Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Ringwandeling....?

ff91f48a0a7426ad01d5c4bd0121cb3d
:Y Niet zo grote groep ... Altijd leuk.
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij leuk om te doen als er echt veel sneeuw ligt, en dan ook de hele ring:-)

IK heb overigens nog geen details kunnen vinden over de 'nieuwe opzet'van de touristenfahrten, vind het wel lang duren voor dat dit bekend is..
 
Optieven oma, seizoen is begonnen. *O* gisteren 25 rondekaart gekocht tegen 2014 prijzen, en eerste rondje gemaakt. *O*

Ja seizoen is begonnen en helaas al een dode. Vandaag met de langstreckenrace is een Nissan gtr over de kop door het hekwerk in het publiek gevlogen. 1 dode (Nederlander) en 2 zwaargewonden. Helaas :(
 
Ja seizoen is begonnen en helaas al een dode. Vandaag met de langstreckenrace is een Nissan gtr over de kop door het hekwerk in het publiek gevlogen. 1 dode (Nederlander) en 2 zwaargewonden. Helaas :(

Heb het gezien, ding gaat akelig de lucht in bij flugplatz. Weet niet hoe hard het daar gaat, maar genoeg om een dergelijk lift te veroorzaken. Tragisch is het in elkgeval wel.
 
Heb het gezien, ding gaat akelig de lucht in bij flugplatz. Weet niet hoe hard het daar gaat, maar genoeg om een dergelijk lift te veroorzaken. Tragisch is het in elkgeval wel.


hmmm ik wil niet echt lullig doen tegen over nissan maaaaaar hebben ze dan niks geleerd van de ongelukken met de porsche 911 GT1 en mercedes CLK GTR, gewoon creepy te zien dat een ongeluk anno 2015 precies het zelfde is als in 1997/98 op le mans, mosport park en watkins glen raceway
 
Gaan er hier nog mensen kijken aanstaande vrijdag?
Het is dan weliswaar karfreitag, maar ik ga toch even met het koekblik er heen om te kijken :)
 
Gaan er hier nog mensen kijken aanstaande vrijdag?
Het is dan weliswaar karfreitag, maar ik ga toch even met het koekblik er heen om te kijken :)

Karfreitag is leuk om te kijken maar niet op te rijden. Veel te druk.
 
Weekend van 18 en 19 april in het vizier om te ringen *O* Voorspellingen zijn vooralsnog niet super, maar dat kan nog veranderen, en dan is het ringtime! *O* :] *O*
 
Eerste ringweekend zit erop *D gisteren gingeigenlijk helemaal niet lekker, vandaag ging al weer veel beter. Heel veel, heel snel spul op de baan, en veel lange sluitingen vandaag. Dan maar lange wandeling langs de baan, ook leuk :P

Op naar de volgende keer.
 
verhaal gaat dat vanaf 1 mei een rondje in het weekend 33 euri gaat kosten........ -O-

If so, einde ringen voor mij, dat wil ik er niet voor betalen..
 
Hey,
Wat is de makkelijkste/beste plek om te kijken bij de Ring, en je motor zo kort mogelijk in de buurt te houden? Ben al een aantal plekken wees te kijken maar vaak een fikse wandeling. Komend weekend op pad met de motor en bepakking dan ben ik er graag niet te ver bij uit de buurt....
 
Uit de OP: www.ring-world.nl (Klik "Ringinformatie" bovenaan)

dan kijkplaatsen klikken

Brunnchen/Pflanzgarten, Breidscheid en Hohenrain zijn dichtbij de openbare weg.
 
Prima weekendje am ring, ondanks vandaag 0 rondjes vanwege regen. Gisteren lekker gereden, heel druk, maar goed te doen, iedereen gedroeg zich zoals het hoort, netjes.

Het moment van de dag, een motorrijder die bij het aanremmen van de adenau brug, zijn been van het stepje doet en laat bungelen in motoGP stijl...... _O- :z
 
Lol, zie het zo voor me. Snelheid bij insturen ook in Moto-GP stijl?

Die jongen had er best wel de vaart in, maar dan nog.....

Overigens werd ik tijdens een rondje ingehaald door een duitser die daar altijd is, niet normaal, kan die gast rijden :} dat was wel GP snelheid, onvoorstelbaar *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan