Gooische Hooligans Deel *46+1* Dé Rossi editie!

Joepie

  • *O*

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee, ik heet Jan of Lex B|

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb bij deze wel een nieuwe poll _O-

picje
Rossi%20Fiat.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hey X je hebt toppost man, zet ff rossi foto erop :P


Wij zijn vandaag bezig met het buigen van buizen voor de rolkooi.
De 3 moeilijkste zijn klaar.
full

P.S. Montage met lint is slecht tijdelijk :P
 
Laatst bewerkt:
Gaaf Mariecke!!!

De FZ1N heeft hetzelfde blok als een R1, maar dan wat terug getuned :P
Zelf vind ik de FZ1N erg mooi, maar de Bandit vind ik net iets gaver. Maar ik merk aan je reactie dat je het misschien leuker zou vinden om eens iets totaal nieuws uit te proberen :)

Heb zelf nu ook de Kickstart en de motorplus vergelijkingsspecial (zomer special) gekocht omdat daarin een aantal all-roads worden getest. Ik ben er dus ook nog niet helemaal uit dus _O-

Is de Honda CBF 1000 niet wat voor je? Claudia heeft de 600CC versie en ik vind het echt een erg gave motor: (maar ik denk dat je toch voor wat zwaarders dan 600CC wilt?)

[afbeelding]

Of de Triumph Tiger (wel misschien een beetje duur):

[afbeelding]


Die honda kan inderdaad ook, daar heb ik ook de naked van gezien, errug leuk

@ jaapie en Oh! Ik heb hiervoor een naked gehad en tuurlijk kan je een goede indruk krijgen van het rijvermogen van een motor maar ik wil ook weten hoe de motor met kuip (en eventueel koffers rijd) omdat ik dat dagelijks doe.
Ik heb bijv. op mijn Bandit een ander kuipruitje gezet omdat ik het origineel niet prettig vond rijden (veel turbulentie e.d.)

Als ik 12.000-15.000 euro ga uitgeven voor een motor wil ik er eerst minstens een dag op gereden hebben en dan op het model wat ik ga kopen. logisch toch?

@Toos: Lijkt me trouwens wel leuk zo'n getuned R1 blok...
Op zich zijn die knippers niet zo erg, ik denk dat je daar bij geen een motor onderuit komt, zodra je zijkoffers neemt, moet je de achterkant aanpassen. Ik zag overigens bij van de Kuinder de FZ1 staan (naked) en het achterlicht is idd niet mooi, zover naar achteren.
 
Ut... Jon is gewoon :}


:+

Gelukkig niet :X Anders uhmm zou je markiemannetje uhmm... nouja de 1e keer verkeer was ik nogal uhhh zenuwachtig.. Maar daarna is het toch wel gelukt! :P

Ander onderwerp, goh wat een weertje he :9
Afgelopen woensdag richting Maastricht gereden, donderdag naar Spa om te gaan skydiven (tandemsprong van bijna 4km hoogte) en daarna doorgereden naar de Eiffel in Duitsland :Y
In een paar daagjes toch weer een hoop leuke dingen gedaan *D


Euh heb ik iets gemist???????? -O-
 
Goeiemiddag iedereen!

gister een geweldige avond gehad. lekker gebbqd met onder andere kirs en mart. was gezellig :Y

vanochend met mart op pad gegaan richting veghel (marco opheij). Nieuwe koplamp en linker spiegel gescoord daar :Y kan dus weer even verder :Y
Nu nog 1 beugeltje. en echt alles kan in elkaar :Y

Ik duik zo denk ik maar weer even het water op :Y
 
heb vannochtend nog wel even een klein tanktasje besteld en die nickname stickers voor op je kuipruit.
 
EVENTUEEL ZONDAG 16 OF ZONDAG 23 AUGUSTUS 'T GOOI FOTOSHOOT~[/b]
(afhankelijk van het weer)

Wie gaat er mee?
Kopieer dit bericht en zet jezelf erbij, zodat het overzicht actueel blijft.

1. V Fred S (Fred: fotografeert in ieder geval. Wie nog meer? Zet het achter je naam.)
2. JeGo
3. Xtra (23 aug)
4. Plexat (23 aug)
5. Michel (23 aug) (Wil ook wel foto's maken, maar ook graag zelf op de foto )
6. E®nst *O*
7. MotoGirl


Alleen durf ik eiguluk nie ;)
 
Inderdaad.
Post zo nog even een foto van de inmiddelscomplete rolkooi buiten de auto.
(Sommige buizen moet nog exact op maat gemaakt worden, maar dat kan pas als we hem in de auto gaan lassen. Gaan wel volgende week aan beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan