Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice een deel 10! Ook handige info voor de flitsers en video auto's.
Enigste nadeel is dat de video auto's elke 3 maanden gewisseld worden met de regio's.
Gelukkig heb ik wat contacten dus als ik weet wat er rondrijd dan post ik dat wel ff. })

Ik zal mezelf ook weer eens wat vaker laten horen.
Heb natuurlijk wel zo nu en dan ff meegekeken maar door de drukte met de zaak niet zo veel aan toe gekomen. Daarbij komt ook nog eens dat ik 1 dezer dagen voor de 2e keer papa ga worden dus weer ff druk. :')

Verder is de R6 verkocht en heeft voor nu plaats gemaakt voor een Yamaha FZ6 naked s2 special edition in het candy white :9~ Special edition is met wat meer body work en dikke akra dempers. Foto zal ik nog wel posten. (Staat nog bij Termaat) Volgend jaar komt er weer een R6 van 2009 of 2010 bij voor het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Zo, knippers vervangen! Bandje komt aanstaande maandag binnen!

Nu maar even snel een rondje rijden om te kijken of ze het goed doen :+
 
Zo flink gepost hier de afgelopen paar dagen.. :P

Tis echt een bevreiding die meuk eruit *D
Nu komt hij voor tenminste van de grond af })

Goed dat je over die knie aan de grond begon te praten! :P
Deze mag trouwens in OP ;)

64004782.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Zou ik ook in de OP mogen?:

MFMM_140908.jpg


Bedankt alvast.
 
Laatst bewerkt:
Weer een poosje gewerkt dus met enige vertraging toch nog de foto's *D

Gekloot 29-08-2009

Ghostrider bozzie, tijdens deze wheely reed ie wel 400km per uur !!! }) })
(of weet nog niet zo goed hoe ik mijn camera in moet stellen) :P



MFMM 30-08-2009

Hey, 3 agenten :+


Laser flikkers :(


Harr :( Foei })


Groepsfoto bij de MAC-tiel *D



Hahahahaha, en jullie maar denken dat de 2de pagina sneller gaat laden _O-
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, die MAC foto is echt super geworden *D Je ziet ook wel hoe blij hij kijkt! Eindelijk een keer met mensen op de foto *O*

En die schade... het oppoetsen heeft echt geholpen dus :o. Ziet er daar veel schokkender uit :+. Mijn nieuwe knippers zien er trouwens wel beter uit })

Alleen zonde dat ik nog geen nieuw bandje achterop heb liggen... anders was ik graag mee gegaan vandaag maar merkte gister al dat die bijna in elke bocht ligt uitbreekt. Dus of mijn banden komen gewoon totaal niet meer op temperatuur of de band is echt op.
Hoe dan ook tijd dat het MPP 2CT bandje eronder komt.
 
Laatst bewerkt:
Wie is die meest rechter op de groepsfoto en what the FUCK heeft hij bovenop zijn helm zitten? Lijkt wel een Dildo! :o
 
Laatst bewerkt:
En die schade... het oppoetsen heeft echt geholpen dus :o. Ziet er daar veel schokkender uit :+. Mijn nieuwe knippers zien er trouwens wel beter uit })

zei ik toch al...het valt wel mee als je hem eens goed oppoetst...mooi in ieder geval dat het allemaal is goedgekomen!

@POSER: meesterlijke fotos!

edit:
gaan we nog rondje rijden vandaag? zal voor mij het laatste rondje voor de vakantie worden en met dit achterbandje gok ik zo...14:00 anac?
 
Laatst bewerkt:
zei ik toch al...het valt wel mee als je hem eens goed oppoetst...mooi in ieder geval dat het allemaal is goedgekomen!

@POSER: meesterlijke fotos!

edit:
gaan we nog rondje rijden vandaag? zal voor mij het laatste rondje voor de vakantie worden en met dit achterbandje gok ik zo...14:00 anac?

Yup! Je ziet eigenlijk alleen die 2 grote plekken nog echt goed. Maar die ga ik denk ik aan stippen met een lakstift. Even kijken of dat een redelijk resultaat geeft!

Maar goed moet sowieso volgend weekend naar termaat om het andere bandje erom te laten leggen. Gelijk even vragen wat ze denken dat de beste optie is.
 
Wie is die meest rechter op de groepsfoto en what the FUCK heeft hij bovenop zijn helm zitten? Lijkt wel een Dildo! :o

Hij heeft zijn helm nooit afgezet tijdens het eten bij de MAC :o
Weet wel dat ie wat irritant reed in de groep :X iets met inhalen :o
De middelste is trouwens Ronald, die reed niet mee, die zat daar toevallig.
Hij vroeg specifiek: jordy kom jij maar eens bij mijn op schoot zitten :P



@ jordy: 14:00 is GP time. Dan zit ik voor de buis te studeren ;)
 
Laatst bewerkt:
ik laat het rondje van vandaag toch ff schieten...ben bezig mijn vakantieroute uit te stippelen en duurt wat langer dan gedacht...ik wil denk ik teveel zien in te korte tijd...hehe...
 
Hij heeft zijn helm nooit afgezet tijdens het eten bij de MAC :o
Weet wel dat ie wat irritant reed in de groep :X iets met inhalen :o
De middelste is trouwens Ronald, die reed niet mee, die zat daar toevallig.
Hij vroeg specifiek: jordy kom jij maar eens bij mijn op schoot zitten :P

_O- _O-

Zou ik ook niet doen met zo'n ding op mijn helm. :+

Die Ronald ken ik wel heb ik in Veenendaal bij de Mac nog mee in de Ballenbak gezeten. Beetje apart figuur dat wel. :+
 
wij zagen Ronald nog een rondje maken op de bike van poser..ik vraag me af of dat makkelijk rijdt met die schoenen van hem...
 
ik laat het rondje van vandaag toch ff schieten...ben bezig mijn vakantieroute uit te stippelen en duurt wat langer dan gedacht...ik wil denk ik teveel zien in te korte tijd...hehe...
Ah te laat gelezen, kheb nog ff gewacht, maar ik heb me wel vermaakt.
Alleen ik kon niet door Groesbeek want daar was kermis.
 
Whahaha _O- Die agent met z'n laserpistooltje :r :r
Verneukt wel de mfmm :r :r
Als heel mf nu 5 euro lapt huur je gewoon assen of cpz voor een dag 8-)
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan