Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me and my bike *O*
Mijn eerste motor, pas sinds februari dit jaar mijn rijbewijs. Maar heerlijk rijd mijn naked (XJ6). Oorspronkelijk wassie zwart, maar heb m gedeeltelijk wit parelmoer laten spuiten. Rimstriping erop en nu nog andere spiegels, heldere knippers en vervanging voor mijn taartschep.
Vorige week op vakantie geweest in Italie en Oostenrijk samen met mijn vriend. We hebben nog ff geruild van motor, hij heeft een FZ1. Dat gaat natuurlijk wel iets beter dan mijn XJ6-je (zeker bergop de Stelvio haha!) maar mooi om op te beginnen zo :Y .

My bike in Oostenrijk op de Grossglockner vorige week woensdag. Wat was het super rijden daar in Italie/Oosenrijk!

[afbeelding]

In de mist op de Grossglockner.

[afbeelding]

En iedere dag mijn schatje poetsen natuurlijk :Y (@ Comomeer)

[afbeelding]

Nou vooruit, ook nog een (bijna) naked foto in het bubbelbad dan _O- (@ hotel in Laives). Nu tevreden heren? ;)

[afbeelding]
we want more we want more we want more. :9~
 
zoo rustig hier -O-

het wordt weer een prachtige naked weer dag ..vanmiddag een stukkie rijden :]
gisteravond in het donker over de dijk met een donker vizier ...is geen aanrader
 
ja, hier nog één: werd in ene wel hééél donker buiten (doe je je vizier omhoog, denk je: verrek, het is nog best wel mooi licht! :+ )


we zijn gisteren ook nog eens allebei geflitst; eerst mijn vriend en toen ik...... :( :( :(















(het was wel van voren, hahahahaha! dikke vinger voor het kastje :+ )
 
ja, hier nog één: werd in ene wel hééél donker buiten (doe je je vizier omhoog, denk je: verrek, het is nog best wel mooi licht! :+ )


we zijn gisteren ook nog eens allebei geflitst; eerst mijn vriend en toen ik...... :( :( :(



(het was wel van voren, hahahahaha! dikke vinger voor het kastje :+ )

ja klopt qua licht ...en vliegt er ook gelijk een en al ongedierte in je helm....der vloog iets naar binnen naast mijn oog ik had het gevoel dat dat ding bleef zitten ...toen maar weer helmpie dicht gedaan ...had ook geen waterproof mascara op _O-

ohja das lachu...in de eerste instantie denk je...shitttttt ik ben geflitst en dan ...haha is van voren ...dat zijn de mooiste 8-)
 
ohja das lachu...in de eerste instantie denk je...shitttttt ik ben geflitst en dan ...haha is van voren ...dat zijn de mooiste 8-)

Dat kan ik ook zo waarderen aan Duitsland, die wetgeving die het verplicht maakt om mensen van de voorkant te flitsen. Ik sta daar helemaal achter.
 
Dat kan ik ook zo waarderen aan Duitsland, die wetgeving die het verplicht maakt om mensen van de voorkant te flitsen. Ik sta daar helemaal achter.
wat zijn jullie vrouwen toch gemeen }) je mag toch niet te hard :] en je weet een schildpad ziet toch meer als een haas :Y .wat ben ik toch blij dat ik anders ben 8-)
 
we want more we want more we want more. :9~~

Voorlopig vond ik dit wel even voldoende :P

@Mierj
Gave actiefoto's van jou op het circuit!

Ik ben afgelopen woensdagavond ff toertje gaan doen met een vriendin, daarna op het terras in Breda gecrashed. 's Avonds terug was iid beetje donker achter mijn visier! Maar open doen is ook geen optie met die viese beesten :?
 
Voorlopig vond ik dit wel even voldoende :P

@Mierj
Gave actiefoto's van jou op het circuit!

Ik ben afgelopen woensdagavond ff toertje gaan doen met een vriendin, daarna op het terras in Breda gecrashed. 's Avonds terug was iid beetje donker achter mijn visier! Maar open doen is ook geen optie met die viese beesten :?

Ik heb een nieuwe helm met zonnevizier, is echt ideaal :Y
 
Voorlopig vond ik dit wel even voldoende :P

@Mierj
Gave actiefoto's van jou op het circuit!

Ik ben afgelopen woensdagavond ff toertje gaan doen met een vriendin, daarna op het terras in Breda gecrashed. 's Avonds terug was iid beetje donker achter mijn visier! Maar open doen is ook geen optie met die viese beesten :?

tanx *D
 
Ik heb een nieuwe helm met zonnevizier, is echt ideaal :Y

ja dat lijkt mij ook ideaal :Y
ik heb zon spiegelvizier deze beschadigt ook aardig snel ... eergister ging weer zon slimme automobilist zijn ruiten sproeien toen ik erachter reed...gelijk weer een beschadiging op het vizier B|
 
ja dat lijkt mij ook ideaal :Y
ik heb zon spiegelvizier deze beschadigt ook aardig snel ... eergister ging weer zon slimme automobilist zijn ruiten sproeien toen ik erachter reed...gelijk weer een beschadiging op het vizier B|
Ik vind een spiegelvizier wel mooi, heb het ook gehad op mijn eerste helm.

Alleen het in het donker rijden is niet leuk met zo'n vizier :N
 
ook maar eens een fotoke van mijn mt03 ke .is mijn 2 de motoke voor op de baan en rijd lekker ontspannen .
full
 
Oeeeh, wat voor een motor is de eerste in de OP!? Honda .... !?!! Supermooi! Ik ben momenteel nog aan het lessen, maar wil zeker een naked als ik straks mijn felbegeerde papiertje op zak heb!
 
Oeeeh, wat voor een motor is de eerste in de OP!? Honda .... !?!! Supermooi! Ik ben momenteel nog aan het lessen, maar wil zeker een naked als ik straks mijn felbegeerde papiertje op zak heb!


Dankjewel *D

het is een CB1000R
 
Ik rijd ook (een) naked, en houdt van vrouwen, voldoet dat voor dit topic? :+
 
Hele mooie actiefoto :} :} Zit lekker veel snelheid in. En heb je de tijd nog geklokt? Is er veel verschil met je andere/vorige motoren?
Nee, geen tijd geklokt, daar begin ik niet aan op de Ring. Qua bochten ging het minstens zo lekker als vorig jaar met de SV na 25 rondjes *D Qua topsnelheid merkte ik dat ik toch ietsje langzamer ging op het snelste stuk. Je denkt toch dat je sneller rijdt dan je doet met zo'n naked ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan