Gooische Hooligans Deel *46+1* Dé Rossi editie!

Joepie

  • *O*

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee, ik heet Jan of Lex B|

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
postnr 250
full
 
zo, wat een stilte hier zeg :o
Allemaal aan het genieten van een lekker zomers avondje? ;)
Voor mij tijd om mijn bedje in te duiken :Z :W
 
Laatst bewerkt:
Nàààààf!!!!!

Dàt was gaaaaaf in Barneveld!! Ben er nog doof van! Geweldige ouwe brikjes gezien, helemaal leuk!!! Lekker sfeertje daar.....
Veeeel te veel foto's gemaakt, morgen maar 's uitzoeken :P
Daarna nog ff met een hele hele hele grote omweg naar huis, wat een geweldig weer, heerlijk gereden! :]

Nu zo maar 's :z :z :z :z


@ Mies: zal wel spierpijn worden morgen :P
@ trouwringen: mooooi! :}
 
~
Nàààààf!!!!!

Dàt was gaaaaaf in Barneveld!! Ben er nog doof van! Geweldige ouwe brikjes gezien, helemaal leuk!!! Lekker sfeertje daar.....
Veeeel te veel foto's gemaakt, morgen maar 's uitzoeken :P
Daarna nog ff met een hele hele hele grote omweg naar huis, wat een geweldig weer, heerlijk gereden! :]

Nu zo maar 's :z :z :z :z

Ja ja wrijf het er nog maar ff in ikke nie door die lekke band. |(
 
Was weer een heerlijke dag vandaag :Y Vanmiddag weer weeste kijken voor nieuwe meubels, dit keer in Utrecht. Heb weer mooie dingen gezien. Langzaam maar zeker begin ik mn huisje wel vol te krijgen. Eerst nog even alles (op maat) uittekenen en dan bestellen maar *O*


En ben net weer thuis van een heerlijk ritje :] Was er weer 1 bij uit de categorie; ik spaar mn voorband zo nu en dan even... achterband is al duur genoeg :P
 
\
Nàààààf!!!!!

Dàt was gaaaaaf in Barneveld!! Ben er nog doof van! Geweldige ouwe brikjes gezien, helemaal leuk!!! Lekker sfeertje daar.....
Veeeel te veel foto's gemaakt, morgen maar 's uitzoeken :P
Daarna nog ff met een hele hele hele grote omweg naar huis, wat een geweldig weer, heerlijk gereden! :]

Nu zo maar 's :z :z :z :z

Ja ja wrijf het er nog maar ff in ikke nie door die lekke band. |(



Sorry.... :$



Maar het was wel vrezzzelijk leuk, gaaf, gezellig!!!! *O* *O* *O*





:+ ;)
 
Nàààààf!!!!!

Dàt was gaaaaaf in Barneveld!! Ben er nog doof van! Geweldige ouwe brikjes gezien, helemaal leuk!!! Lekker sfeertje daar.....
Veeeel te veel foto's gemaakt, morgen maar 's uitzoeken :P
Daarna nog ff met een hele hele hele grote omweg naar huis, wat een geweldig weer, heerlijk gereden! :]

Nu zo maar 's :z :z :z :z


@ Mies: zal wel spierpijn worden morgen :P
@ trouwringen: mooooi! :}
Klinkt als een zeeeer geslaagde dag. Verwacht wel foto's morgen O-) Enne slaapze! :z
 
naaf :W
net rij ik op een onverlichte weg en wat denk je knijn wil oversteken.
ik voelde het in m'n stuur dak um had geraakt.
ik keer om ligt ie daar aan de zijkant van de weg ik denk die is dood.
na een paar tellen gaat ie spartelen dus ik dierenambu gebeld.
bleek dat er niet zo veel aan de hand was. waarschijnlijk shock en een beetje bloed aan het pootje. pak van m'n hart. ik schrok me gloeiende gloeiende de tering

ik rij weer verder en na nog geen 500 meter weer bijna raak.
deze was slim genoeg om het hazenpad te nemen en om te keren.
full
 
naaf :W
net rij ik op een onverlichte weg en wat denk je knijn wil oversteken.
ik voelde het in m'n stuur dak um had geraakt.
ik keer om ligt ie daar aan de zijkant van de weg ik denk die is dood.
na een paar tellen gaat ie spartelen dus ik dierenambu gebeld.
bleek dat er niet zo veel aan de hand was. waarschijnlijk shock en een beetje bloed aan het pootje. pak van m'n hart. ik schrok me gloeiende gloeiende de tering

ik rij weer verder en na nog geen 500 meter weer bijna raak.
deze was slim genoeg om het hazenpad te nemen en om te keren. [afbeelding]
iig goed reflex, gewoon gassen.. Niet remmen :N tot op zekere hoogte natuurlijk _O-


:W
 
Was weer een heerlijke dag vandaag :Y Vanmiddag weer weeste kijken voor nieuwe meubels, dit keer in Utrecht. Heb weer mooie dingen gezien. Langzaam maar zeker begin ik mn huisje wel vol te krijgen. Eerst nog even alles (op maat) uittekenen en dan bestellen maar *O*


En ben net weer thuis van een heerlijk ritje :] Was er weer 1 bij uit de categorie; ik spaar mn voorband zo nu en dan even... achterband is al duur genoeg :P



Was zeker lekker effies uitwaaien... Nu eerst een kouwe klets en fototjes kiekûh.
 
ik heb ook serieus kom op konijntje doe maar wiebelen. tegen um gezongen.
puur om te zorgen dat ie niet weg zou gaan.
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook serieus kom op konijntje doe maar wiebelen. tegen um gezongen.
puur om te zorgen dat ie niet weg zou gaan.
:?



volgende keer moet je 'm bij z'n staartje pakken, stok in ze reet, drie rondjes draaien, ff aaien, dikke knuffel, klein tikke in z'n nek en dan naar huis bellen dat ze de BBQ vast aansteken.
 
:?



volgende keer moet je 'm bij z'n staartje pakken, stok in ze reet, drie rondjes draaien, ff aaien, dikke knuffel, klein tikke in z'n nek en dan naar huis bellen dat ze de BBQ vast aansteken.

Wellicht dat we het bij hem effe voor moeten doen... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan