Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo luitjes heb een jas hoor
op marktpaats
de eigenaar is dik in de 80 en heeft hem vorige eeuw gekocht
nou dan moet ie wel oud zijn al hoe wel 1999 was ook het vorige eeuw oeps
afijn lange leren jas met riempjes voor om de beentjes
zodra die binnen is zal ik er even een foto van plaatsen
aaa het plaatje begint compleet teworden
 
zo luitjes heb een jas hoor
op marktpaats
de eigenaar is dik in de 80 en heeft hem vorige eeuw gekocht
nou dan moet ie wel oud zijn al hoe wel 1999 was ook het vorige eeuw oeps
afijn lange leren jas met riempjes voor om de beentjes
zodra die binnen is zal ik er even een foto van plaatsen
aaa het plaatje begint compleet teworden
Proficiat Thea...... als je je outfit nog verder uit wilt breiden, ik heb nog de bijbehorende originele motorwanten, van leer, gevoerd met schapenvacht..... :Y Deze zijn origineel gekocht tegen de eindjaren 50...... bijna nooit gedragen....... en dat klopt, want ik ken de eigenaar en kort daarna heeft hij zijn motor verkocht en een autootje genomen.....dus als je er belang bij hebt, neem ik ze voor je mee bij de Rebelbrunch van Peter.
Oh ja, ik hoef er niets voor. :W
Ik hoor van je :]
 
Laatst bewerkt:
Rob,
nu ben ik aan nieuwe banden toe, volgens mij had jij er een 150 er op liggen achter, lekker breed :9 , kun je me de maat en merk noemen.
 
he Rob super
heb er zeker intresse in
fijn dat je aan me denkt
oja stickers zijn gisteren binnen gekomen
hij zit erop hoor bedankt fijne vent hahah
groetjes die simpele
die niet kan wachten tot dat ze eindelijk weer tijd heeft om haar stale ros te bereiden hahah
 
he Rob super
heb er zeker intresse in
fijn dat je aan me denkt
oja stickers zijn gisteren binnen gekomen
hij zit erop hoor bedankt fijne vent hahah
groetjes die simpele
die niet kan wachten tot dat ze eindelijk weer tijd heeft om haar stale ros te bereiden hahah

Oke. Thea, ze zijn voor jou.
 
Rob,
nu ben ik aan nieuwe banden toe, volgens mij had jij er een 150 er op liggen achter, lekker breed :9 , kun je me de maat en merk noemen.

inderdaad, is een 150, (groter past niet) merk: Bridgestone Exedra G 702.
:]
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk hebben we sinds de vakantie weer eens kunnen touren.
Wat een prachtig weer was het toch.....we zijn Duitsland in geweest.
Totaal geen doel gehad eigenlijk...dus gewoon gaan en we zien wel.
Toch hopen we op meer mooie weekenden en veel vrije tijd. Dit laatste is net zo zeldzaam als dat eerste voor me helaas.
Maar goed....we hopen zoiezo naar een meeting toe te kunnen gaan.
 
oepsy hij lekt olie bij die koelribbels
wat is dat nou weer
van de week even naar mijn buurman
even vragen


toch lekker hoor peter effe de motor pakken en dat effe foetsie
zal blij zijn als ik wat dagen vrij ga krijgen
uit nijd ga ik mijn witte peugeot ook maar legergroen maken met een witte ster
nog even opzoek naar een imperial
moet toch net echt worden hahah
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen,

ik denk dat jullie binnen 2 weken een nieuw rebel lid erbij krijgen. Teminste, als ik erbij mag dan:D. k ga zaterdag of de zaterdag daarna kijken bij een rebel voor mij en soms voor mn vader. wij zijn nu nog allebei aan het lessen maar ik verwacht in november/december wel mijn rijbewijs te hebben

is een rebel blokje het zelfde als van een cb250? niet het zelfde als een cm250 toch? en wat zijn de verschillen?
 
Hallo mannen,

ik denk dat jullie binnen 2 weken een nieuw rebel lid erbij krijgen. Teminste, als ik erbij mag dan:D. k ga zaterdag of de zaterdag daarna kijken bij een rebel voor mij en soms voor mn vader. wij zijn nu nog allebei aan het lessen maar ik verwacht in november/december wel mijn rijbewijs te hebben

is een rebel blokje het zelfde als van een cb250? niet het zelfde als een cm250 toch? en wat zijn de verschillen?
Welkom Poedelschaap, hoop dat je gauw je A tje haalt..... welkom op het forum. :]
 
Welkom, welkom allemaal! dat wordt een volle bak de 10e!
Gezien de groter wordende groep is het nuttig en verstandig als ik even een balans op maak want ik moet weten hoeveel broodjes ik moet inkopen, dus kom maar eens op luitjes wie komt er zeker, wie met een vraagteken en wie komt er zeker niet op de 10e van de 10e om 10 over 10?

zeker wel (denk erom ik MOET er 10+ hebben :} ....):
- :] :] :] :] rebelpeter, rob, simply, goos,

misschien niet:
- :}

waarschijnlijk niet:
- :? bydand

zeker niet:
- |( rebellie
 
Laatst bewerkt:
Dat niemand deze heeft....echte REBEL ventieldopjes
full
 
nja dat wordt hem voor mij nog niet. ik moet pas eind oktober op voor mijn 1e examen:( pfff t wachten duurt zoooo lang..
 
Welkom, welkom allemaal! dat wordt een volle bak de 10e!
Gezien de groter wordende groep is het nuttig en verstandig als ik even een balans op maak want ik moet weten hoeveel broodjes ik moet inkopen, dus kom maar eens op luitjes wie komt er zeker, wie met een vraagteken en wie komt er zeker niet op de 10e van de 10e om 10 over 10?

zeker wel (denk erom ik MOET er 10+ hebben :} ....):
- :] :] :] :] rebelpeter, rob, simply, goos,


misschien niet:
- :}

waarschijnlijk niet:
- :? bydand

zeker niet:
- |( rebellie
Altijd mooi om te weten dat ik ook kom :Y

zijn er nog wensen voor 10 oktober? (behalve de aanwezigheid van mij en mijn rebel???

Goos
 
Weet iemand nog een leuke rebel 250 te koop? Opknap project is ook goed!! (moet wel haalbaar zijn )
ik ben erg aan het zoeken op marktplaats maar sommige mensen vragen echt tè veel. Nu heb ik weer de pech dat alle goedkopere ver weg zijn van waar ik woon..
 
Altijd mooi om te weten dat ik ook kom :Y
zijn er nog wensen voor 10 oktober? (behalve de aanwezigheid van mij en mijn rebel???

Goos

Ik kan me een meeting zonder jou niet eens voorstellen...... *O* :]
 
Rebelbrunch bij Rebelpeter: wie komt er (niet) op de 10e van de 10e om 10 over 10?

Even de status bij werken: Pink-y, ik reken op je! Oh en Simply, Oinky kan er eentje van mij besturen voor die dag? we gaan geen lange rit maken, hooguit rondje om de kerk voor de foto en naar het park voor de statiefoto!

zeker wel (denk erom ik MOET er 10+ hebben :} ....):
- :] :] :] :] :] :]
rebelpeter (+ oinky voor nr.2), rob, simply, goos, pink-y

misschien niet:
- :}

waarschijnlijk niet:
- :? bydand

zeker niet:
- |( rebellie

@Poedelschaap: schroom niet te komen hoor: je bent evengoed welkom, al kom je mee met iemand achterop: zit er niet iemand bij je in de buurt die je een lift kan geven? Als je met het OV komt dan halen we je wel af op het station in Duiven, kom dan wel iets eerder.
 
Laatst bewerkt:
zeker wel (denk erom ik MOET er 10+ hebben :} ....):
- :] :] :] :] :] :]
rebelpeter (+ oinky voor nr.2), rob, simply, goos, pink-y

misschien niet:
- :}

waarschijnlijk niet:
- :? bydand

zeker niet:
- |( rebellie, Donanthonio, Rebella
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan