MF Gooi en Vechtstreek deel * 51 *

Deel 52 een Dolomieten special?

  • Ja!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tuurlijk *D

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
DSC07744.jpg
 
*O*


Morgenochtend gesprekkie met m'n baas over m'n uurloon zoals ik eerder gepost had.. Als het meezit tóch nog eerder beginnen met lessen dan gepland! *O*




of zal ik langs motozoom gaan op 'n woensdag hmmm O-)

:+
 
Laatst bewerkt:
*O*


Morgenochtend gesprekkie met m'n baas over m'n uurloon zoals ik eerder gepost had.. Als het meezit tóch nog eerder beginnen met lessen dan gepland! *O*




of zal ik langs motozoom gaan op 'n woensdag hmmm O-)

:+
Ik zet 'n joetje op: "nee" en "pats"... :+
 
*O*


Morgenochtend gesprekkie met m'n baas over m'n uurloon zoals ik eerder gepost had.. Als het meezit tóch nog eerder beginnen met lessen dan gepland! *O*




of zal ik langs motozoom gaan op 'n woensdag hmmm O-)

:+
Niets... of... maar EN eerder lessen EN naar motozoom :Y Nu ff goed maken, snel lessen en hup die meid achterop O-) Of denk ik nou weer iets te rooskleurig?? :P



iig tijd om te gaan slapen :z :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zet 'n joetje op: "nee" en "pats"... :+
Sportief ritje achterop als ik win dan :+ ?


*O*


Morgenochtend gesprekkie met m'n baas over m'n uurloon zoals ik eerder gepost had.. Als het meezit tóch nog eerder beginnen met lessen dan gepland! *O*




of zal ik langs motozoom gaan op 'n woensdag hmmm O-)

:+
Niets... of... maar EN eerder lessen EN naar motozoom :Y Nu ff goed maken, snel lessen en hup die meid achterop O-) Of denk ik nou weer iets te rooskleurig?? :P



iig tijd om te gaan slapen :z :W
Behoorlijk :')


Truste ;)
 
Niets... of... maar EN eerder lessen EN naar motozoom :Y Nu ff goed maken, snel lessen en hup die meid achterop O-) Of denk ik nou weer iets te rooskleurig?? :P



iig tijd om te gaan slapen :z :W
:Y, ze zal eerder bij mij achterop :] of danwel posen op me KTM :+
 
Ben weer druk geweest vanaaf! Heb me ingeschreven voor de 26e op assen met MSH! *D *O*
En ik heb eindelijk m'n luchtfilter fatsoenlijk gemonteerd gekregen bij m'n racert! Wat een onding zeg, die filterkast! B| :X
Helemaal tevreden ben ik nog niet, ff kijken of de luchtmengschroef uitkomst bied! :9

Nu tijd voor m'n bedje...
Truste :W
 
Ook zo'n gigantische doos die je echt in 100 bochten moet wringen? En als je niet oppast dat het rubber onderaan de box eraf knalt :') ?

Heb ik zo vaak gehad, uiteindelijk het rubber niet gemonteerd :+
 
JA!.. waar blijven die foto's nou... welke?

Maareuh.. die TV-serie is uitgesteld tot eerste kwartaal 2010.. dus ik heb nog even de tijd om zonder masker over straat te gaan *O*
 
Mogguh :Z

Gister was leuk, lekker gezeild (gelukkig niet verleerd) vreselijk gelachen en lekker geBBQ-ed. Jammer van die bui midden op het water, maar dat mocht de pret niet drukken.

's Avonds ff een leren broek voor moeders gescoord bij Motozoom in Utrecht, ben Jaapie nie tegengekomen nie, wel allerlei blonde verkoopstertjes })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan