Rijders Heerde/Epe e.o

dayfox

Die hard MF'er
6 jan 2009
307
17
Heerde
Zijn er nog Supersport bikers uit de buurt van Heerde/Epe e.o. die af en toe btje willen rondknallen? Btje KD'en enzo.. :P Kom regelmatig rijd(st)ers tegen als ik ant rondrijden ben.. En vaak alleen, net als ik!! :o Kunnen we net zo goed, mocht men dat willen, een x iets afspreken en lekker achter mekaar an op- en afritjes of KB Apeldoorn pakken.. Lijkt me leuk!! *O*

Anyway, care to join me? PM me maar!!

Gr. dayfox (trotse R6 rijder :Y )

Onderhand trotse r1 rijder
 
Laatst bewerkt:
zowat weer een jaar verder, ik doe nog een poging haha dus...
full
 
hellow dayfox, ik ben een trotse zx9r rijder en kom uit Bunschoten, ik heb precies zo'n zelfde topic geprobeerd te maken en rijders uit mijn omgeving te zoeken maar tevergeefs, echt ongelofelijk als je na gaat hoe veel rijders er alleen rondrijden? Maar succes met zoeken Gr.
 
Stom hè? Als ik op een plaatselijk terrasje zit, zie ik altijd dezelfden. Of ik zit thuis buiten en hoor niks anders dan motoren en ik ga rijden... juust, niks haha.
Maar thnx en gr daar!
 
Hey,
Rij wel geen supersport maar kom wel uit Heerde,
Mijn fiets is een Aprilia Tuono,valt niet mee hé,om een clubje bij elkaar te krijgen.
Maar hou me aanbevolen om eens te rijden.
 
Dat maakt niks uit, supersport of niet. Maar valt zeker nie mee nee. Volgens mij zag ik je vorige week zondag nog rijden. Weet je btje leuke routes dan?
 
kan maar zo dat je me hebt zien rijden,als het ff kan zit ik er op.
Ik rij altijd voor het vaderland weg,zie wel waar ik uit kom,dijkjes,of in de buurt van Vilsteren,mooie bochten.
Of kris kras de Veluwe over,via Harderwijk,
 
Voor de mensen die dit lezen en ook uit de omg.komen en wel denken van...stja,wel leuk om af en toe eens met volk uit de buurt te rijden,gewoon reageren,misschien hebben we dan een heel leuk groepje.
Dayfox heeft dit topic geopend,ik zit er inmiddels ook bij,ja ja,twee man...trouwens,vrouwen zijn ook welkom hoor,en waar je op rijd maakt niet veel uit,Dayfox heeft een R6 en ik een Appie.
Dus lijkt het je wat dan horen we het wel,gewoon doen,anders blijf je in je uppie rijden.
 
dag MF oma..... ;-)

Ik wist niet dat er een Heerde/Epe topic was. Ik woon op de grens van Vaassen en Emst. Dus als Vaassen toegevoegd kan worden...;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan