Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Ik zie nu op brigde to gauntry een filmpje van een motorrijder...............die een u-turn maakt in fuchsrohre en daarbij bijna geraakt wordt door een aanstormende mercedes. Deze gast is gek :( |( |( |(
 
Ik zie nu op brigde to gauntry een filmpje van een motorrijder...............die een u-turn maakt in fuchsrohre en daarbij bijna geraakt wordt door een aanstormende mercedes. Deze gast is gek :( |( |( |(


Op Fb ook al langs zien komen, spoor je toch echt niet. |(
Kom je daar met 299 op de teller onderin zo'n gast tegen. :(
 
Wilde binnenkort weer eens die kant op gaan ,naar een jaar of 7/8 er niet meer geweest te zijn.
Zijn ze nog steeds streng op het geluid en het filmen?
 
Wilde binnenkort weer eens die kant op gaan ,naar een jaar of 7/8 er niet meer geweest te zijn.
Zijn ze nog steeds streng op het geluid en het filmen?

:^

Ff "gil" geven wanneer je gaat Patrick, kwil binnenkort ook weer eens kijken/rijden daaro.

[me="Mar1tin"]moet dan wel z'n nieuwe brommer hebben/inrijden.[/me] *O*


Meer nieuws spoedig. O-)
 
Wilde binnenkort weer eens die kant op gaan ,naar een jaar of 7/8 er niet meer geweest te zijn.
Zijn ze nog steeds streng op het geluid en het filmen?

Geluidcontroles heb ik nog niet gezien.

Filmen mag volgens mij, hoewel ze afgelopen zondag wel een kerel staande hielden die een camera aan de buitenkant van zijn auto had zitten, die moest er af.
 
Geluidcontroles heb ik nog niet gezien.

Filmen mag volgens mij, hoewel ze afgelopen zondag wel een kerel staande hielden die een camera aan de buitenkant van zijn auto had zitten, die moest er af.

Ik zou de killers er inzetten, zag net eenfilmpje van een kerel in een porsche die er niet op mocht na meting, dus af en toe meten ze toch...
 
Laatst bewerkt:
Misschien zondag as ff kijken (als het weer ook mee werkt), hij is dan pas open vanaf 13.00, dus zal het ook wel niet zo druk zijn, denk ik.
Ideaal moment dus om voor te rijden. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het idee dat 4cilinders sneller boven de normen uit komen dan 2 cilinders, maar ik kan me vergissen.
Ze hebben een standaard meetmethode voor motorfietsen waarbij een db-meter op een vaste hoogte en afstand vanaf de uitlaat-uitgang staat. De motor moet dan een bepaald toerental draaien voor de meting.
Zit je onder de norm? rijden! Zit je er boven? Pech gehad. Ik heb het vaak zien gebeuren toen ik er vaak met de auto kwam.

Het is wel zo dat als je veel opvalt met je geluid (veel vrij gassend...) dat ze je er sneller uit zullen pikken voor een meting.
m.a.w. als je denkt dat je wel eens door de mand zou kunnen vallen, hoe je dan koest en rij dan met weinig toeren rustig naar de het poortje. Misschien heb je dan mazzel...
 
Laatst bewerkt:
Heb nog tijden mee gemaakt dat de politie zelf controles hielt op de ring.
Durfde afgelopen zondag toch niet te gokken, aangezien rock am ring was, zal het druk zijn op de toegangswegen.
Vroeger werd er gekampeerd op de Döttinger höhe,maar dat gebeurd blijkbaar niet meer, teveel asfalt gesloopt zeker.
 
Rock-am-Ring was dit jaar voor het eerst niet am Ring maar elders.
Vandaar geen gekampeer en ring gewoon open.
 
que ?

Rock am Ring was bij Mendig 35km ten oosten van de ring.

Bedoel je dat de zomervakantie al merkbaar is ?
Begin augustus is altijd leuk, dan komen de italianen.
 
que ?

Rock am Ring was bij Mendig 35km ten oosten van de ring.

Bedoel je dat de zomervakantie al merkbaar is ?
Begin augustus is altijd leuk, dan komen de italianen.


Weet ik, daar ben ik bedrijfsmatig bij betrokken, vandaar... drukker dan ooit dit jaar veel campings en nog ruimte tekort ...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik zondag ga, dat zou weer voor het eerst zijn naar een jaar of 6/7. :$
Der ligt nog wel gewoon asfalt op de ring? :+

Jij was er dus toen het er zo uitzag :+

full
 
:Y zoveel kan er nooit veranderd zijn, heb wel begrepen dat je niet meer de Steil strecke omhoog kunt, zou 1 of anderen bocht omheen gelegd zijn. :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan