Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vond hem hier peter: http://denver.craigslist.org/mcy/1362128778.html, en daar staat een heuse rebel450 dus dan zou die daar aangepast zijn om hem op de 450 te kunnen krijgen, dat zou kunnen. Bedankt voor de tip, eerlijk gezegd, nu jij dit zegt meen ik me te herinneren dat we dit wel eens eerder opgemerkt hebben, dus dit zou wel eens in een oud berichtje kunnen staan! maar niettemin, hartelijk dank !
 
Rebels,
Mooie fotos bij Simply thuis, ziet er goed uit. :}
Ik ben de motor net aan het veranderen, :) het achterste zitje, tassen en de sissybar eraf
op de plaats van het zitje komt een bagagerek.
 
tis nu 9-9 9u9:9 als ik de zomertijd vergeet ... het volgende interessante moment is dan 10-10 10u10:10 en waar zijt gij dan ????? ........ jaaaaa.... niet vergeten!
 
Laatst bewerkt:
full

Andre & Mariette een heel fijne dag toegewenst
full
 
ook bedankt,,,,,
als er nog iemand in de buurt van lelystad komt vandaag,,,,jullie zijn welkom hoor,,,, :Y
 
André en Mariette,

gefeliciteerd! Mooie datum hebben jullie gekozen en zeker geen slecht weer!

Die sissybar lijkt sterk op diegene die ik er net op heb gezet. Dat is echter niet zo'n mooie echte en niet oorspronkelijk voor een 250. Want inderdaad, de gaten zitten heel anders op 250 en 450. Moest flink knutselen om te laten passen, en het is niet helemaal zoals het hoort, maar hij zit er op! Moet nog een paar extra hechtpunten maken voor de stevigheid.

Ik heb overigens nog een sissybar in onderdelen over die niet op een 250 past, maar misschien wel op een 450. Is een langer kussentje dan op de foto van Peter, en is niet in optimale staat. Laat maar weten als je interesse hebt. Ik zal proberen een foto te plaatsen.
 
Mariette en Andre, ook vanuit de achterhoek gefeliciteerd en vele fijne jaren in gezondheid toegewenst. :W
 
Zekeringen

Wie weet hoe zwaar de zekering waar ook het achterlicht op zit moet zijn (da's de 2e of 3e van boven)?

Bij mij brandt ie steeds door, dus ik heb er nu maar een zwaardere in gedaan (15 i.p.v. 10A) en ik wil graag weten of die er niet ook gewoon in hoort misschien.
 
Laatst bewerkt:
Zekeringen

Wie welke hoe zwaar de zekering waar ook het achterlicht op zit moet zijn (da's de 2e of 3e van boven)?

Bij mij brandt ie steeds door, dus ik heb er nu maar een zwaardere in gedaan (15 i.p.v. 10A) en ik wil graag weten of die er niet ook gewoon in hoort misschien.
Als je zekering steeds door brandt zou ik hem niet vervangen door een zwaardere, maar even uitzoeken waarom die steeds doorbrand... Dus om echte grote schade te voorkomen: neemt uwe goede vriend de multi-meter te hand en meet!
 
Als je zekering steeds door brandt zou ik hem niet vervangen door een zwaardere, maar even uitzoeken waarom die steeds doorbrand... Dus om echte grote schade te voorkomen: neemt uwe goede vriend de multi-meter te hand en meet!

Jaha, dat snap ik. Maar....
De multimeter is voor mij slechts een vage kennis in mijn gereedschapskist en ik moest even een snelle oplossing hebben omdat ik straks nog weg moet.
Weet ook nog niet of het werkt, maar leek mij de moeite waard om in ieder geval te proberen of een zwaardere zekering wel houdt. Beter dan in t donker rijden zonder achterlicht. En t hoeft niet persé problemen op te leveren natuurlijk.

En ik vraag me gewoon af of het kan zijn dat er zowiezo een te lichte zekering in zit, omdat er nog wel meer vage dingen met deze motor gebeurd zijn voordat ik hem kocht....
 
tis nu 9-9 9u9:9 als ik de zomertijd vergeet ... het volgende interessante moment is dan 10-10 10u10:10 en waar zijt gij dan ????? ........ jaaaaa.... niet vergeten!
Staat allang genoteerd, onuitwisbaar in mijn geheugen gegrift....... :]
 
André en Mariette
van harte gefeliciteerd uit de kaasstad
en dat de datum jullie maar veel geluk mag brengen



nou...ik heb hem even op de weegschaal gehad en de mijne weegt 53 gram....ik zou geen zwaardere nemen als ik jouw was.

wist niet dat jij humor had peter ahahhaha
 
Ga daarom niet teveel expirimenteren met een zwaardere zekering..... straks heb je je kabelboom kaduuk...... |( .Dussss: op onderzoek uit...... :]

Je hebt echt helemaal gelijk.
Maar ik kan niet zo veel zelf (beetje beperkt in het gebruik van mijn handen :() en heb ook nog eens helemaal geen verstand van stroom...

Maar ik zal binnenkort eens een blik werpen op alle zichtbare draadjes en stekkertjes.
(nee, Peter, nou geen flauwe grapjes maken over blikken werpen :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan