Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet jij een mooie route in Brabant? Niet dat ik met jullie mee ga rijden, want dat gaat voor dit baasje allemaal wat te snel, maar ik ben wel geïnteresseerd in een mooie route door Brabant.

Grtz,

Kees

De ANWB heeft daar een hele mooie route uitgezet speciaal voor motorrijders , heb hem eens een keer gereden vanaf, overloon , echt de moeite waard.
 
hej iedereen gebeurt weer een hoop in een paar dagen,
@jordy mooi klote die foto's zijn niet prettig om naar te kijken,
mijn vader heeft je motor staan blussen hij is vrijwilliger in lent.
kreeg gelijk voor zoveelste keer het verhaaltje van gevaarlijk etc etc,

ik heb vandeweek ook al gevraagd maar geen reacties dus vraag het nog maar eens,
bart was bezig met t organiseren van een BBQ ritje,
bbq rondje nijmegen

en leek mij mooi om met aantal van de nijmegen mf-ers dit ritje te doen, ik moet ook weer keer geloven aan het rijden(al wel paar keer gereden weer)
ben benieuwd wie er mee wil rijden er was toen bart t organiseerde redelijk wat animo voor!!

het ritje zou mooi zijn de BBQ hoef voor mij niet als jullie willen bbqn ga gerust je gang! :)

ik hoor wel wie er mee wil of moet ik een topic openen in waar is wat te doen???

Ik kan alleen 1 Mei, en ik ben zeker voor !!!

Jammer dat het andere topic gesloten is
 
Zo net terug van een weekendje Superbikes. Wat een geweldige wedstrijden hebben we gezien! Vooral de 2e manche van de WSBK was geweldig. Akties tussen oa Haslam en Rea, elkaar constant inhalend.

En het voordeel bij de superbikes is dat het niet massaal druk is, dus je kan makkelijk tussen de verschillende wedstrijden door verkassen naar een ander mooie plekkie. Op een gegeven moment zaten we op de nieuwe TT World tribune en in 4 ronden 3 crashes gezien :) Kom je dan voor de crashes? Ja zolang alles goed afloopt is het altijd leuk om te zien.

En mijn favoriet heeft gewoon beide manches gewonnen *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo net terug van een weekendje Superbikes. Wat een geweldige wedstrijden hebben we gezien! Vooral de 2e manche van de WSBK was geweldig. Akties tussen oa Haslam en Rea, elkaar constant inhalend.

En het voordeel bij de superbikes is dat het niet massaal druk is, dus je kan makkelijk tussen de verschillende wedstrijden door verkassen naar een ander mooie plekkie. Op een gegeven moment zaten we op de nieuwe TT World tribune en in 4 ronden 3 crashes gezien :) Kom je dan voor de crashes? Ja zolang alles goed afloopt is het altijd leuk om te zien.

En mijn favoriet heeft gewoon beide manches gewonnen *O* *O*

Kevin Schwantz :?
 
Laatst bewerkt:
Zo net terug van een weekendje Superbikes. Wat een geweldige wedstrijden hebben we gezien! Vooral de 2e manche van de WSBK was geweldig. Akties tussen oa Haslam en Rea, elkaar constant inhalend.

En het voordeel bij de superbikes is dat het niet massaal druk is, dus je kan makkelijk tussen de verschillende wedstrijden door verkassen naar een ander mooie plekkie. Op een gegeven moment zaten we op de nieuwe TT World tribune en in 4 ronden 3 crashes gezien :) Kom je dan voor de crashes? Ja zolang alles goed afloopt is het altijd leuk om te zien.

En mijn favoriet heeft gewoon beide manches gewonnen *O* *O*

Wij hebben ook op die TT world tribune gezeten!
Idd mooie races gezien!

Die parkingGo klasse is ook wel leuk om te zien..

@ NR34 jij bent toch ook weleens naar de nurburgring geweest om WSBK te kijken?
Waarschijnlijk willen wij dat dit jaar ook gaan doen..

Is dat een beetje te doen in 1 dag?
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben ook op die TT world tribune gezeten!
Idd mooie races gezien!

Die parkingGo klasse is ook wel leuk om te zien..

@ NR34 jij bent toch ook weleens naar de nurburgring geweest om WSBK te kijken?
Waarschijnlijk willen wij dat dit jaar ook gaan doen..

Is dat een beetje te doen in 1 dag?

Als je op tijd weggaat zeker, meen dat wij afgelopen jaar rond 07.00 uur vertrokken en rond 20.00 uur weer terug waren. :Y

PS zorg voor voldoende benzine in je tank. Na de grens in duitsland is er tot 20km voor het circuit geen druppel benzine meer te verkrijgen. :$
 
Haha ok! ja we wilden nu daar heen gaan ipv de tt. Want dat heb gl langzamer hand ook wel gezien met al dat zatte volk.. en natuurlijk de races zijn vele malen mooier!
 
hee op welke dag waren onze MT-03's op het CPZ te vinden!
17 april toch? want er staan wat foto's op leukopdefoto.nl van een paar MT-03's!
jordy ik zag jou niet staan bij de rondetijden? van 17 april??

gr steve
 
hee op welke dag waren onze MT-03's op het CPZ te vinden!
17 april toch? want er staan wat foto's op leukopdefoto.nl van een paar MT-03's!
jordy ik zag jou niet staan bij de rondetijden? van 17 april??

gr steve

:Y

Fillumpje van de TieMMiet-03 op 17 april op Zandvoort:

Eerst wat foto's daarna ook filmbeelden.
 
Laatst bewerkt:
hee op welke dag waren onze MT-03's op het CPZ te vinden!
17 april toch? want er staan wat foto's op leukopdefoto.nl van een paar MT-03's!
jordy ik zag jou niet staan bij de rondetijden? van 17 april??

gr steve

klopt, we reden mee in groep 1..dus alleen marshall tijden...

net de polis er nog even op nageslagen...eerste 3 jaar volledige aanschafbedrag van de motor, 500,- accesoires en tot 1100,- kleding...nu ga ik er bij de accesoires er wel overheen (dag akra's :( ) maar de kleding er weer ruim onder...al met al als ze niet moeilijk gaan doen kom ik er nog redelijk vanaf (alhoewel het natuurlijk altijd maar afwachten is en ik hem natuurlijk liever nog in de garage had staan...)
 
klopt, we reden mee in groep 1..dus alleen marshall tijden...

net de polis er nog even op nageslagen...eerste 3 jaar volledige aanschafbedrag van de motor, 500,- accesoires en tot 1100,- kleding...nu ga ik er bij de accesoires er wel overheen (dag akra's :( ) maar de kleding er weer ruim onder...al met al als ze niet moeilijk gaan doen kom ik er nog redelijk vanaf (alhoewel het natuurlijk altijd maar afwachten is en ik hem natuurlijk liever nog in de garage had staan...)

Jordy, als je je motor mét Akra's hebt aangeschaft, dan zijn die Akra's geen accessoires!

Accessoires zijn achteraf aangeschafte produkten, b.v. je kentekenplaathouder, je kettingbeschermer, je knipperlichtjes, het slot, etc..

Goed nieuws dus!
 
Wij hebben ook op die TT world tribune gezeten!
Idd mooie races gezien!

Die parkingGo klasse is ook wel leuk om te zien..

@ NR34 jij bent toch ook weleens naar de nurburgring geweest om WSBK te kijken?
Waarschijnlijk willen wij dat dit jaar ook gaan doen..

Is dat een beetje te doen in 1 dag?

Klopt zijn we vorig jaar geweest. En ik begrijp helemaal wat je bedoelt bij de TT. Komt steeds meer wazig volk op af dat oa. containers in de fik steekt en bierblikken naar beneden pleurt. Hoeft voor mij ook niet zo. Maar gelukkig hoorde ik gisteren dat we al kaartjes hebben voor de winterdijktribune voor de aankomende TT. Dat scheelt weer.

En zoals Hans al aangaf: De Nurburgring is heel goed te doen. Het is niet veel verder dan naar Assen. Vanaf Nijmegen is Assen 165km en de Nurburgring is ongeveer 240km, dus valt echt wel mee.

En de Nurbrugring is echt een aanrader: We zaten eind rechte stuk wat sinds de verandering van Assen te vergelijken is met de TT World Tribune qua uitzicht. Alleen Nurburgring is qua alles eromheen veel mooier!!

Oh, waarschijnlijk gaan we dit jaar ook naar Silverstone *O*
 
Laatst bewerkt:
Die ParkingGo klasse is inderdaad ook mooi om te zien! Wist niet dat het een Speedtriple cup was. En Arie won het redelijk makkelijk.

Hebben jullie trouwens de V12 nog gezien en vooral gehoord ?
 
we kunnen het ook naar 1 mei verschuiven als daar meer animo voor is.
ik kan vrijdag pas vanaf uur of 2, heb heel de week nachtdienst en wil wel eerst goed rusten voor ik op de brommer spring.

iemand trouwens een tomtom oid. die de route erin zet of hem uit zn hoofd weet??
 
Ja die v12 heb ik ook gezien vooral gehoord! heb er nog een filmpje van zal hem nog wel eens posten.. ja denk dat het toch de nurnburgring wordt dit jaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan