Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Wat moet ik nou???

Nou in iedergeval maar eens met de car de baan op en dan maar eens zelf ondervinden wat het is en of ik het mijn vrouw en dochter aan kan doen.

Klinkt natuurlijk allemaal dramatisch, zo bedoel ik het niet, maar ben ook echt een auto liefhebber en als dat ook leuk is, dan doe ik het om mijn vrouw niet en blijf ik met de bike op assen en dergelijke.

Zie nog wel ff, net wel bod gedaan op impreza van 1997 met prodrive pakket. Altijd leuk een 4 wieldrive drift... :N

Heb ook met de auto een rondje gedaan en dat was ook dikke fun :9
 
Tis dat ik geen tijd had anders was ik met de clio rs nog 2 rondjes gaan doen.
Had de kaartjes namelijk nog over.

Heb dit jaar 5 rondjes met de motor gedaan (waren meteen mijn eerste rondjes daar).

Maar ga komend jaar zeker vaker de baan op.
Aangezien ik er nauwelijks 150 km vandaan woon.
 
Wat moet ik nou???

Nou in iedergeval maar eens met de car de baan op en dan maar eens zelf ondervinden wat het is en of ik het mijn vrouw en dochter aan kan doen.

Klinkt natuurlijk allemaal dramatisch, zo bedoel ik het niet, maar ben ook echt een auto liefhebber en als dat ook leuk is, dan doe ik het om mijn vrouw niet en blijf ik met de bike op assen en dergelijke.

Zie nog wel ff, net wel bod gedaan op impreza van 1997 met prodrive pakket. Altijd leuk een 4 wieldrive drift... :N

als autoliefhebber moet je zeker een keertje gaan kijken, wat je daar allemaal aan raceapparaten ziet staan.... :}
 
no risk no fun!


als je nog niet vaak geweest bent, is statistisch de kans natuurlijk nog klein dat je een oliespoor gaat treffen, een rondje of 10 is dan ook wel te doen, dan nemen de risico's statistisch gezien toe :P

zou me het eerste jaar niet te druk maken ;)

Statistisch gezien heb je in je eerste rondje meer kans om eraf te gaan bij Adenauer Forst dan dat je op een oliespoor onderuit gaat. :)
 
no risk no fun!


als je nog niet vaak geweest bent, is statistisch de kans natuurlijk nog klein dat je een oliespoor gaat treffen, een rondje of 10 is dan ook wel te doen, dan nemen de risico's statistisch gezien toe :P

zou me het eerste jaar niet te druk maken ;)



Umzz,een maat van me reed achter me(zou hem voorrijden),we gingen er bij Breidscheid en voor Eschbach lag ie al op de grond,das ongeveer 1/4 rondje??
Milad ging er in 1 jaar 3 keer deraf.
Dussssssss :P
 
Statistisch gezien heb je in je eerste rondje meer kans om eraf te gaan bij Adenauer Forst dan dat je op een oliespoor onderuit gaat. :)

Dat blijkt wel uit de vele filmpjes op youtube.. Toch de leukste bocht om filmpjes over te kijken. Zolang het goed gaat natuurlijk, ik hou er niet van dat er iemand schade heeft aan zichzelf of materiaal, maar een slippertje zonder ernstige gevolgens is wel leuk.

Ook leuk trouwens die reactie van het publiek in die filmpjes wat achter de hekken staat _O-
 
Statistisch gezien heb je in je eerste rondje meer kans om eraf te gaan bij Adenauer Forst dan dat je op een oliespoor onderuit gaat. :)

Juist, ik heb die baan ca 150 keer gereden op de ps2.
In het echt is het heeel anders, omdat je dan niet relax op de bank zit.

Maar toch ben ik er blij om, want ik had me nu nog de eerste keer bij adenauer forst verschrokken.
Terwijl ik wist dat die er was en hoe die ging.
 
Umzz,een maat van me reed achter me(zou hem voorrijden),we gingen er bij Breidscheid en voor Eschbach lag ie al op de grond,das ongeveer 1/4 rondje??
Milad ging er in 1 jaar 3 keer deraf.
Dussssssss :P

We zijn eens gegaan toen het niet best weer was.
Maar was al een tijd droog en de baan ook.
Wij naar de ingang en toen regende het bij breidscheid, (wisten wij veel).

Hij eerste rondje ik 5e.

Net voor adenauer forst kwam ie me langs.
En breidscheid ging die de muur in.

Hij helemaal niets fiets total.
 
Statistisch gezien heb je in je eerste rondje meer kans om eraf te gaan bij Adenauer Forst dan dat je op een oliespoor onderuit gaat. :)

Voor AF hier op MF heel veel waarschuwingen gezien, dat heb ik goed in mn hoofd gezet. Dus geen problemen.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik zo langzaam ging dat geen enkele bocht een probleem was geweest :+ :$
 
Ook maar een ploatje tussen al dat geklets.

full
 
Ik heb hem al vaker gepost en het is inmiddels dan ook weer bijna 3 jaar geleden dat ik daar mijn laatste rondjes reed. Maar ik blijf het een mooi ploatie vinden :)

full
 
Ja hoor, always worry.
En die tijden......ben benieuwd of ik die niet haal :9

kom er nu 5 jaar :]
heb er meer rondjes op zitten dan de meesten hier :9
en de gemiddelde tijd van die rondjes zullen de meesten hier niet eens halen :+

nog nooit gevallen *O*

haha, need I worry ? :?
 
kom er nu 5 jaar :]
heb er meer rondjes op zitten dan de meesten hier :9
en de gemiddelde tijd van die rondjes zullen de meesten hier niet eens halen :+

nog nooit gevallen *O*

haha, need I worry ? :?



Tsss,met net onder de 8 minuten btb moet jij gaan denken aan zijwieltjes om nie om te vallen. :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan