[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicked

MF veteraan
11 mrt 2007
22.135
3
Haarlem
Ook deel 32 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 33.

Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic:

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20


[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer....

MF' er gespot deel 23

[Centraal] MF'er gespot! deel 24

[Centraal] MF'er gespot! deel 25

MF'er gespot! deel 26

[Centraal] MF'er gespot! deel 27

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32


De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Keep your eyes open!


OOK IN BELGIE!​
full

 
Laatst bewerkt:
2e :P

Nogmaals:

Groene Kawasaki met xenon verlichting met kenteken MR-HZ-56

Je reed rond 3 uur bij dat rustige weggetje agter mij in sloten, we gingen samen langs die 2 rotondes richting nieuwemeer, jij ging links richting BP en ik rechts richting schiphol/Amstelveen.

Ik reed op een parelmoer groen paarse 50cc Gilera Runner.

Toen we samen onder de snelweg gingen gaf je flink gas, mooi geluid, maar dat was al te verwachten aangezien je een Akra onder hebt ;)
 
2e :P

Nogmaals:

Groene Kawasaki met xenon verlichting met kenteken MR-HZ-56

Je reed rond 3 uur bij dat rustige weggetje agter mij in sloten, we gingen samen langs die 2 rotondes richting nieuwemeer, jij ging links richting BP en ik rechts richting schiphol/Amstelveen.

Ik reed op een parelmoer groen paarse 50cc Gilera Runner.

Toen we samen onder de snelweg gingen gaf je flink gas, mooi geluid, maar dat was al te verwachten aangezien je een Akra onder hebt ;)

Was waarschijnlijk JERMO!!
 
Ja daar ben ik idd geweest. Er ging net een motor tanken daar en volgens mij zag ik nog een motor staan met een sticker. Kon het net niet goed zien.

Jammer '(


Klopt....dat was de mijne,jij reed de wasstraat voorbij en ik kwam net naar buiten lopen....
 
Laatst bewerkt:
Ik rij toch redelijk veel
lelystad a6 => a1 => a10 => a4 schiphol en weer terug
maar ik ben nog nooit gespot wie o wie zal de eerste zijn die mij ziet ?:D
 
2e :P

Nogmaals:

Groene Kawasaki met xenon verlichting met kenteken MR-HZ-56

Je reed rond 3 uur bij dat rustige weggetje agter mij in sloten, we gingen samen langs die 2 rotondes richting nieuwemeer, jij ging links richting BP en ik rechts richting schiphol/Amstelveen.

Ik reed op een parelmoer groen paarse 50cc Gilera Runner.

Toen we samen onder de snelweg gingen gaf je flink gas, mooi geluid, maar dat was al te verwachten aangezien je een Akra onder hebt ;)

Dat was ik! :Y Mooi gespoten die runner trouwens! :W
 
Laat ik deze ook maar even in het nieuwe deeltje plaatsen. Van 4 spots moet er toch wel iemand reageren? :?

Vandaag Gisteren (vrijdag dus) een aantal motoren gespot:

Rond half 2 zagen we in Hellendoorn vanaf het terras bij restaurant "In De Tonne" eerst een blauwe FZ1 met passagier :W en later een wit/blauwe GSX-R 600 SRAD :W

Later stond in Ommen bij "De Zon" een CBR600F geparkeerd tussen 3 andere motoren.

Nog iets later zagen we tussen Ommen en Dalfsen één of twee motoren staan met sticker en twee mensen met een rood textielen pak. :W

Hopelijk kloppen de locaties een beetje, ik ben niet zo bekend in de regio. ;)

Wij reden met 3 motoren, VaVaVonne op een zwarte GSR, een niet-MF'er op een rode VFR en ikzelf op een grijze Hornet.
 
Gisteren nog een motor gespot: Een zwarte R6 (best wel nieuw 2007 model ofzo?) op de A7 tussen Purmerend en Hoorn rond kwart voor 7. Ik reed op de zxr400 met een slakke gang omdat mijn achterband lek was :P Je wees iig naar mijn sticker *O*
 
Ik denk dat ik ook m'n eerste spot heb:
Suzuki gsx650f met een superpole uitlaat.
Volgens mij is dat iemand van hier.
Blauwe bike en zwart pak, je stond voor het stoplicht van putten naar ermelo, ik stond rechts van je met mountainbike.
:W
 
Omdat ie op de laatste pagina van deeltje 32 stond: in de herhaling

Zelf ook nog een MF-er gespot op vrijdagavond rond 20.55 uur in Alphen aan den Rijn. Je reed met een passagiere (lang blond haar) op de weg langs het Dententiecentrum (weet de straatnaam niet).

Kenteken begon met MD. Wie o wie heb ik gespot?
 
Ben ik eerder thuis ?

Ja, dan Gespot: Clown bij de Gamma in Wijk :W

;)


ze wisten bij de kassa niet van wie die Versys was die buiten stond, sta ik een briefje te schrijven, staat'ie opeens naast me ;)

Max... *D

Je denkt toch niet dat ik de fanfare aan mijn kwaakje laat hangen eejjj...
Dat doe ik wel weer een keer in jouw tuin... :+


Leuk je weer gezien te hebben... ;)
 
Net op de delftse straat weg in delfgauw 2 motoren waarvan de voorste een mf sticker had. Ik meen dat het een yamaha was rood met wit en dubbele koplamp. Jullie gingen even snel voor de bus staan bij het stukje waar ze met de weg bezig zijn.
 
Daarnet een pure toeval spot hier op het werk, Jij liep in leer door het AMC, ik hou lift even tegen en vraag of je op MF zit ;) .

Wens die maat van je nog even beterschap, toch niet een motor gerelateerde oorzaak he?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan