Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey allemaal, ik ben weer terug van vakantie! We hebben geweldig in Noorwegen gereden! Wat een mooi land!

Piccie
full


:)

@ alle nieuwe meiden hier: welkom :W
er zitten fraaie nakeds bij :Y :9
 
hey allemaal, ik ben weer terug van vakantie! We hebben geweldig in Noorwegen gereden! Wat een mooi land!

Piccie
[afbeelding]

:)

@ alle nieuwe meiden hier: welkom :W
er zitten fraaie nakeds bij :Y :9

Gaaf hoor. Ben er zelf twee jaar geleden geweest. Wat een ontzettend mooi land.
Heb je een beetje mooi weer gehad dan?

Weer terug van een weekendje Eifel. Was geweldig rijden daarzo onder leiding van Swifty :}
Ook twee rondjes op de Nordschleife gereden *O* Dat was zeker voor herhaling vatbaar. Het was gelukkig ook aardig rustig. Maar wat kun je daar ff lekker hard rijden })
 
Heb jij die gevonden? :X

Ook met Kuip was het goed zoefen in de Eifel! *O*

Hé, niet zo. :( ;) Ik kan best goed zoeken op het net. (zit al de hele avond naar dat scherm te staren, jammer genoeg geen echte actiefoto, dus als jullie er nog één vinden O-) )
 
Hé, niet zo. :( ;) Ik kan best goed zoeken op het net. (zit al de hele avond naar dat scherm te staren, jammer genoeg geen echte actiefoto, dus als jullie er nog één vinden O-) )
_O-

Zoiets bedoel je :?

full
 
Laatst bewerkt:
Reactie van Prikkie: Ja, daaaaaaaaaaaaaaaaag
-O- Dan maar op de CB van Swifty :] Want voordat er weer een rijklare S3 in de garage staat zijn we wel een paar maanden verder ;)

Vandaag wel een zeer interessante aanbieding gehad voor een 2009 S3 :X
 
Laatst bewerkt:
Gaaf hoor. Ben er zelf twee jaar geleden geweest. Wat een ontzettend mooi land.
Heb je een beetje mooi weer gehad dan?

Weer terug van een weekendje Eifel. Was geweldig rijden daarzo onder leiding van Swifty :}
Ook twee rondjes op de Nordschleife gereden *O* Dat was zeker voor herhaling vatbaar. Het was gelukkig ook aardig rustig. Maar wat kun je daar ff lekker hard rijden })
Het was zeker gaaf! Wij waren ook onder de indruk van het land. En we hebben mazzel gehad met het weer, dat scheelt natuurlijk ook.
Het was soms lastig kiezen, gassen of een beetje touren en kijken, er was zoveel te zien :)

De Nordschleife nog open? Als het een beetje rustig is, kan je zeker ff lekker los daar! Altijd leuk als er fotografen zijn, en als je haren onder je helm vandaan komen sta je gegarandeerd op de foto haha :+
 
wauwwww..... ik ben vreselijk jalours -O-
hihi, sja wat is nederland saai he, als je deze fotos ziet ;)

@ Zoefzoeki, is idd de Laerdaltunnel :Y en daar moesten we echt even stoppen :P wat is die tunnel lang hé :+

Mijn motor heeft weer een grondige poetsbeurt gehad, de sporen vanuit noorwegen zijn eraf *D
 
wat een ontzettend GAVE foto van in de tunnel, nessy *O*

ik meld me na twee weekjes vakantie vieren ook maar weer eens hierzo :W

echt uitgerust ben ik niet van de vakantie... :N komt omdat we op de bike richting Luxemburg gingen in leren pak, met zomerhandschoenen, etc. de hele optimistische reutel. en dan? dan regen en koude wind op je lazer krijgen, zodat je kou vat en de rest van de dagen daar als een dweil rijdt. :Z dat is mij dus overkomen, toen mijn vriendje Frasier en ik vorige week nog effe 'fijn' een stukkie wilden gaan rijden daar :(

mag vrijdag 'al' naar de manueel therapeut terug voor mijn houten rug en nek, heb geen éne meter lekker kunnen rijden in en om Vianden, dus da's wel jammer. Frasier is in zijn uppie nog gaan crossen in de bergen, dus die heeft zich prima vermaakt. het fijne was dan wel dat we toch hebben kunnen relaxen, bbq'en, kasteeltje bezoeken, terrasjes pikken, croques monsieurs eten, espresso met brownies verorberen, etc. dus het was alsnog een geslaagde vakantie :Y *O* (en dan niet te vergeten dat we in onze eerste week fijn naar Londen zijn geweest, en dat was gewoon mega-super! :} )

dus, ik zit weer fijn middenin mijn vertaalprojecten, op mijn oude vertrouwde stek: aan mijn bureautje, voor de computerd.... :Z

en ondertussen denk ik na of ik nog wel een naked wil blijven rijden met al die nek- en rugklachten van de wind... :X :X :X
 
wat een ontzettend GAVE foto van in de tunnel, nessy *O*

ik meld me na twee weekjes vakantie vieren ook maar weer eens hierzo :W

echt uitgerust ben ik niet van de vakantie... :N komt omdat we op de bike richting Luxemburg gingen in leren pak, met zomerhandschoenen, etc. de hele optimistische reutel. en dan? dan regen en koude wind op je lazer krijgen, zodat je kou vat en de rest van de dagen daar als een dweil rijdt. :Z dat is mij dus overkomen, toen mijn vriendje Frasier en ik vorige week nog effe 'fijn' een stukkie wilden gaan rijden daar :(

mag vrijdag 'al' naar de manueel therapeut terug voor mijn houten rug en nek, heb geen éne meter lekker kunnen rijden in en om Vianden, dus da's wel jammer. Frasier is in zijn uppie nog gaan crossen in de bergen, dus die heeft zich prima vermaakt. het fijne was dan wel dat we toch hebben kunnen relaxen, bbq'en, kasteeltje bezoeken, terrasjes pikken, croques monsieurs eten, espresso met brownies verorberen, etc. dus het was alsnog een geslaagde vakantie :Y *O* (en dan niet te vergeten dat we in onze eerste week fijn naar Londen zijn geweest, en dat was gewoon mega-super! :} )

dus, ik zit weer fijn middenin mijn vertaalprojecten, op mijn oude vertrouwde stek: aan mijn bureautje, voor de computerd.... :Z

en ondertussen denk ik na of ik nog wel een naked wil blijven rijden met al die nek- en rugklachten van de wind... :X :X :X

dat is balen! slecht weer verpest het wel voor het motorrijden...
gelukkig hadden jullie twee vakanties gepland :)

maarre, klachten op je naked kan je voorkomen/verminderen door er een flyscreen of ander klein ruitje op te plaatsen. Na een eerdere trip naar de Vogezen dit jaar wilde ik niet naar noorwegen zonder ruitje :X En het scheelt enorm! Het maakt snelwegritten toch een stuk fijner ;)
 
wat een ontzettend GAVE foto van in de tunnel, nessy *O*

ik meld me na twee weekjes vakantie vieren ook maar weer eens hierzo :W

echt uitgerust ben ik niet van de vakantie... :N komt omdat we op de bike richting Luxemburg gingen in leren pak, met zomerhandschoenen, etc. de hele optimistische reutel. en dan? dan regen en koude wind op je lazer krijgen, zodat je kou vat en de rest van de dagen daar als een dweil rijdt. :Z dat is mij dus overkomen, toen mijn vriendje Frasier en ik vorige week nog effe 'fijn' een stukkie wilden gaan rijden daar :(

mag vrijdag 'al' naar de manueel therapeut terug voor mijn houten rug en nek, heb geen éne meter lekker kunnen rijden in en om Vianden, dus da's wel jammer. Frasier is in zijn uppie nog gaan crossen in de bergen, dus die heeft zich prima vermaakt. het fijne was dan wel dat we toch hebben kunnen relaxen, bbq'en, kasteeltje bezoeken, terrasjes pikken, croques monsieurs eten, espresso met brownies verorberen, etc. dus het was alsnog een geslaagde vakantie :Y *O* (en dan niet te vergeten dat we in onze eerste week fijn naar Londen zijn geweest, en dat was gewoon mega-super! :} )

dus, ik zit weer fijn middenin mijn vertaalprojecten, op mijn oude vertrouwde stek: aan mijn bureautje, voor de computerd.... :Z

en ondertussen denk ik na of ik nog wel een naked wil blijven rijden met al die nek- en rugklachten van de wind... :X :X :X

balen zeg van dat weer :r

heb je veel last van je rug of alleen door t motorrijden op die naked :?
 
@ nessy: ik zal eens informeren bij de mede-gsrrijders of dat het veel scheelt, want (om op MierJ d'r vraag meteen te antwoorden) telkens als ik wat langer heb motorgereden, dan verrek ik van de rug- en nekpijn. dus de oorzaak/gevolg-kwestie is nogal overduidelijk....

zo, en dan ga ik nu even mijn oude krakkebak autootje proberen aan te duwen, want die wilde van de week niet meer en ik moet morgen toch écht met de auto weg..... grmbl..... :(
 
Deze rugpatiente zweert bij een naked bike (met een flyscreentje evt), een rugprotector, en een aanhangwagen waar de motor in kan om snelwegrijden te vermijden *D

Voor mij geen supersport meer, dat kost mij echt mijn rug. En een chopper is ook zeker niet best voor je rug :N Blijft over evt een toermotor of een allroad, mocht het naked rijden ook niet meer gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan