Hooligans uit 't Gooi deel 48. We zwaaien naar Almere :W :')

Stikkert op je brommer =

  • Droevig :')

    Stemmen: 2 4,2%
  • Cool!

    Stemmen: 4 8,3%
  • Optieven met je scooter B|

    Stemmen: 42 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wendy: gefeliciteerd met je verjaardag!
@Jaapie: Veel plezier met je intake les! Ik kon ook niet wachten tot ik mocht beginnen. Wanneer wordt je eigenlijk 18?

Morgen even met de achterband naar de dealer.

Ik heb trouwens de 23e in de middag een etentje i.v.m. de verjaardag van mijn opa. Ik kan dus wat eerder in de middag wel mee, maar de groep wordt inmiddels zo groot dat het mij niet onverstandig lijkt als beide dagen goed weer zijn beide dagen te gaan rijden.

Zeker bij grote groep (kleine groep eigenlijk ook) moeten we even wat dingen met elkaar afspreken over keerpunten en niet tegelijkertijd bochtje nemen. Neerslag kans voor de 16e is iets omhoog gegaan naar 45%, maar het is nog vroeg *O*
 
Naaf :W

@Jaapie: gefeliciteerd en veel succes morgen man *O*
Het is niet achter Xtra zijn winkel trouwens maar er wel vlakbij, tussen de vaartweg en de havenstraat in :Y
@Dodo: was het geslaagd dus? *O* Ligt vast aan woensdag *D
 
2 dagen kunnen ze niet eens voorspellen, laat staan een week ;)
 
@Wendy: gefeliciteerd met je verjaardag!
@Jaapie: Veel plezier met je intake les! Ik kon ook niet wachten tot ik mocht beginnen. Wanneer wordt je eigenlijk 18?

Morgen even met de achterband naar de dealer.

Ik heb trouwens de 23e in de middag een etentje i.v.m. de verjaardag van mijn opa. Ik kan dus wat eerder in de middag wel mee, maar de groep wordt inmiddels zo groot dat het mij niet onverstandig lijkt als beide dagen goed weer zijn beide dagen te gaan rijden.

Zeker bij grote groep (kleine groep eigenlijk ook) moeten we even wat dingen met elkaar afspreken over keerpunten en niet tegelijkertijd bochtje nemen. Neerslag kans voor de 16e is iets omhoog gegaan naar 45%, maar het is nog vroeg
*O*
:^

Moeten sowieso niet als malle gaan vliegen door die bocht. Even van te voren stoppen (op het fietspad) en even wat dingen door nemen... In groepjes van 4 a 5 man netjes achter elkaar en op de afgesproken punten keren. Zo iets ;)

En geloof ook dat er een aantal voor de gezelligheid mee gaan. We zullen er wel via een leuke route heen rijden, dus die bocht is niet alles :] En dan nog zien wie er allemaal echt mee gaan ;) Kortom; komt wel goed :+
 
Zeker bij grote groep (kleine groep eigenlijk ook) moeten we even wat dingen met elkaar afspreken over keerpunten en niet tegelijkertijd bochtje nemen.

:^
Dat gaat met een groep van 3-4 al fout zag ik, dus laat staan met 10 man. Bovendien trek je zeeeeer veel aandacht met zo'n groep ben ik bang :/
 
Naaf :W

@Jaapie: gefeliciteerd en veel succes morgen man *O*
Het is niet achter Xtra zijn winkel trouwens maar er wel vlakbij, tussen de vaartweg en de havenstraat in :Y
@Dodo: was het geslaagd dus? *O* Ligt vast aan woensdag *D
Daar had ik in t onverhard fuckin weinig aan :P

Als 29e gekwalificeerd (van de 31) en beide wedstrijden als 25e over de streep. En telkens sneller gereden...alhoewel ik de 2e wedstrijd niet verwacht had sneller te zijn dan de 1e....ik was gaar, opgepompte onderarmen enz enz (oftewel...lekker gespannen rijden :+)

Maar was echt top.....over 2 weken volgende wedstrijd :)
 
Daar had ik in t onverhard fuckin weinig aan :P

Als 29e gekwalificeerd (van de 31) en beide wedstrijden als 25e over de streep. En telkens sneller gereden...alhoewel ik de 2e wedstrijd niet verwacht had sneller te zijn dan de 1e....ik was gaar, opgepompte onderarmen enz enz (oftewel...lekker gespannen rijden :+)

Maar was echt top.....over 2 weken volgende wedstrijd :)
8-) cool man :Y
 
Daar had ik in t onverhard fuckin weinig aan :P

Als 29e gekwalificeerd (van de 31) en beide wedstrijden als 25e over de streep. En telkens sneller gereden...alhoewel ik de 2e wedstrijd niet verwacht had sneller te zijn dan de 1e....ik was gaar, opgepompte onderarmen enz enz (oftewel...lekker gespannen rijden :+)

Maar was echt top.....over 2 weken volgende wedstrijd :)


*O*
 
@All: is het nou een fietsenhok hier aan het worden ? Wanneer gaan we brommerskieken ? :9 :')

@Spekkie: Gefeliciteerd ! *O*

@Michiel85: Ik moet vaker met jou mee rijden, jij hebt ervaring met pech onderweg en een hoop dingen te regelen. Pizza'tje op de dijk klinkt niet verkeerd. :9 *D :+

Zo nog ff een paar uurtjes weekend. :) :P
 
Daar had ik in t onverhard fuckin weinig aan :P

Als 29e gekwalificeerd (van de 31) en beide wedstrijden als 25e over de streep. En telkens sneller gereden...alhoewel ik de 2e wedstrijd niet verwacht had sneller te zijn dan de 1e....ik was gaar, opgepompte onderarmen enz enz (oftewel...lekker gespannen rijden :+)

Maar was echt top.....over 2 weken volgende wedstrijd :)
Gaaf man 8-)


Moeten maar eens met HET Gooise tuig komen kijken dan *O* :]
 
Aaf! :W

Wat zijn jullie toch een lieverds O-) ;)

Voel me helemaal vereerd door al die felicitaties!!! *O* *O* *O*

Dank jullie wel allemaal!!! :}

Kon vanochtend dus ook niet inloggen... grrr... B| Vandaag lekker met mams en hondje dagje wezen wandelen op het strand. Heerlijk! 8-) Had geen zin in dikzitten in een kringetje met familie dit jaar. :N Nu ben ik lekker rozig en ga ik als een blok in slaap vallen. Wat een beetje zeelucht al niet met je doet! :+
 
@All: is het nou een fietsenhok hier aan het worden ? Wanneer gaan we brommerskieken ? :9 :')

@Spekkie: Gefeliciteerd ! *O*

@Michiel85: Ik moet vaker met jou mee rijden, jij hebt ervaring met pech onderweg en een hoop dingen te regelen. Pizza'tje op de dijk klinkt niet verkeerd. :9 *D :+

Zo nog ff een paar uurtjes weekend. :) :P
hehe... of ik daar nou trots op moet zijn :/ :P

Maare je moet er wat van maken he. Vond het wel een goed idee om pizza te laten bezorgen :+ Was wel even stil toen ik de locatie doorgaf aan de pizzaboer... prachtig ook die gezichten van de voorbijgangers; 2 motoren in de berm geparkeerd met daar achter 2 jochies heerlijk te smullen van hun pizza :9


[me="Michiel85"]gaat nog even genieten van de laatste biertjes van dit weekend[/me]
 
Aaf! :W

Wat zijn jullie toch een lieverds O-) ;)

Voel me helemaal vereerd door al die felicitaties!!! *O* *O* *O*

Dank jullie wel allemaal!!! :}

Kon vanochtend dus ook niet inloggen... grrr... B| Vandaag lekker met mams en hondje dagje wezen wandelen op het strand. Heerlijk! 8-) Had geen zin in dikzitten in een kringetje met familie dit jaar. :N Nu ben ik lekker rozig en ga ik als een blok in slaap vallen. Wat een beetje zeelucht al niet met je doet! :+
klinkt als een heerlijke dag :Y Nog beetje mooi weer gehad tijdens het uitwaaien?
 
Daar had ik in t onverhard fuckin weinig aan :P

Als 29e gekwalificeerd (van de 31) en beide wedstrijden als 25e over de streep. En telkens sneller gereden...alhoewel ik de 2e wedstrijd niet verwacht had sneller te zijn dan de 1e....ik was gaar, opgepompte onderarmen enz enz (oftewel...lekker gespannen rijden :+)

Maar was echt top.....over 2 weken volgende wedstrijd :)


Gaaf man! :}
 
[me="Michiel85"]zegt; oogjes dicht en snaveltjes toe... slaap lekker![/me]

Eens kijken of langer dan 6u gaat lukken voor de verandering :Z :W

@UT
Veel plezier man :]
 
Naaf :W


*O* *O* *O* *O*

Vanmiddag om 14.26 uur is onze zoon Maes geboren..

Moeder en Zoon..... en papa.. maken het goed :Y

*O* *O* *O* *O*
Van harte gefeliciteerd *O* *O* *D

Al met al is het een behoorlijke bevallig geweest, maar het bevalt goed zo te horen *D

Heeeeel veel geluk en gezondheid voor jullie allemaal, geniet ervan *O*
 
@Ruff;


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* gefeliciteerd gozer!


@bart,
geen idee, afwachten ;) Heb er in ieder geval vertrouwen in. Komt wel goed!

@rest;
heb er zin in jah, ben benieuwd hoeveel lesjes hij denkt dat ik nodig heb *D
 
Daar had ik in t onverhard fuckin weinig aan :P

Als 29e gekwalificeerd (van de 31) en beide wedstrijden als 25e over de streep. En telkens sneller gereden...alhoewel ik de 2e wedstrijd niet verwacht had sneller te zijn dan de 1e....ik was gaar, opgepompte onderarmen enz enz (oftewel...lekker gespannen rijden :+)

Maar was echt top.....over 2 weken volgende wedstrijd :)

Nice, 30 aug kom ik kieken. Dan maar geen megameeting ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan