Sportieve naked-bike rijders

[afbeelding]

kijk zo moet et :P alleen maar je steppie wat verder laten inveren ;)


nice :Y

nakeds rule :P

full
 
overigens dat ding van jouw is echt tof..enige nadeel is dak dat frame nie zo mooi vind maar ja da kom omdat een rr is geweest
 
Laatst bewerkt:
Hey Pek, leuk dat je ook ff komt buurten hierzo. Ik weet dat je ook niet kinderachtig rijdt..... eigenlijk moeten we weer eens afspreken en dan een wat snellere rit rijden samen ;)


We gaan wel weer eens een stukkie stevig toeren hoor :] ,maare we gaan mekaar niet gek zitten maken hoor want daar krijg je ook hartkloppingen van. :+
 
Nice topic,rij ook sportief ben gisteren nog ff rondje ruhrsee gaan doen.
Is voor mij maar 20 min rijen vanuit het heuvelland hier.

Is ook flink verbouwd,andere vering v-a,stuurdemper,achter hoger waardoor
je met niets meer aan de grond komt,andere uitlaten remus,open filter,
en nog diverse optiese assecoires. en fotos natuurlijk. })
stalen remleidingen+wave schijven.



Is een 900 hornet.


Nice very nice Bike *O*
 
Hee Jakkel, vooral die eerste foto ziet er best snel uit, maar ben je niet bang om met dat spijkerbroekie tegen het asfalt te gaan?


Voor de goede orde, dit is mijn outfit:

zijaanzicht.png


Afhankelijk van de mate van gummen heb ik er ook nog een rugbeschermer (zo'n schild) onder.
 
durf bijna mijn brik hier niet te posen tussen al die glimmende fietsen :$

nou ja.....vooruit ik doe ook maar ff mee met de grote jongens:

Rijd op een triumph daytona 900 3 cillinder 4 takt die van al het plastic is ontdaan.
kneedownen is mij nog niet gelukt,de motor wil maar moeizaam plat maar probeer het af en toe wel.
verder gaat ie als een kanonskogel.

Mods:

-WP vering voor/achter
-superbike stuur
-carbon spatbord voor en achter

-carbon open uitlaat dempers
-open k&n lucht happers
-dyno jet kit
-snelle nokkenas
-volledig aangepaste carburatie en afgesteld op de testbank op 92NM koppel en iets meer dan 100 pk op het achterwiel gemeten

foto's:

Foto-YKWCAD3K.jpg


Foto-7XKNAPOW.jpg


Foto-YAF8PLHJ.jpg


Foto-MVUL7VCG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als het echt warm is rij ik met jeansbroek. Deze foto's getuigen nu niet echt van risicovol rijgedrag hé.
Ik heb zelf niet zo lang geleden een highsider gemaakt (met de motor van mijn meissie) na een wanhopige rem-actie (lang verhaal maar iig niet mijn schuld), zelf na van de motor te zijn gevlogen drie keer over de kop gegaan. Mijn toenmalige pak (alpinestars), helm en laarzen waren serieus beschadigd, had ik geen leren pak aan gehad dan ik aanzienlijk meer letsel opgelopen. Nu viel dat allemaal mee. En dat alles met een restsnelheid (achteraf uitgerekend) van 'maar' 30-40 Km/u.

Ik veroordeel niemand, iedereen moet lekker zelf doen wat ze willen... maar ik rijdt dus alleen maar met volledige bescherming :Y (en was dus tijdens dat ongeluk erg blij dat ik dat altijd doe).
 
Ik heb zelf niet zo lang geleden een highsider gemaakt (met de motor van mijn meissie) na een wanhopige rem-actie (lang verhaal maar iig niet mijn schuld), zelf na van de motor te zijn gevlogen drie keer over de kop gegaan. Mijn toenmalige pak (alpinestars), helm en laarzen waren serieus beschadigd, had ik geen leren pak aan gehad dan ik aanzienlijk meer letsel opgelopen. Nu viel dat allemaal mee. En dat alles met een restsnelheid (achteraf uitgerekend) van 'maar' 30-40 Km/u.

Ik veroordeel niemand, iedereen moet lekker zelf doen wat ze willen... maar ik rijdt dus alleen maar met volledige bescherming :Y (en was dus tijdens dat ongeluk erg blij dat ik dat altijd doe).
Je hebt volledig gelijk hoor.
Nu, het leven zit vol risico's hé. ;)

Grtz
 
durf bijna mijn brik hier niet te posen tussen al die glimmende fietsen :$
Ik vindt dat anders een mooie fiets, kun je zeker mee voor de dag komen. Nette lijst met mods ook trouwens. Ik loop nog te denken over een powercommander, levert op mijn CB1300 niet zoveel vermogens- en koppelwinst op maar zou volgens opgave wel het aan-uit effect van de PGM-injectie drastisch verminderen.

Ik wil volgend seizoen wel een racing rem-schakelset er op zetten, remleidingen vervangen voor staal en nog wat aan mijn zadel doen (ben er nog niet uit wat) maar verder ben ik erg tevreden met de huidige staat van mijn motor....... alhoewel....... wavedisks :9~
 
OK, deze dan... niet echt opzienbarend. Met mijn zwarte alpinestars pak en voordat de aanpassinkjes aan mijn motor waren gedaan. Ik had de CB1300 toen nog maar pas en mijn rijstijl moest weer ff groeien (ik had 7 jaar niet gereden).

bocht.jpg
 
Mijn mooiste actie foto tot nu toe

703151175_6_KeZa.jpeg


Geen idee of ik val onder de sportieve naked bike rider. Ik hou wel van pittig doorrijden door bochten enzo. Af en toe eens het gas open trekken. Maar ik rij niet regelmatig boven de 180. Das toch niet erg comfortable met een naked.

Net die bike gekocht... heb hem nu een maandje. Maar er moet nog zoveel gebeuren. Eerst nog een ander pak. Leer met sliders ofc. Verders zijn er nog tal van dingen die ik nog wens op me motor. Andere uitlaatjes, ander zadel, stickers and striping, filters en commanders... O o o nog zoveel te doen.

Maar al met al... geweldig om met naked bikes sportief te rijden.
 
Hey Jazzuki, ook welkom in het topic. En volgens mij val je wel in de 'juiste categorie' hierzo :Y


Edit: erg gave helm trouwens.
 
Laatst bewerkt:
~
Mijn mooiste actie foto tot nu toe

[afbeelding]

Geen idee of ik val onder de sportieve naked bike rider. Ik hou wel van pittig doorrijden door bochten enzo. Af en toe eens het gas open trekken. Maar ik rij niet regelmatig boven de 180. Das toch niet erg comfortable met een naked.

ja hoor :] , mooi fiets
 
Terug
Bovenaan Onderaan