Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo probleem 1. Een bout van de rem zit MUUR en muur vast :P Zo maar even naar de bouwmarkt gaan en gelijk wat goed gereedschap halen.

Edit: Gelukt! Goed gereedschap doet wonderen! Morgen maar even de band laten vervangen.
 
Laatst bewerkt:
@ TDT: (zo heette mijn COD4clan 8-) )
:o Echt flinke schade! Weet haast wel zeker dat je massel heb gehad! Denk wel dat je fiets totall is...
:W
 
wel effe de bussen uit je naaf halen en kijken welke links en recht moeten zitten, kan wel verschillen en scheelt je een hoop gekloot
 
wel effe de bussen uit je naaf halen en kijken welke links en recht moeten zitten, kan wel verschillen en scheelt je een hoop gekloot

Misschien een hele domme vraag... maar wat zijn deze precies? Kan wel het één en ander via google vinden maar twijfel toch een beetje over welk onderdeel het gaat (eerste keer dat het wiel eruit gaat + a-technisch :+)

Edit: Denk dat ik ze gevonden heb. Zo een ijzeren ring met een rubbertje?
 
Laatst bewerkt:
Kijk! Dat is nog eens makkelijk. Dank je! Ik vrees dat ik die nog vaak genoeg moet gebruiken ;)

Maar goed eerst morgen even een nieuw bandje erom laten leggen.
 
Zo.. band vervangen en weer gemonteerd! Gelijk even de pazzo rem en koppelingshendel erop gezet.

Wat een plaatje is het nu :D
 
Zag vanmiddag over de appeltern ter hoogt van winkelcentrum meijhorst rond 15.30 een RSV v4 rijden :} .
Hopelijk iemand van hier *D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die RSV4 anders toch wel een mooie fiets voor de winter / pekel :P


RSV4 is leuk voor op een circuit, voor op de openbare weg en zeker in NL is hij veel te compromisloos. Leuk om te hebben, maar niet om hier mee rond te rijden.
 
RSV4 is leuk voor op een circuit, voor op de openbare weg en zeker in NL is hij veel te compromisloos. Leuk om te hebben, maar niet om hier mee rond te rijden.
Maar het is een gave fiets om te zien en stuurt als de beste.
verder wel is hij wel extreem
Maar elke superbike is voor nederland al extreem
 
Nog mensen die zaterdag, mits het goed weer is, een ritje willen doen? Vrees dat dit één van de laatste dagen wordt met kans op mooi weer :p
 
Nog mensen die zaterdag, mits het goed weer is, een ritje willen doen? Vrees dat dit één van de laatste dagen wordt met kans op mooi weer :p

Denk het ook inderdaad. Sta dan alleen op Reloaded in het Goffertpark bier te tanken dus dat word hem niet voor mij.

Hoop iig wel dat mijn pak binnen komt deze week zou er Maandag al zijn maar helaas.
 
Nog mensen die zaterdag, mits het goed weer is, een ritje willen doen? Vrees dat dit één van de laatste dagen wordt met kans op mooi weer :p

ja denk dat ik dan ook wel van de partij ben.


net nog een klein rondje gemaakt en me rijschool tegen gekomen een keer op een snelweg afrit :P en een keer op het achterwiel :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan