Sportieve naked-bike rijders

ff oma wegkicken :)
Vandaag weer lekker wezen knallen op de kawa!
full

200km woon werk verkeer als ik binnendoor rij. En morgen weer en vrijdag. Hoop dat ie nog even heel blijft, het is een oudje van 87 en ik gebruik hem goed!
 
wat is er trouwens met de topic starter gebeurd, die had ook mooie plannen voor een ombouw, maar het is inmiddels drie jaar geleden dat hij op het forum was.

Iemand die misschien weet wat er aan de hand is?
 
Hè Ron, nee die is toen bij de eerste rit van dit topic onderuit gegaan op z'n CB en dat is toen gelukkig wel goed afgelopen, hij heeft toen nog een eigen topic aangemaakt voor de wederopbouw, maar daar is niet veel van terecht gekomen en toen was het stil, dus nee meer kan ik je ook niet vertellen!!
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiet die jij daar hebt ZRXman, maar de eerste twee fotos en de derde zijn toch niet van de zelfde fiets, of zie ik dat verkeerd, welke is dan van jouw?

Ik rijd altijd met mijn maatje Wouter Verhaag, die heeft ook een hele mooie ZRX, en dat klotndtfnjdsivg!!! ding is niet bij te houden, loopt als de brandweer .

Oke, dus zo is Gremlin aan zijn topic eind gekomen, zonde, hopen dat er geen vervelende redenen zijn maar gewoon gebrek aan tijd of interesse.
 
Hè Ron, ja Wouter ken ik, ga hem morgen een aantal dingen opsturen hij is aan het knutselen met z'n uitlaathouder, zoals je weet!!



De onderste is de mijne

Deze dus!! En dat je maatje was van Wouter wist ik al!! Maar dat de Zrx sneller is had ik dan wel gehoopt maar niet verwacht!! Hihi!!
full
 
Spammen is leuk, was ooit een heel actief topic, maar bij iedere rit ging wel iets mis, gremlin dus het hards onderuit maar die dag zijn er nog twee op hun gezicht gegaan!! Helaas!! Wel echt leuk om toen de verschillende nakeds op een rijtje te zien!!!

full

full

full
full

full

full
 
leuke foto's, en ook een leuke fiets die jij daar hebt.

Wouter zijn ZRX is idd heel snel, maar ach, er is altijd baas boven baas he, wij hebben samen veel plezier aan het rijden en dat is het belangrijkste.

Ik was al op een Fireblade aan het blazen, toen stond Wouter nog als jochie aan de kant te kijken, en nu rijden we samen, en mag ik oppassen dat hij mij niet voorbij gaat, Wouter rijd erg goed moet ik bekennen hoor, maar dat hoeft hij niet te weten ;-)

Misschien dat er deze zomer nog een naked meeting gaat komen, dan zullen wij kijken of het voor ons kwa afstand te doen is om te komen.
 
nog een zijaanzicht, houden we dit topic ook nog een beetje in leven, misschien dat Gremlin zich nog bedenkt ;) [afbeelding]

Weet je wat... doe ik mee met beademen...

full


... de RT heeft plaatsgemaakt voor een andere Beemert. :P

Zie overigens aardig wat bekenden uit mijn Hornet en MFA tijdperk posten hiero... maar dat komt waarschijnlijk door de reanimatie. Posts zijn alweer ff geleden... waarschijnlijk sta ik er zelf ook nog tussen. :')
 
Laatst bewerkt:
Hè Ron, nee die is toen bij de eerste rit van dit topic onderuit gegaan op z'n CB en dat is toen gelukkig wel goed afgelopen, hij heeft toen nog een eigen topic aangemaakt voor de wederopbouw, maar daar is niet veel van terecht gekomen en toen was het stil, dus nee meer kan ik je ook niet vertellen!!


Zijn partner in zijn bedrijf heeft hem behoorlijk opgelicht en is er van tussen gegaan.Laatste wat ik van hem hoorde is dat hij mij melde dat hij ff niet meer op het forum zou komen omdat hij nu alle tijd nodig had om zijn bedrijf overeind te houden.Daarna nooit meer wat vernomen ook niet via zijn eigen mailadres. :?
 
Zijn partner in zijn bedrijf heeft hem behoorlijk opgelicht en is er van tussen gegaan.Laatste wat ik van hem hoorde is dat hij mij melde dat hij ff niet meer op het forum zou komen omdat hij nu alle tijd nodig had om zijn bedrijf overeind te houden.Daarna nooit meer wat vernomen ook niet via zijn eigen mailadres. :?


Ok bedankt voor de update, das wel heel zuur!! Jammer voor hem!!
 
Weet je wat... doe ik mee met beademen...

[afbeelding]

... de RT heeft plaatsgemaakt voor een andere Beemert. :P

Zie overigens aardig wat bekenden uit mijn Hornet en MFA tijdperk posten hiero... maar dat komt waarschijnlijk door de reanimatie. Posts zijn alweer ff geleden... waarschijnlijk sta ik er zelf ook nog tussen. :')

:W
Da's een bakbeest.

Maar vast net zo gemakkelijk op 1 oor te leggen als al die andere motoren die je hebt gehad.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan