Gooische Hooligans *46*

welke dame had de grootste mond?

  • Motogirl

    Stemmen: 3 12,0%
  • Coonie

    Stemmen: 2 8,0%
  • Diddle

    Stemmen: 1 4,0%
  • Jaapie :')

    Stemmen: 15 60,0%
  • Al lang blij da'k niet hoef te kijken!

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of dat hij vindt dat elke supersport meer verzekering moet betalen omdat je een supersport alleen maar koopt om dood te gaan.... sterker nog... je vraagt erom als je fiets 250 km per uur kan.

En een paar dagen ervoor nog in een topic vertellen dat je voor motorkleding niet veel kwijt hoeft te zijn... helm van de lidl, spijkerbroekje, jas heb je thuis hangen en schoenen van 20 euro.

Ach... je moet hem niet serieus nemen... volgens mij is het een kloon ofzo..
 
Of dat hij vindt dat elke supersport meer verzekering moet betalen omdat je een supersport alleen maar koopt om dood te gaan.... sterker nog... je vraagt erom als je fiets 250 km per uur kan.

En een paar dagen ervoor nog in een topic vertellen dat je voor motorkleding niet veel kwijt hoeft te zijn... helm van de lidl, spijkerbroekje, jas heb je thuis hangen en schoenen van 20 euro.

Ach... je moet hem niet serieus nemen... volgens mij is het een kloon ofzo..
Juist, Supersports zijn gevaarlijk, maar zelf rijdt hij op een motor zonder voorrem die half uit elkaar valt.
En iedereen die is een keer is gevallen of aangereden is een slechte motorrijder. _O-
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij lacht die gozer zich helemaal gek :')
 
Present *O* *O* *O*

Hele dag al bezig met een stom verslag dat af moet. Vervelend tijdens je 'vakantie'. Morgen nog een dag en dan is het klaar. Zit nu in Valkenburg en ga woensdag dan weer terug naar Luxemburg. Denk daar nog 2 dagen rijden :]
 
voor de geintreseerde onder jullie heb ik een paar pics van mijn scootmobiel
full

full

full

full

edit: zo is dus het resultaat van de discoverlichting
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan