Hooligans uit 't Gooi deel 48. We zwaaien naar Almere :W :')

Stikkert op je brommer =

  • Droevig :')

    Stemmen: 2 4,2%
  • Cool!

    Stemmen: 4 8,3%
  • Optieven met je scooter B|

    Stemmen: 42 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eej Robin, rustig aan beginnen, komt het helemaal goed! Succes vandaag!

Mogguh Gooi & Overkant :W

Edit: on top, dit keer eentje voor JeGo:

full
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen sGooiers :Z

Wat heb ik weer heerlijk genoten van mn welverdiende slaap *D Op naar het volgende weekend *O* *O*


@Xtra, Michel en andere Doodoog-kijkers;
Voor mij is het nog niet 100% zeker of ik naar de MFMM ga of kijken bij Dodo deze keer... Heb dan net een week de sleutel van mn nieuwe huis, dus zal wel hard aan het klussen zijn. En aangezien ik geen vakantiedagen meer heb om op te nemen zal ik alles in de avonduren en weekenden moeten doen -O- Will see ;)


@Poikie;
Denk dat een beurt + setje banden wel wat meer dan 500euro gaat kosten hoor (ligt eraan wat voor banden en grote of kleine beurt)... lastige keuze idd -O-
 
Hohoho, laten we ze het voordeel van de twijfel geven O-) .....X is laat vandaag met zijn B|.... wie weet stààt ie er gewoon al! *O*




yeah right! 8-)
Whahaha _O- _O-

Dat is geen voordeel van de twijfel, maar gewoon hopen op iets dat nooit zal gebeuren :X


We zullen straks wel een zeer gedetailleerd verhaal van Jaapie te horen krijgen :]
 
Laatst bewerkt:
@Xtra, Michel en andere Doodoog-kijkers;
Voor mij is het nog niet 100% zeker of ik naar de MFMM ga of kijken bij Dodo deze keer... Heb dan net een week de sleutel van mn nieuwe huis, dus zal wel hard aan het klussen zijn. En aangezien ik geen vakantiedagen meer heb om op te nemen zal ik alles in de avonduren en weekenden moeten doen -O- Will see ;)

Snap ik, prioriteiten :Y
We zien het wel dan ;)
 
EVENTUEEL ZONDAG 16 OF ZONDAG 23 AUGUSTUS 'T GOOI FOTOSHOOT
(afhankelijk van het weer)

Wie gaat er mee?
Kopieer dit bericht en zet jezelf erbij, zodat het overzicht actueel blijft.

1. V Fred S (Fred: fotografeert in ieder geval. Wie nog meer? Zet het achter je naam.)
2. JeGo
3. Xtra (23 aug)
4. Plexat (23 aug)
5. Michel (alleen 23 aug) (Wil ook wel foto's maken, maar ook graag zelf op de foto )
6. E®nst
7. MotoGirl
8. Michiel85 (23 aug ovb, 16 aug = ok!) Als ik er ben neem ik mijn camera ook wel mee
9. Patrick ( beide data OVB)
10.Coonie (mits het de 16e is, de 23e zit Coontje met d'r brommert in de Eifel! )
11. Oh!
12. Messy (OVB)
13. Haring (OVB)
14. Yamapino als de zon schijnt
15. Phoentje beide dagen als het droog blijft
16. kawajunk (16-8)
17. Nocer (beide dagen geen probleem en neemt zijn foto camera ook wel mee)
 
EVENTUEEL ZONDAG 16 OF ZONDAG 23 AUGUSTUS 'T GOOI FOTOSHOOT
(afhankelijk van het weer)

Wie gaat er mee?
Kopieer dit bericht en zet jezelf erbij, zodat het overzicht actueel blijft.

1. V Fred S (Fred: fotografeert in ieder geval. Wie nog meer? Zet het achter je naam.)
2. JeGo
3. Xtra (23 aug)
4. Plexat (23 aug)
5. Michel (alleen 23 aug) (Wil ook wel foto's maken, maar ook graag zelf op de foto )
6. E®nst
7. MotoGirl
8. Michiel85 (23 aug ovb, 16 aug = ok!) Als ik er ben neem ik mijn camera ook wel mee
9. Patrick ( beide data OVB)
10.Coonie (beide data ok, als kijkert uiteraard! ;) )
11. Oh!
12. Messy (OVB)
13. Haring (OVB)
14. Yamapino als de zon schijnt
15. Phoentje beide dagen als het droog blijft
16. kawajunk (16-8)
17. Nocer (beide dagen geen probleem en neemt zijn foto camera ook wel mee)
 
@Coonie,
Wat is er met het weekendje Eiffel gebeurd? -O- Wel gezellig dat je mee gaat als kijkert *O*


vraag maar ff niet.....nare dingen met iemand die mee zou gaan '( ....



en cameraatje gaat mee, ik kan vast nog hoop leren van de pro's langs de kant :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoelaat moest Ut want ik moet zo wel naar Hilversum en ik weet waar zijn leraar meestal aan het oefenen gaat }) .. hij heeft het gisteren wel verteld maar ben het kwijt...
 
Hoelaat moest Ut want ik moet zo wel naar Hilversum en ik weet waar zijn leraar meestal aan het oefenen gaat }) .. hij heeft het gisteren wel verteld maar ben het kwijt...

Hij is al bezig, op die sportvelden bij de beresteinseweg volgens mij. Daar ging Gert Jan ook altijd heen dus zullen ze allemaal wel doen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan