Rijders Heerde/Epe e.o

Ik durf het vanwege die pekel telkens nog niet aan eigenlijk. Al heb ik vorige week nog wel even gereden. Dit was dan wel om m'n Diversion terug te rijden naar m'n stalling.

1 maart mag m'n VFR de weg weer op, en dan gaat die eerst ff naar de stalling, neem ik de Div weer mee naar huis. Die ff wat onderhoud geven, is-ie weer klaar voor het seizoen :)


Hoezo 1 maart? Oldtimer regeling?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Heren,

Een nieuw seizoen...nieuwe kansen ;)
Als ik het mag geloven word het in het weekend aardig weer dus gaat weer gebeuren,heb hem inmiddels 2 keer de weg opgestuurd...en yesss...ff nieuw allemaal maar was weer feest :]
Lijkt me leuk als we dit jaar eens met meerdere op pad gaan...dus hou het forum in de gaten of er meerdere zijn die een ritje wel zien zitten.
 
Ben het zeker met je eens! Heb ook wel weer zin om te rijden.
Helaas staat de CX nog even met elektrische problemen stil en wil ook niet starten, hopelijk dit weekend oplossen haha... ;(

Tevens van het weekend eens even proefrijden op een GSR 750, dus wie weet :] :9~
 
Kom zaterdag uit de nachtdienst,ff maffen..dan smiddags ff rijden en de zondag natuurlijk ook
Bakkie bij ten kate altijd leuk,hou me aanbevolen.
 
Hee de winterslaap is weer voorbij.....;-)


De accu heeft het niet overleefd maar er zit al weer een nieuwe in.....;-) Vorig jaar werd ie al minder dus ik verwachte het wel ondanks een optimate5.
 
Weg oma :+

Ook maar even hier melden dat ik sinds dinsdag te spotten ben op een nieuwe machine namelijk een Kawa ZXR 750, met de nodige aanpassingen })

 
Hey Cooltruck,
Wauwwww....wat een supergave brommert heb je nu...
echt,complimenten,dat eb je weer mooi gedaan,tenminste geen 12 in een dozijn bike
En het is een Kawa natuurlijk
Veel fun kilometers op je nieuwe bike
 
Dank! kleine vermelding dat ik deze voor de verandering niet zelf heb gebouwd (nog niet haha), maar zo aangekocht is. Natuurlijk willen we tegen de winter eens kijken of we zelf weer wat eraan kunnen knutselen.
Tot op heden is iedere KM nog een fun km geweest dus dat zit wel goed
 
Dan wordt t antraptied sideswipe! Gaan er nog mensen naar de pitstopdag morgen?


Accu was vervangen, starte na een week niet meer. Wel een nieuwe accu gekregen onder garantie.

Nu valt ie af en toe uit. Storingslampje gaat branden en ik krijg me niet meer aan. Moet dat echt de sleutel omdraaien (resetten). Stottert ook wel onder het rijden. :( B|

Dus dat moet ik eerst weer uitzoeken. Zou de TPS kunnen zijn (yamaha kwaaltje?)
 
Danke! Hij is inderdaad lekker afgewerkt en goed in detail uitgewerkt! Zelf was ik eerst ook niet zo van de kont, maar vind hem in het echt toch wel erg gaaf en keertje weer wat anders })
 
Hi Cooltruck,in het eggie is je Kawa echt bijzonder wat ik even in een flits zag
Heb je gisteravond langs het kanaal bij Heerde gespot.
Ik kwam van de dijk af en reed je tegemoet langs het kanaal,ik op de Z1000,even mijn nieuwe outfit getest,nieuw pak en helm,zwart wit geel.
 
Hee Wiltuono!
Dan heb ik jou inderdaad ook gespot, was zelf ook even het nieuwe pak, en natuurlijk de bike, aan het testen haha! Nog een leuke rit verder gehad?
 
Hi,
meestal het vaste rondje even s'avonds,via Nunspeet naar Elburg,ff de polder door naar Harderwijk,rondje boulevard,binnendoor terug Nunspeet,Vierhouten,Gortel,Epe,de dijk een keer heen en weer.
pak zit nog loeistrak,moet nog gaan zitten natuurlijk,op de bike super,is ook niet om meet te wandelen natuurlijk,en de helm helemaal top,nog nooit zo'n fijne gehad,hele goeie koeling door de inlaten,zou er een kouwe kop van krijgen.HJC RHPA 11.
Had de HJC RHPA 10,uit mijn vingers laten glippen,dus dan weet je niet hoe er voor staat,dus maar een nieuwe.
En nu vandaag een late dienst..grrrrr..is weer minder.
 
Kijk lekker bezig!
Mijn pak begint zich al lekker te vormen, voor mij de eerste keer leer, maar bevalt uitstekend, en geeft toch net wat meer een veiliger gevoel dan dat kevlar spijkerbroekje dat ik voorheen had... Nu is opzoek naar nieuw rubber voor de brommer, meeste grip is er wel af ;(
 
Weet iemand een spuiter in de buurt?

Van mijn voorvelg is er wat verf gebladerd rondom op het horizontale vlak.
(waarschijnlijk bij vorige eigenaar gemorste remvloeistof blijven zitten)

Nu wil ik alleen de voorvelg laten doen dus moet wel dezelfde kleur (zwart) en matheid (soort zijdeglans)
 
Terug
Bovenaan Onderaan