
 
Hallo Curlybrunet,

Je hebt helemaal gelijk, ben er zondag nog geweest gepraat met Jan nijboer, maar deze had er nog niets opgezet, dus ik prate even voor mijn beurt.
Maar kan je hier wel een update geven, van wat er staat te gebeuren.

Aankomst vrijdagmiddag , incl. buffet en zaterdag 's morgens een onbijt ,daarna een toertocht met (hopenlijk een kijkje bij een kaasboerderij of een molen) deze is niet verplicht. 's avonds een BBQ en een kampvuur.
Zondagmorgen ontbijt.Een Patch als aandenken.
INCL. vrij drinken € 99.00 per persoon.
aansluitend Friesland TT van de IOCH.

Aankomst zaterdag , 's avonds BBQ en een kampvuur, Zondag ontbijt, Een Patch als aandenken,
INCL. Vrij drinken,€ 55,00 per persoon
Aansluitend Friesland TT van de IOCH

Andere oplossingen zijn er ook, zie hiervoor de site van camping 't witveen. Hierop staan de prijzen die er wordt berekend voor een overnachting en ontbijt.

De toertocht die gepland staat is vrij voor een ieder om aan deel te nemen.

Hoop dat een ieder hier iets aan heeft en misschien
TOT ziens in Friesland
groet
Chris
 
Zaterdag 27 April Aanstaande

Leuke rit voor het goede doel , met bbq en feest avond

voor de BBQ opgeven tot Maandag 22 April
mczoetermeer@gmail.com

150477_10151407797378458_1702003167_n.jpg


Kingsday Toerrit
 
Laatst bewerkt:
20 Mei pinkstershow DCA Motorcycles Helmond :
pinkstershow750.jpg


Enkele foto's van de vorige opendag (pasen)
1__20__ms1.rvf_12.jpg


1__20__ms1.rvf_16.jpg


1__20__ms1.rvf_2.jpg


1__20__ms1.rvf_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst dit jaar wordt er voor de zondagse Classic TT een langeafstandswedstrijd op de avond van zaterdag 15 juni gehouden. De 3 uren van Elst: geen wedstrijd om de meeste ronden; het team dat het meest regelmatige rondentijden neerzet wordt de winnaar. Het evenement gaat vooraf aan de TT van Elst, die de dag daarop wordt verreden. http://www.classic-tt.eu/informatie/
 
Voor het eerst dit jaar wordt er voor de zondagse Classic TT een langeafstandswedstrijd op de avond van zaterdag 15 juni gehouden. De 3 uren van Elst: geen wedstrijd om de meeste ronden; het team dat het meest regelmatige rondentijden neerzet wordt de winnaar. Het evenement gaat vooraf aan de TT van Elst, die de dag daarop wordt verreden. http://www.classic-tt.eu/informatie/
Toegevoegd. :)
Gisteren bij de Rockanje Classic race geweest ik heb hier foto's staan.

Veel kijk plezier het was geweldig, met dank aan Flowserve en in Axtion voor de VIP kaarten en de consumpties. :} :} :}
Leuke foto's. Weinig belangstellenden voor die dag of lijkt dat zo?
 
Leuke foto's. Weinig belangstellenden voor die dag of lijkt dat zo?

wij waren vroeg en toeschouwers hebben alleen toegang vanaf de buitenzijde.

Het was best druk hoor zeker in het rennerskwartier waar ook een drankje kon worden gehaald. ;)

wij zijn tot een uur of 4 gebleven toen werdt het koud met een beetje miezer regen en dan is de lol er gauw vanaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan