Sportieve naked-bike rijders

Het topic begint al lekker te lopen *O*

Ik zal wel eens beginnen met de startpost op te tuigen. Mijn idee is een foto en een lijstje van eventuele mods per topic-deelnemer. Ik maak ook een lijstje van googlemap-links naar de speeltuinen waar wij/jullie in rond rijden dus graag die ook posten.

Alle andere ideeën voor de startpost zijn welkom 8-)
 
Ik heb een volledig standaard Shiver, naar het schijnt ben ik een redelijke doorrijder.
Ik trek regelmatig naar de 200, helaas wil ze niet harder dan 220 aan de andere kant is dat ook hard zat eigenlijk.
Actiefoto's heb ik helaas niet echt.. wel leuk om te lezen dat er meer mensen denken dat je zonder SS ook kunt knallen ;)
 
43430799.jpg


was met de monster

met de buell kan ik het ondertussen veel beter en rij zowel links als recht regelmatig men knie aan grond en haal regelmatig de topsnelheid van 220kmh

de monster had ook minder grondspeling dan de buell
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

was met de monster

met de buell kan ik het ondertussen veel beter en rij zowel links als recht regelmatig men knie aan grond en haal regelmatig de topsnelheid van 220kmh

de monster had ook minder grondspeling dan de buell

Ik had hiervoor een Monster 695, ik had ook problemen met het gebrek aan grondspeling.
Ik reed de hele tijd mijn uitlaten aan de grond, op de 696 zaten hoge dus jij had daar geen last van natuurlijk ;)
 
Kijk eens aan een naked topic, leuk. :Y
FF volgen en kijken of er doorij ritjes uit komen met een bosje naakte fietsen. *O* *O*

Fotootje er bij om de boel op te fleuren

full


full
 
Laatst bewerkt:
hi naked's,
bij deze ook ff 2 pics van mijn lichtelijk verbouwde cbr
kuipset eraf.
stuurkuip nighthawk erop
acewell teller
abm kroonplaat
blauw sf stuur
viper shorty / yoshimura 4/1
crash pads
zwarte hendels
zwart met alu handvaten
seat cover
kleine knippers achter
staal omvlochten remleidingen
bar end mirror
gele rimstriping
blauwe alu voetsteps [nog niet op de foto]
k&n filter

full
 
Laatst bewerkt:
Wasdat nu...heb nog geen Z rijder gezien in dit topic... :?

Heb geen rijdende foto's... :] ... '(

DSCF2867.jpg


Hiervoor een Gsxr750k6...vind de naked toch wat lekkerder rijden door de bochten... :P
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels gekozen voor een handigere fiets..... maar deze wil ik jullie niet onthouden...

full
 
Allemaal erg mooi
zeker die MV

maar de über naked is voor mij nog altijd
full


oeps verkeerde foto


opnieuw dan
full
 
geen kneedown

maar ja , als een aap er naast is geen contact meer met de brommert


full
 
Laatst bewerkt:
Ik doelde natuurlijk op die rauwe kip van Trouble :+

Maar een mooie foto hoor, geen probleem dat het geen kneedown is (heb ik ook nog niet gemaakt :X ).


dat wel maar niet op de foto vast gelegd

kd op straat is posen

op als het op het circuit gebeurd weet je dat je de motor rechter moet zetten.
 
Laatst bewerkt:
de knikker in mijn kop is het nog niet eens met een KD, dus daar zijn geen foto's van. :$
Dat had ik in eerste instantie ook. Had ook bewust een alpinestars pak ZONDER kneesliders gekocht maar daar achteraf toch spijt van. Toen na mijn ongeluk met de soes tegen een nieuw spyke-pak aangelopen voor een prikkie, MET kneesliders. Ik ben niet direct op zoek naar een kneedown maar wel naar een goeie/snelle bochtentechniek.... dus die kneedown zal vanzelf wel eens gebeuren :+
 
Ik ben trouwens de startpost aan het inrichten, dus als jullie een andere foto daar willen hebben dan hoor ik het wel. Ook de mod-lijstjes kunnen up to date worden gemaakt en graag plaats ik van iedereen een googlemaps-link van hun favoriete speeltuin.

Verder moet ik nog ff denken wat er verder nog mooi in de sp kan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan