Grote Quote Edwards topic

Deze dan...



De rijders kregen tijdens de pre-event persconferentie de vraag of er nog nieuwe tradities in het vat zitten bij het winnen van een race aangezien er tijdens de belangrijke autosport races op Indianapolis ook bepaalde tradities in ere worden gehouden. Edwards was weer eens in een lollige bui en suggereerde:

"Je helemaal uitkleden en dan in je nakie over het rechte stuk rennen," aldus Edwards. "We beginnen er hier mee, als ik win doe ik het echt!"

De Texaan kreeg bijval van zijn voormalig teamgenoot, zevenvoudig wereldkampioen Valentino Rossi.

"Ik ben het met Edwards eens, naakt over het rechte stuk rennen," lachte Rossi.




_O-


Heb het plezier gehad hem enkele malen te ontmoeten begin 2000 tijdens de Superbikes op Assen.
Hij kende mijn (toenmalige) collega goed en we waren in de paddock toen hij op mijn collega afliep, samen met zijn vrouw.
Gezellig zitten chatten over de kwalificatie, mochten nog ff mee naar zijn home alwaar we ook Troy Corser tegen kwamen. Die sliep in zijn begintijd bij mijn (oud)collega thuis dus die kende elkaar ook goed.

Ben alleen niet zo van foto's dus die kan ik niet laten zien.
Zal eens kijken of er 1 in mijn archief zit... oude kwaliteit...



edwards.jpg
 
Laatst bewerkt:
edwards Kicks ass :} Geweldige persoon, ook hoe die aan de pers vertelde dat ie nog een jaar bij Tech 3 ging rijden _O-
 
Ik heb persoonlijk een keer wat meegemaakt met Edwards, paar jaar geleden.
Ik denk dat het 6 jaar geleden was ofzo. Toendertijd ging ik altijd met Jasper Iwema de paddock op met de TT.
We kwamen edwards tegen op donderdag en vroegen of hij een knee slider had, want die dingen spaarden we van elke coureur!

Edwards: yeah, but not at this moment! Come back back tomorrow mates!

Dus wij komen die vrijdag bij zijn motorhome, ziet ie ons al aankomen!
Oh crap! I've already given away my sliders!
But wait a moment guys!

Komt ie terug met zijn motorlaarzen! }) Daar heb ik nu dus een van op me kamer staan :)


En 3 jaar geleden toen Jasper voor het eerst de TT reed, deelden Jasper en ik petjes uit voor de TT-hall, en edwards wou ook een :}

Wat zegt die pipo: This isn't a cap from a fuckin gay bar, is it? :}

Geniaal, elke keer als ik daar aan denk moet ik weer lachen, wat een kerel!! :]
 
Even off topic, nu Ben Spies nog een jaar in de Superbike :} blijft, verwacht en hoop ik dat Colin in de MotoGP blijft. Kunnen wij toch weer genieten van zijn fantastische quots.
 
Het maakt me allemaal geen f*ck uit... zolang Edwards voorlopig nog maar in de MotoGP rond blijft tuffen! Die vent is geni-f*cking-aal!! :}
 
Jammer dat ie onderuit ging -O-
Ik vindt Edwards echt gaaf in de GP
 
“Turn one at the start with 17 bikes is not the place to be going at race pace and he was never going to make through there. Today de Angelis is the guy who needed to be wearing Valentino's donkey helmet"
 
_O- _O- _O-

Vraag me wel eens af of hij nou eerst over dit soort opmerking nadenkt of dat ie gewoon zonder te denken z'n klep opzet ... 'k gok nummero 2 :+

Mag Edwards nou zijn stoel houden bij Tech 3 trouwens :?
Toseland was toch buiten geflikkert ?
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Vraag me wel eens af of hij nou eerst over dit soort opmerking nadenkt of dat ie gewoon zonder te denken z'n klep opzet ... 'k gok nummero 2 :+

Mag Edwards nou zijn stoel houden bij Tech 3 trouwens :?
Toseland was toch buiten geflikkert ?


Ik stem ook voor optie 2 :Y

Of Edwards bij Tech3 blijft, ik denk het wel. Suzi Perry vroeg 'm er vanmiddag op de grid naar. "Did they make youi an offer?" "Yes, they did." "Did you accept it?" " *D "
"Make of that what you want, but he looks happy" zegt ze vervolgens in de camera...

En nu bekent is dat Spies nog een jaartje SBK blijft rijden, lijkt me wel dat ie blijft, gelukkig! Zou toch een gemis zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ik stem ook voor optie 2 :Y

Of Edwards bij Tech3 blijft, ik denk het wel. Suzi Perry vroeg 'm er vanmiddag op de grid naar. "Did they make youi an offer?" "Yes, they did." "Did you accept it?" " *D "
"Make of that what you want, but he looks happy" zegt ze vervolgens in de camera...

En nu bekent is dat Spies nog een jaartje SBK blijft rijden, lijkt me wel dat ie blijft, gelukkig! Zou toch een gemis zijn!

Spies heeft nog voor 2 jaar een contract met Yamaha waarvan nog sowieso 1 jaar in de WSBK. Dus voor 1 jaar zit Edwards waarschijnlijk toch nog veilig :Y
 
Ik stem ook voor optie 2 :Y

Of Edwards bij Tech3 blijft, ik denk het wel. Suzi Perry vroeg 'm er vanmiddag op de grid naar. "Did they make youi an offer?" "Yes, they did." "Did you accept it?" " *D "
"Make of that what you want, but he looks happy" zegt ze vervolgens in de camera...

En nu bekent is dat Spies nog een jaartje SBK blijft rijden, lijkt me wel dat ie blijft, gelukkig! Zou toch een gemis zijn!

Stille wateren ... :+


Quote voor de foto hierboven :
"I shit on everything ... }) "

of iets in die richting 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik denk eerder dat ze samen wat opmerkingen aan het verzinnen zijn over Alex de Angelis ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan