Sportieve naked-bike rijders

he mensen ben je ff weekje op vakantie in limburg met je motor natuurlijk is er al van alles veranderd maar wat is dat MFMM ? wat heb ik gemist
 
nou...gaan we dan ook nog rijden of ist alleen meeting? want als ze gaan rijden dan lijk et wel de parade van de TT naar huis toe :P
 
nou...gaan we dan ook nog rijden of ist alleen meeting? want als ze gaan rijden dan lijk et wel de parade van de TT naar huis toe :P
Ik ga er heen om een beetje te kijken en te ouwehoeren met andere MF-leden. Rijden doen we iig tijdens op handen zijnde topic-meeting ergens komende maand :Y
 
~
Welkom! :W
Volgens mij heb ik de koop van jou ER-6N destijds nog gevolgd, je was er superenthousiast over! Zo te zien bevalt hij nog prima *O*Klopt! *D En die van jou heb je ongeveer tegelijk met die van mij gekocht. Je moest er geloof ik alleen iets langer op wachten.
 
Trouwens, als het zondag goed weer is, kom ik ook wel naar de megameeting. Zijn er nog mensen die vanuit Noord-Holland die kant op gaan?


De mods op mijn motor:

Bagster zadel
Kentekenplaathouder
Rizoma spiegels
 
Rijd ook graag sportief met de Cb . Vorige week in de Dordogne, een paradijs om bochten te rijden is geprobeerd hoe plat ik kon gaan. Step en onderkuip tegen 't asfalt,Tja platter gaat echt niet hoor. Fotootjes volgen nog .
 
Rijd ook graag sportief met de Cb . Vorige week in de Dordogne, een paradijs om bochten te rijden is geprobeerd hoe plat ik kon gaan. Step en onderkuip tegen 't asfalt,Tja platter gaat echt niet hoor. Fotootjes volgen nog .
full
 
Trouwens, als het zondag goed weer is, kom ik ook wel naar de megameeting. Zijn er nog mensen die vanuit Noord-Holland die kant op gaan?


De mods op mijn motor:

Bagster zadel
Kentekenplaathouder
Rizoma spiegels

hey ik rijd vanuit alkmaar (shell)richting de Akermaat en dan verder via halfweg (BP)
 
Dat 'gevoel' heb ik ook, maar..... ik heb met een houten lat gekeken wat de maximale hellingshoek is van mijn motor voordat ik de uitstekende delen (zoals het blok) aan de grond rij en gekeken hoever ik moet uithangen om dan een kneedown te maken; dan houdt ik zeker 15-20 centimeter speling (bij mijn knie) over om de kneedown te halen met een bil ernaast, ruimte zat dus.

Maar dat is allemaal 'gevoel', zeker geen wetenschap :+

vergeet niet dat je de motor in een bocht ver in de veren wordt gedrukt
 
Rijd ook graag sportief met de Cb . Vorige week in de Dordogne, een paradijs om bochten te rijden is geprobeerd hoe plat ik kon gaan. Step en onderkuip tegen 't asfalt,Tja platter gaat echt niet hoor. Fotootjes volgen nog .
Hey grote smurf, leuk dat je hier ook ff post (heb je foto's al in het CB1300 topic gezien).

Maar eh.... ti's dan wel een CB1300 maar een tophalf is natuurlijk geen echte naked meer :N



Tja, we moeten de grens ergens leggen anders komen al die supersport-jongens hier posten dat hun fiets eigenlijk een aangeklede naked-bike is _O-
 
Zal me hier ook ff melden :W

Mag ook graag ff sporten in de provincie met m'n Cagiva Raptor... Leuk zo'n verzameltopic met sportieve nakeds :]

Cagiva Raptor 1000

Mods:
SBK stuur
Rizoma Bar-end Mirrors
Vervangings Schokbreker achter
Taartschep removal
Knippers
Mivv Dempers
Braking Wave Discs

To Do
Frame en vork Matzwart poeder coaten
Progressieve voorveren/ re-shimmen voorvork
ECU Remappen
Raptor%20spatbord.jpg
 
Zal me hier ook ff melden :W

Mag ook graag ff sporten in de provincie met m'n Cagiva Raptor... Leuk zo'n verzameltopic met sportieve nakeds :]
Welkom 4ph3x, volgens mij ben je de tweede raptor in het topic 8-)

Ik zal je info in de startpost zetten, ga je soms ook naar de MFMM komend weekend?
 
hey ik rijd vanuit alkmaar (shell)richting de Akermaat en dan verder via halfweg (BP)

Oke, ik houd ff het weer in de gaten. Als het droog blijft, ben ik van de partij en rijd ik naar het Shell station bij de rotonde. Ik laat dat nog wel weten. Een spatje regen vind ik niet erg, maar ik voel er weinig voor om me zeiknat te laten regenen. Ik zie dat jij op een donkere Triumph rijdt :9
 
Zal me hier ook ff melden :W

Mag ook graag ff sporten in de provincie met m'n Cagiva Raptor... Leuk zo'n verzameltopic met sportieve nakeds :]

Cagiva Raptor 1000

Mods:
SBK stuur
Rizoma Bar-end Mirrors
Vervangings Schokbreker achter
Taartschep removal
Knippers
Mivv Dempers
Braking Wave Discs

To Do
Frame en vork Matzwart poeder coaten
Progressieve voorveren/ re-shimmen voorvork
ECU Remappen
[afbeelding]


Damn! :} Die is mooi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan