Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Nee hoor.

Ze weten de tijden nog niet precies genoeg.
Vorig jaar werden de data vroeg gepubliceerd en vervolgens 40% veranderd ...
Hebbie ook nix aan.
 
prijzen gaan niet omhoog tov 2009! *O*


Great news for 2010: the new Nurburgring management have officially announced that all prices for Nordschleife Touristenfahrten tickets will be frozen at 2009 prices. Not only that, but they promise to place Nordschleife Tourist sessions back at the heart of the business, making sure that both the old Northloop and the new GP track will be available to drive as much as possible.

*D
 
Nee hoor.

Ze weten de tijden nog niet precies genoeg.
Vorig jaar werden de data vroeg gepubliceerd en vervolgens 40% veranderd ...
Hebbie ook nix aan.

OK. Dan wachten we het maar even af. Ben wel van plan om flink wat keren die kant op te gaan. Heb eerst altijd veel op Zolder (B) gereden, maar nu is de Nordschleife echt m'n ding geworden. :) :) :)

Ben graag in die omgeving daar.
 
Laatst bewerkt:
prijzen gaan niet omhoog tov 2009! *O*


Great news for 2010: the new Nurburgring management have officially announced that all prices for Nordschleife Touristenfahrten tickets will be frozen at 2009 prices. Not only that, but they promise to place Nordschleife Tourist sessions back at the heart of the business, making sure that both the old Northloop and the new GP track will be available to drive as much as possible.

*D


Ze hebben zeker minder jaarkaarten verkocht in 2009. _O-
 
:) :) :)
full
 
Ook maar ff posen dan O-)

DSC_0050.jpg

aanklikken -> kwaliteit !


IMG_4130.jpg


DSC_8888.jpg

:]


sized_13102008NS_318.jpg

Zwaai es naar 't vogeltje. (=Kristof)


DSC_0465.jpg

:Z Rondje rubber snuiven :P


20080706_114150_IMG_6816.JPG

Rondje met de vipertaxi samen.


Touris_11-05-08-_132.jpg

'K blijf 't leuk vinden :+ (PG2)


Jochen_small.jpg

Dé bocht van 2009 ;) aanklikken -> kwaliteit !


Met dank aan alle fotograven. :}
 
Laatst bewerkt:
Ook maar ff posen dan O-)

[afbeelding]
aanklikken -> kwaliteit !


[afbeelding]

[afbeelding]
:]


[afbeelding]
Zwaai es naar 't vogeltje. (=Kristof)


[afbeelding]
:Z Rondje rubber snuiven :P


[afbeelding]
Rondje met de vipertaxi samen.


[afbeelding]
'K blijf 't leuk vinden :+ (PG2)


[afbeelding]
Dé bocht van 2009 ;) aanklikken -> kwaliteit !


Met dank aan alle fotograven. :}



Erg mooie foto's.
Wil dit jaar ook een aantal keer de ring bezoeken. Ff kijken wat dat is. Ben wel nieuwsgierig geworden na circuitrijden op assen. :Y
 
Het verkeer is niet zo'n prob,maar die f#cking koelvloeistof en olie die de auto's achter laten,dat is een ramp.
Daarom rijd niemand van "ons" daar meer. ;(
Daarbij sinds der niet meer "gecampeert" mag worden onder in Breitscheid, is de sfeer ook een beetje verdwenen. B|
 
Hey ook mooie pikkies.

Hoe is het dara op de ring met de bike? Echt opletten of valt het wel een beetje mee. Heb ik het over droog weer natuurlijk :P

Je gaat dit jaar ook naar assen toe. Al vaker gereden en wat rij je daar voor een tijd?

Grtz,

Rik

Ik vind het heel mooi rijden :Y :]

Rijdt er gewoon lekker tour tempo met veel marge.
Opletten moet je sowieso altijd. Blijven spiegelen voor achteropkomend verkeerd ;)
En als de baan nat/vochtig is er lekker vanaf blijven :Y

Afgelopen jaar 9 rondjes met de motor gedaan en 1 met de auto.

Op assen heb ik nu 2 dagen gereden vorig jaar in september
1e dag reed ik 2:05 en de 2e dag 2:00 :]
Dit jaar maar wat meer daagjes Assen pakken en wat weekendjes eifel :9~
 
Laatst bewerkt:
Het verkeer is niet zo'n prob,maar die f#cking koelvloeistof en olie die de auto's achter laten,dat is een ramp.
Daarom rijd niemand van "ons" daar meer. ;(
Daarbij sinds der niet meer "gecampeert" mag worden onder in Breitscheid, is de sfeer ook een beetje verdwenen. B|

that's the problem, als je vaak komt is het niet de vraag óf je een keer gaat de vraag is wanneer je gaat....
 
Ik vind het heel mooi rijden :Y :]

Rijdt er gewoon lekker tour tempo met veel marge.
Opletten moet je sowieso altijd. Blijven spiegelen voor achteropkomend verkeerd ;)
En als de baan nat/vochtig is er lekker vanaf blijven :Y

Afgelopen jaar 9 rondjes met de motor gedaan en 1 met de auto.

Op assen heb ik nu 2 dagen gereden vorig jaar in september
1e dag reed ik 2:05 en de 2e dag 2:00 :]
Dit jaar maar wat meer daagjes Assen pakken en wat weekendjes eifel :9~~


als dat je "beginnnerstijden" zijn dan zou ik overwegen wat serieuzer te gaan racen
 
als dat je "beginnnerstijden" zijn dan zou ik overwegen wat serieuzer te gaan racen

Jups dat waren mijn eerste dagen op het circuit ;)

Was van plan om dit jaar te gaan cuppen maar dan moest de huidige verkocht worden en dat is niet gebeurt. Misschien in 2011 maar kijken wat we kunnen doen
 
als dat je "beginnnerstijden" zijn dan zou ik overwegen wat serieuzer te gaan racen


Is dat zo dan, ik reed afgelopen jaar ook voor het eerst op assen. 2.03 gereden. Is dat zo snel dan, ik lees alleen maar tijden van 1.50 of minder, of is dat alleen maar overdreven of zijn dat de echte gesponsorde boys en girls?

Leuk te horen dat dat helemaal niet zo slecht is dan.
 
Het verkeer is niet zo'n prob,maar die f#cking koelvloeistof en olie die de auto's achter laten,dat is een ramp.
Daarom rijd niemand van "ons" daar meer. ;(
Daarbij sinds der niet meer "gecampeert" mag worden onder in Breitscheid, is de sfeer ook een beetje verdwenen. B|

Oke, blijft dus best wel linke soep om met je dure straat bike te gaan scheuren daar?
Danmaar een autootje kopen, want er moet wel geraced worden :] *O*
 
that's the problem, als je vaak komt is het niet de vraag óf je een keer gaat de vraag is wanneer je gaat....


Wel vaker gehoord inderdaad, daarom ook mijn vraag. Bij deze genoeg door jullie bevestigd.

En bedankt he stelletje hansworsten.. Mijn vrouw leest net mee en wil niet meer dat ik op de bike ga.

FF kijken of we 1 van de eerste subaru impreza's op de kop kunnen tikken voor weinig.
 
Wel vaker gehoord inderdaad, daarom ook mijn vraag. Bij deze genoeg door jullie bevestigd.

En bedankt he stelletje hansworsten.. Mijn vrouw leest net mee en wil niet meer dat ik op de bike ga.

FF kijken of we 1 van de eerste subaru impreza's op de kop kunnen tikken voor weinig.


Heeft een vriend van mij ook gedaan, een Impreza STI.

Ik ga gewoon op de bike....Vorig jaar samen op de ring, ging redelijk gelijk op, zie ik m ineens niet meer in mn spiegels. Op de parkeerplaats " waar was je nou" :? Bleek dat ik een bord met " Vorsicht oilspur" gemist had, hij van het gas, ik gewoon door |( :X
 
Heeft een vriend van mij ook gedaan, een Impreza STI.

Ik ga gewoon op de bike....Vorig jaar samen op de ring, ging redelijk gelijk op, zie ik m ineens niet meer in mn spiegels. Op de parkeerplaats " waar was je nou" :? Bleek dat ik een bord met " Vorsicht oilspur" gemist had, hij van het gas, ik gewoon door |( :X


no risk no fun!


als je nog niet vaak geweest bent, is statistisch de kans natuurlijk nog klein dat je een oliespoor gaat treffen, een rondje of 10 is dan ook wel te doen, dan nemen de risico's statistisch gezien toe :P

zou me het eerste jaar niet te druk maken ;)
 
Wel vaker gehoord inderdaad, daarom ook mijn vraag. Bij deze genoeg door jullie bevestigd.

En bedankt he stelletje hansworsten.. Mijn vrouw leest net mee en wil niet meer dat ik op de bike ga.

FF kijken of we 1 van de eerste subaru impreza's op de kop kunnen tikken voor weinig.

Gewoon op de bike gaan en aankijken wanneer het een beetje rustig is en dan gaan rijden en de baan verkennen. :]
 
no risk no fun!


als je nog niet vaak geweest bent, is statistisch de kans natuurlijk nog klein dat je een oliespoor gaat treffen, een rondje of 10 is dan ook wel te doen, dan nemen de risico's statistisch gezien toe :P

zou me het eerste jaar niet te druk maken ;)

Idd, no risk no fun!

vond het gewoon een fantastische ervaring, wmb ongeevenaard. Daar kan geen circuit tegenop voor mij. Dit jaar ga ik weer, dat is zeker, dan maar against all odds :X :+
 
Wat moet ik nou???

Nou in iedergeval maar eens met de car de baan op en dan maar eens zelf ondervinden wat het is en of ik het mijn vrouw en dochter aan kan doen.

Klinkt natuurlijk allemaal dramatisch, zo bedoel ik het niet, maar ben ook echt een auto liefhebber en als dat ook leuk is, dan doe ik het om mijn vrouw niet en blijf ik met de bike op assen en dergelijke.

Zie nog wel ff, net wel bod gedaan op impreza van 1997 met prodrive pakket. Altijd leuk een 4 wieldrive drift... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan