Hornix gaat kleploos: Yamaha RD400 1977

hoi,
hornix

heb jij mss dat pdf bestand nog van de yamaha xs 400 2a2 dat van haynes was het zeker ? ik had ergens gelezen dat je dat nog hebt .het zou mij zeer veel helpen met alles .

dankje wel bij voorbaat

mijn email is danielgoossens@hotmail.be
 
et le voila, une nouveau dop de le reservoir pour moi brommeur
full
 
Vandaag het zitje aangepast, was een paar cm breder dan de tank en dat gaat ten koste van de wespentaille :9 Dremel&polyester is :r :r :r Aangezien het zitje in z'n geheel bekleed gaat worden heb ik een alu profiel gebruikt voor de zijkanten. Bekleding kan er zo mooi omheen getrokken worden en geen mensch die er nog wat van ziet.
full
 
Ik pop aan de voorzijde een alu plaat in de vorm van het gat aan het zitje en m'n vaste zadelier (Ramon aka hawkgt) gaat dat dan weer heel mooi bekleden en aan de voorzijde vloeiend op laten lopen. Filmpje nog gezien (een paar posts hierboven)? Beetje jammer dat ze dat tankgat open hebben gelaten, voor de rest echt een plaatje.
 
Laatst bewerkt:
heb uiteraard het filmpje bekeken, vind het inderdaad een leuke machine maar op de één of andere manier...kweenie. Iets te modern door die wielen misschien? Of de kleurstelling.....geen idee maar "zou het zelf anders doen" en dat is nu net het leuke aan zelfbouw natuurlijk. Iedereen mag er kritiek op hebben als je maar doe wat jezelf het leukst vindt dus kan begrijpen dat de heren testrijders helemaal in de wolken zijn. heb volgens my btw ook nog 2 van die lampjes liggen. Had ze voor de bmw gedacht maar nooit gebruikt.
 
Vandaag eens aandacht gegeven aan de plaatsing van het contactslot. Ivm versleten, gaar, nog maar 1 sleutel en de lage prijs heb ik op ebay een nieuwe gekocht, dus de oude heb ik gebruikt om alle 300 mogelijke montageplaatsen te verkennen :z
Het is een plekje onder het zadel, naast het luchtfilter geworden.
Eerst het gat...
full
 
Laatst bewerkt:
en dan zit tie al op z'n plek...
full


Het ziet er nu enigzins ehhh lelijk uit, maar moet je zo eens opletten als het frame gecoat is en het nieuwe contactslot gaat erin....dan is het nog steeds lelijk :P _O-
Gelukkig heb ik een tank en een zitje om het af te dekken :}
 
Laatst bewerkt:
Met afdektank ziet het er dan zo uit
full

Ben er tevreden over, de dikke pukkel valt minder op door het luchtfiltertje.
Ook nog een alu plaat aan de voorzijde van het zitje gemaakt. De bekleding gaat daar omheen vallen.
 
Overzichtje:
full

Helaas is de zon nu dusdanig gedraaid dat ik geen andere keus heb dan met een Hertog Jan in de tuin te gaan zitten -O-

herstel *O*
 
Aan/uitschakelaar vind ik niks. Ik wil een motor met een sleutel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan