Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
REM77

we horen niks van rickvf?? dus zullen we om half 1 bij de anac afspreken!!!
en dan kan rick zich als nog aansluiten! als die nog/wilt komt?

gr steve
 
Ja super ik ben om half 1 bij de anac :)

Effe voor de zekerheid, de anac is toch die wasplaats aan de Energieweg??
 
Laatst bewerkt:
ja, ben ik!
doe maar kwart voor 1dan ofzo, moet nog ff gauw de stad in, vleeswaren+kaas halen.
kwart voor 1 anac dan maar?

@rem77: anac is wasplaats/kartbaan/tankstation aan de energieweg. tegenover cbr zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
@Harr: Klote man :/ Succes met het herstel en dan weer op naar de niet pech tijden ;)

@Remko: Welkom :]
 
Laatst bewerkt:
ja ja ik was toch nog ff komen opdagen alleen ik was al een tijdje bezig op klaverblad toen jullie ondertussen op de ovatonde bezig waren :]
haha was wel grappig ik d8 van nou kzie ze toch nie dan maar even voor mezelf met links oefenen (wat mij na vandaag nooit eerder lukte B| ) dus kwam aan met mach3 en zag jullie spelen dus moest ik even inklikken en gelijk me 1e KD linksom dus komt al wat nu rechtsom rustiger rijden want ben toe aan nieuwe B|

met banden betreft mooi adresje in duitsland in hasselt
(ff adresje opzoeken)

MPP ct2 voor 140,-
en een voorbandje was iets van 110 ofzo kweenie meer
maar scheelt in ieder geval hoopjes })


Reifenservice Hoenselaar

Bedburger Weide 14
47551 Hasselt
Tel: 02821 28891
Fax:02821 27043

öffnungzeiten
Mo-Fr 8:00-18:00
Sa 9:00-13:00

ff bellen bestellen en daar erop zetten *O*
 
Ja, was leuk! route was wel aardig. altijd jammer dat die dijken toch best druk zijn. kan er niet echt knallen... ova was leuk,maar blijf het waar een apart ding vinden hoor. beetje, uhm, ovaal ofzo. op terugweg nog ff lekker geschraapt op energieweg-rotonde-bij de bp.
 
Ova is zeker een apart ding, maar wel leuk. En mijn knie heeft daar over het afvalt geschraapt :)
 
Laatst bewerkt:
haha! hij was ook meteen best verslaafd:P bleef maar rondjes draaien!
was wel typisch. 2 man, nooit linkerkd gemaakt, en allebei na 1 rondje raak!
netjes hoor. op klaverblad kreeg ik het net niet voor elkaar... kan niet echt lekker ernaast hangen rechts. ook knie goed uitsteken lukt niet super. Maar, er is verbetering!
 
mrgn is waalbrug afgesloten vanwege the big boss "the queen" B| maar heel miss via afslag lent en dan binnendoor erop komen op de ova })
en moet nog naar doorn toe samen met Z12 dus pak ergens anders wel weer een klavertje :]
en nu gaak me klaarmaken want moet weer gestapt worden! en vouwen kijken :9~
 
large

large

large

large


We hadden ff een bandje opgemaakt in moffekeije bij de bandenboer en aant eind zat ik helemaal onder de rubber van de band :+
 
Dacht vandaag, ik ga even oefenen op klaverblad bij Valburg :) , maar het was zo druk dat er zelf files stonden B| . Bij ovatonde kon je ook niet komen, was afgezet -O- .
 
Laatst bewerkt:
Zo, spoel is eraf gehaald! Volgend weekend maar eens naar termaat om nieuwe onderdelen te bestellen :>
 
Dacht vandaag, ik ga even oefenen op klaverblad bij Valburg , maar het was zo druk dat er zelf files stonden . Bij ovatonde kon je ook niet komen, was afgezet



haha jij bent er echt aan verslaafd geworden!! haha
ja ja ik was toch nog ff komen opdagen alleen ik was al een tijdje bezig op klaverblad toen jullie ondertussen op de ovatonde bezig waren
haha was wel grappig ik d8 van nou kzie ze toch nie dan maar even voor mezelf met links oefenen (wat mij na vandaag nooit eerder lukte ) dus kwam aan met mach3 en zag jullie spelen dus moest ik even inklikken en gelijk me 1e KD linksom dus komt al wat nu rechtsom rustiger rijden want ben toe aan nieuwe

jah die rechter gaat bij jou wel heel hard he!!! maar je gaat ook wel heel hard het klaverblad over! kon je niet bij houden, toen je ff een keer terug schakelde! maarre hoeveel PK heeft die duc van jou??
 
haha jij bent er echt aan verslaafd geworden!! hahajah die rechter gaat bij jou wel heel hard he!!! maar je gaat ook wel heel hard het klaverblad over! kon je niet bij houden, toen je ff een keer terug schakelde! maarre hoeveel PK heeft die duc van jou??

pfff zou ik zo nie weten als ie maar gaat :]
 
Zaterdag was echt fokking mooie dag, heerlijk gereden.
Passagier achterop (grietje van 50 kilo ofzo, merk je niks van :) ) vond het ook gaaf, en niet bang dus af en toe lekker het gas erop.
 
Hier een berichtje vanuit de USA! ik zie dat jullie je prima vermaken zonder mij! gelukkig maar! na zo'n 2000 mijl mis ik mijn motor toch wel..vandaag bochtenweggetje door seqouia national park gedaan...zat stiekum zelf de motorgeluiden te maken...haha...volgende week ben ik weer in het grote NL en doe dan graag weer SNEL een rondje met jullie!
 
jaaaaaaaaaaaa mensen vandaag was het dan zover:D:D!!! eindelijk van het brommer rijbewijs af en nu echt motor rijden.

dammmmmmmmmm wat is dat kicken na 2 jaar 25 kw (34pk) en nu op vol vermogen (85pk) rijd echt heerlijk. Is wel behoorlijk wennen.

Ik zeg wie rijd er binnenkort een rondje mee :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan