Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

10629851_10204618610727944_6896514264640144579_n.jpg


hd foto in men mailbox gekregen *O*
 
Hele mooie foto!

Ouwe foto van mij 8-)
img6206ring.jpg

Mis die fiets wel.

Ik wil deze maand, of volgende maand een dagje naar de ring om te genieten van het motorische geweld, tijdens een rondje op de mtb langs de ring.

Iemand hier dat wel eens gedaan? Staan daar ook van die routebordjes voor de mtb of is het simpel en gewoon naast de ring blijven fietsen?
 
Laatst bewerkt:
Rondje ring staat ook hoog op mijn verlanglijstje maar eerst wat meer "circuit"ervaring op doen.
 
Interview in de motorrad waarin de nieuwe eigenaar van de ring zijn plannen uit de doeken doet:

Plan is om motoren en auto's te gaan scheiden in de TF. Mogelijk aparte dagen, mogelijk ook aparte uren op openingsdagen. Verder zal er differentiatie in prijzen plaats gaan vinden, naar tijdstip. Dus in het weekend hogere prijzen, door de week lagere prijzen.

Klinkt mij goed in de oren. :Y
 
Interview in de motorrad waarin de nieuwe eigenaar van de ring zijn plannen uit de doeken doet:

Plan is om motoren en auto's te gaan scheiden in de TF. Mogelijk aparte dagen, mogelijk ook aparte uren op openingsdagen. Verder zal er differentiatie in prijzen plaats gaan vinden, naar tijdstip. Dus in het weekend hogere prijzen, door de week lagere prijzen.

Klinkt mij goed in de oren. :Y

Zal zeker een enorme verbetering zijn, vroeger vaker op de nürburgring gereden tussen de auto's en dat is voorzichtig uitgedrukt behoorlijk gevaarlijk. Je kunt je nauwelijks concentreren want de porsches enz. enz. die meestal een jaarkaart hebben vliegen je om de oren.
 
Jipp, tis der 1tje uit de oude doos van een jaar of wat terug.
Waar zijn de tijden gebleven dat we in de winter een ronde over de ring gingen lopen. :X
 
Nieuws over het seizoen 2015

Ab 1. Mai 2015 tritt dann ein neues Preis- und Nutzungsordnung für Touristenfahrten auf dem Nürburgring in Kraft. Durch die innovativen Änderungen erwartet der Nürburgring insbesondere an den stark frequentierten Wochenenden und Feiertagen kürzere Stand- und Wartezeiten und damit längere Fahrzeiten für unsere Touristenfahrer.

Maw tot 30 april kosten kaartjes hetzelfde als in 2014. Wat de neue nutzungsordnung inhoud heb ik nog niet kunnen ontdekken. Wellicht Motoren en autos gescheiden, hogere prijzen in het weekend en op feestdagen, en misschien maximaal aantal voertuigen tegelijk op de baan. :?

We gaan het zien *O*
 
Nieuws over het seizoen 2015

Ab 1. Mai 2015 tritt dann ein neues Preis- und Nutzungsordnung für Touristenfahrten auf dem Nürburgring in Kraft. Durch die innovativen Änderungen erwartet der Nürburgring insbesondere an den stark frequentierten Wochenenden und Feiertagen kürzere Stand- und Wartezeiten und damit längere Fahrzeiten für unsere Touristenfahrer.

Maw tot 30 april kosten kaartjes hetzelfde als in 2014. Wat de neue nutzungsordnung inhoud heb ik nog niet kunnen ontdekken. Wellicht Motoren en autos gescheiden, hogere prijzen in het weekend en op feestdagen, en misschien maximaal aantal voertuigen tegelijk op de baan. :?

We gaan het zien *O*

Commercieel geleuter. Prijzen weer omhoog en dat is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan