Yamaha X-max

Kijk maar even in de beide meetingtopics wie er allemaal gaan. Er komen er redelijk wat, ik denk een stuk meer dan vorig jaar.
 
Ja natuurlijk! bedankt nog!

Had ook al gekeken, maar vind van die verchroomde niet zo mooi....

Ik zou wel van die zwarte fighter spiegels erop willen, niet te gek natuurlijk. weet alleen niet of dat past.

Graag gedaan. Ik ben zelf ook opzoek naar betere spiegel. Ik ga in de maand juli wel even in Spanje kijken of ze iets leuks voor de X-Max hebben.

En ook ik ben tijdens de meeting aanwezig :)
 
Laatst bewerkt:
voor mij ligt het aan het weer of ik naar de meeting ga.

Gaan er nog mensen op een XMAX vanuit Amsterdam eo?
 
Niet op een Xmax, mag een Majesty ook?

Vanuit A'dam afgesproken bij het A4 restaurant

Gr, Rick
 
piccie van mijn XMAX:

full
 
ik heb voor de eerste keer mijn scooter gereinigd en het is me op gevallen dat het lang duurt voor het zadel droog is,het is een zwart zadel met kleine ronde putjes,is dat ook iemand opgevallen?
 
Denk ook niet dat je echt je zadel hoeft te soppen toch?

Ik heb het zadel nog niet nat gehad, dus kan niet oordelen.

Ben vanmorgen ff naar de scooterexpress meeting geweest in R'dam, was we aardig druk.

Ik heb een goede tip gehad van een Yamaha vertegenwoordiger. Er zijn meer accessoires voor de xmax te vinden via de italiaanse yamaha wesite.

ook was er een BOS exhausts vertegenwoordiger die had een mooie uitlaat voor onze bike:

full
 
Jezus wat is het hier saai zeg!

Ik heb een vraagje;

waar kan ik voor mijn 2009 model een laag donker kuipruitje kopen?
 
Zou dat kunnen komen door dubbel gestelde vragen waarbij je de antwoorden krijgt in een ander topic?

Verder is het net zo saai als we hetzelf maken :)

Doe 's een leuk verslag van de eerste 3500KM

Gr, Rick
 
ok, nou daar gaat ie:

Zoals jullie weten heb ik mijn Ninja 250R '09 verkocht via MP om een XMAX 250 te kopen.
Ik had een testrit gemaakt bij scooter city in Amsterdam.

Ik was gelijk verkocht! Ik had er 1 bij Motoport Hillegom zien staan van maart '09 met 2700 km op de teller en die moest 3999 kosten,-. Uiteindelijk heb ik hem gekregen voor 3900,- inclusief rijklaar maken en kenteken op mijn naam zetten, goede deal toch?

Ik moet zeggen dat ik tot nu erg tevreden ben, en da ik blij ben dat ik iets meer heb uitgeven dan ik wilde. Ik wilde eigenlijk 3000,- spenderen en dan nog lekker op vakantie. Dat moet ik dan maar doen van mijn vakantiegeld. ;)

Veder ben ik een beetje aan het kijken naar een ander donker kuipruitje en andere spiegels.
Kuipruitje is inmiddels besteld en spiegels kan ik moeilijk vinden....

Zo nou dat was het wel voorlopig.
 
Laatst bewerkt:
De Xmax bevalt super!

De top is ongeveer 150km/u op de teller, dus genoeg om makkelijk in te halen op de snelweg.

Maar buiten dat is het gewoon een super apparaat.
 
Hele nette prijs voor je X-Max tbuffing!
150km/u is inderdaad hard zat om goed mee te komen. Al filegereden met een automaat? Dat is ook erg relaxt.
 
Van harte gefeliciteerd met je X-Max, tbuffing!

Ook ik ben te spreken over de X-Max. De top heb ik nog niet geprobeerd, maar de wegligging is in ieder geval erg goed.
 
Hele nette prijs voor je X-Max tbuffing!
150km/u is inderdaad hard zat om goed mee te komen. Al filegereden met een automaat? Dat is ook erg relaxt.

Ja ik had file op de terug weg van de scooter-express meeting, ik moest gewoon rechts door de file heen omdat er een aantal slome motoren voor me zaten hahah!
 
Terug
Bovenaan Onderaan