Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig kans, zijn vriendjes van me ;) .


[me=] Heb {in een ver verleden} al eens een ban gehad...duurde nog geen 5 min. en begon me toen al te missen [/me] :+
 
Laatst bewerkt:
Ohh, shit zeg |( wat een blunder |( ook ik had NOOIT meer aan Goos zijn verjaardag gedacht |( .


***Komt door RP :Y , hij is altijd degene die 's morgens in alle vroegte de jarige geluk wenst waardoor wij natuurlijk direct volgen :Y.

....

@Goos: via deze weg natuurlijk alsnog ook van harte gefeliciteerd! En hier is weer mijn overheerlijke verjaarstractatie voor Goos:
full

ooh oeps moest dit zijn ... :
full


voor de anderen ... ben ik eens even een weekje het land uit, let er dan helemaal niemand op de winkel hier. FOEI !!! want de echte rebelrijder in hart en nieren start vanzelf toch ?? alleen ex-rebelrijders niet ... die moet je een duwtje geven ... ooooh waar hadden we dat toch laatst meegemaakt ?? zie achter deze fraaie tweepitsters niet een moto guzzi glimmen ... ;) ??? :o
full
 
Laatst bewerkt:
voor de anderen ... ben ik eens even een weekje het land uit, let er dan helemaal niemand op de winkel hier. FOEI !!! want de echte rebelrijder in hart en nieren start vanzelf toch ?? alleen ex-rebelrijders niet ... die moet je een duwtje geven ... ooooh waar hadden we dat toch laatst meegemaakt ?? zie achter deze fraaie tweepitsters niet een moto guzzi glimmen ... ;) ??? :o
[afbeelding]

Peter klopt die rechtse doe me aan iemand denken :?
maar wie }) ......kan er even niet op komen
:? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
@Goos: via deze weg natuurlijk alsnog ook van harte gefeliciteerd! En hier is weer mijn overheerlijke verjaarstractatie voor Goos:
[afbeelding]
ooh oeps moest dit zijn ... :
[afbeelding]

voor de anderen ... ben ik eens even een weekje het land uit, let er dan helemaal niemand op de winkel hier. FOEI !!! want de echte rebelrijder in hart en nieren start vanzelf toch ?? alleen ex-rebelrijders niet ... die moet je een duwtje geven ... ooooh waar hadden we dat toch laatst meegemaakt ?? zie achter deze fraaie tweepitsters niet een moto guzzi glimmen ... ;) ??? :o
[afbeelding]
Yay. Tijd om naar Yankee land te vertrekken :) wat een babe!
 
Zie je wel, zoals ieder jaar weer blijkt; bij het komen en vallen d'r blad'ren.............nietwaar heren !!! :X

@ RP; je zult ongetwijfeld een fijne week gehad hebben *O* maar zolang je je afwezigheid aan niemand kenbaar maakt...is er natuurlijk ook niemand die jouw honeurs waar neemt. We zouden niet durven :+ .

By the way...is u toevallig al bezig om een nieuw deeltje in elkaar te prutsen :) . Als wij op deze voet doorgaan met spammen staat dit deel binnen no time vol :Y


Oja, GOEDE MORGEN OP DEZE ZONNIGE ZONDAG OCHTEND :W
 
Laatst bewerkt:
dank je voor de tip! zal er meteen werk van maken. Ik maak vandaag vast een nieuwe ingang, maar niet op posten dus tot we deze vol hebben. zal vragen aan de beheerder hem ook even op slot te doen tot die tijd! een goed plan en pro-actief gedacht, Bydand! oh ..en wat die honeurs waarnemen betreft: ik vind het een wat minder goed idee om hier even te zeggen dat ik een weekje bij de rebels vandaan ben ... als de kat van huis is dansen de muizen op tafel ... nietwaar? en dan bedoel ik niet onze rebelmuizen ... die mogen dansen (en dat deden ze dus ook...), maar die zwarte muizen ... die stiekum in de huizen komen en je dierbare zaakjes meenemen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan