MF Gooi en Vechtstreek deel * 50 *

Dumpen we de naam "hooligans" ?

  • Ja, welke droeftoeter heeft dat ooit verzonnen :')

    Stemmen: 27 64,3%
  • Nee, ik voel me wel een echte hooligan al ga ik om 22 uur sl

    Stemmen: 6 14,3%
  • Wéér zo'n k*tpoll B|

    Stemmen: 3 7,1%
  • Sinds Claudia erbij is raakt het eindelijk wat :+

    Stemmen: 4 9,5%
  • Vond die kwark-poll leuker -O-

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppie...











Nou nog een lekker wijf vinden... :X :+

Nieuwe Miss Universe dan maar... :9

stefania-fernandez-miss-universe-2009.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ernst,

Je hebt je ingeschreven voor de Circuit Experience op maandag 12 oktober 2009 op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 1.

*O* *O* *O*

Nog 55 nachtjes slapen :z
 
Laatst bewerkt:
wask weer,

2de gesprek overleefd.
van de 21 overgebleven kanidaten zit ik nu bij de laatste 7. (het lijkt idols wel)
Vrijdag laatste gesprek. Dus ben erg benieuwd. (vraag me alleen af waar ik nu nog meer over moet hebben......)
Goed om te horen!
Zo'n speciale baan, of gewoon zoveel sollicitanten?Succes kerel!!!
 
Misschien moet je eens wat reclame gaan maken voor je wasstraat Zussie.... Totaal bedragje voor wassen, drankje en op het terasje zitten. Moet toch kunnen dacht ik zo :)
 
Misschien moet je eens wat reclame gaan maken voor je wasstraat Zussie.... Totaal bedragje voor wassen, drankje en op het terasje zitten. Moet toch kunnen dacht ik zo :)


huh?? betalen?? was da nou??? ze mogen blij zijn dat ze sowiezo aan mijn motor mogen komen om d'r te wassen :+
 
Misschien moet je eens wat reclame gaan maken voor je wasstraat Zussie.... Totaal bedragje voor wassen, drankje en op het terasje zitten. Moet toch kunnen dacht ik zo :)

Nu moet ik even ingrijpen hoor, hoe lang moet ik dan wel niet wachten op mn beurt? :)

Ik zal dan ook maar een keer zwaaien :W
 
Nu moet ik even ingrijpen hoor, hoe lang moet ik dan wel niet wachten op mn beurt? :)

Ik zal dan ook maar een keer zwaaien :W

Euhhh is het al zo druk dan dat je moet wachten Ray ??? En dan jij ??? laat zou jou wachten ? Das toch niet zo mooi ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan