Hornix gaat kleploos: Yamaha RD400 1977

Handjes moeten wapperen, zeker op 1 januari })
Spatbordje weer eens beetgepakt voor een eindeloze polijstsessie :r
voor:
full
 
en weer terug geplaatst op de sprinkhaan:
full

ook nog een stuureindspiegeltje gemonteerd.
Morgen het zitje naar de bekleder brengen *O*
@hawkgt: zwart zonder suiker :9
 
Laatst bewerkt:
Potverdrie zeg - wat ga je snel !! Jij hebt thuis zeker geen kids rondlopen ? ;)

Nog de beste wensen voor 2010 !

Dat gaat een mooi jaar worden met een (of twee ?) mooie motor(en) :Y
Zeker wel :Y Maar die hoeven niet meer verluierd/geflest/etc te worden. En dat scheelt de helft. En stiekum heb ik erg veel zin die SR500 aan te pakken dus vandaar dat ik ff lekker doorga. Zaterdag al het zitje ophalen *O*
 
Gentlepeople, een vraagje:
Heb bij Motozoom wat klein grut besteld, waaronder een tweetal nieuwe NGK bougiekapjes. Heb gewoon op mijn motortype gezocht en deze aangevinkt, maar het valt me op dat er een weerstandswaarde op staat. Wat is daar het nut van en kan ik deze gewoon monteren of ehhh roept dat weerstand op :?
full
 
een resistor is een weerstand, een weerstand zorgt voor een vertraging in de ontlading waardoor de vonk iets langer standhoudt maar dubbelop maakt de vonk zwakker.
De doppen die je hebt met de standaard bougies ZUENDKERZE NGK
BP7ES YAMAHA XS 400 (2A2) gaat perfect.
 
Laatst bewerkt:
een resistor is een weerstand, een weerstand zorgt voor een vertraging in de ontlading waardoor de vonk iets langer standhoudt maar dubbelop maakt de vonk zwakker.
De doppen die je hebt met de standaard bougies ZUENDKERZE NGK
BP7ES YAMAHA XS 400 (2A2) gaat perfect.
Duidelijk, thanx :}
Net bij de Gamma een klein werkplaatskacheltje gescoord, in no time was het zomaar 10 graden in m'n hok. We kunnen weer verder!
*O* *O*
full
*O* *O*
 
Maar dan wel je korte broek aantrekken!!! :Y

_O-
Ik zit het nu te overwegen. Met het kacheltje op stand max is het nu bijna 20 graden in m'n hokkie _O- _O- Geweldig klein krachtpatsertje. Laat ik maar voorzichtig beginnen dan. Badslippers: check!!
 
Ik zit het nu te overwegen. Met het kacheltje op stand max is het nu bijna 20 graden in m'n hokkie _O- _O- Geweldig klein krachtpatsertje. Laat ik maar voorzichtig beginnen dan. Badslippers: check!!



.....dit getuigt van enorme luiheid.....zaterdagmiddag 13.49 uur....schuur is lekker warm en wat doen we dan? In ieder geval niet achter de computer zitten en wat onzindingetjes neer tikken tsssssss. Hup! Je hok in gij luiaard en weer snel aan de pruts!

Soms denk ik dat de mensen op mijn werk echt gelijk hebben..."die jeugd van tegenwoordig" etc etc (werk in bejaardenhuis) :N :N :N
 
.....dit getuigt van enorme luiheid.....zaterdagmiddag 13.49 uur....schuur is lekker warm en wat doen we dan? In ieder geval niet achter de computer zitten en wat onzindingetjes neer tikken tsssssss. Hup! Je hok in gij luiaard en weer snel aan de pruts!

Soms denk ik dat de mensen op mijn werk echt gelijk hebben..."die jeugd van tegenwoordig" etc etc (werk in bejaardenhuis) :N :N :N

XS 650 caferacer, SR (cafe)racer, honda 550 caferacer, 4 kippen, 2 honden, 2 konijnen

En geen vrouw?
 
.....dit getuigt van enorme luiheid.....zaterdagmiddag 13.49 uur....schuur is lekker warm en wat doen we dan? In ieder geval niet achter de computer zitten en wat onzindingetjes neer tikken tsssssss. Hup! Je hok in gij luiaard en weer snel aan de pruts!

Soms denk ik dat de mensen op mijn werk echt gelijk hebben..."die jeugd van tegenwoordig" etc etc (werk in bejaardenhuis) :N :N :N
Nou ehh meneer, naast mijn computer staat een enorme doos, afkomstig uit het Noordoosten, met een voor jou vast bekende afzender. In die doos zitten, naast een hoop ouwe dekbedhoezen, Drentsche huisch aan huisch bladen en de rest van je afvalberg ( :P ) alle bestelde onderdeeltjes. Dus ja, ik moet soms wel even hier zijn }) en dan gelijk wat tikken
Nu nog de smilies zodat het juist geïnterpreteerd wordt:
;) :+ :P }) 8-) O-) :W

Maar back on topic:
Van de week naar die aardige vent in Purmerend geweest om m'n stoeltje weer op te halen...

full


Ramon........YOU ROCK !!!!!! :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan hoor!

Heb je er al opgezetten??
Ik heb nu al zin om terijden.
Mijne word toch blauw met zilvere strepen en me pothelmpie word ook mee gespoten.

Heb je een foto van het zadel op de motor?
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan hoor!

Heb je er al opgezetten??
Ik heb nu al zin om terijden.
Mijne word toch blauw met zilvere strepen en me pothelmpie word ook mee gespoten.

Heb je een foto van het zadel op de motor?
Inderdaad al even proefgezeten. Toch wel grappig hoe je een relaxte zithouding vakkundig kan verkloten met een setje clipons/lager zadel/raask remschakelsetje })
Ofwel: hopen dat de cafe's niet te ver bij elkaar van dan liggen, dan red ik het wel met dit sprinkhaantje ;)
Overzichtsfoto's volgen nog, hokkie is te klein hiervoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan