Triumph Speed Triple-topic - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand enig idee of er ook van die kort (zard) uitlaatjes zijn voor de t 509?

Tot part hoeveel ga je door Pina? 8-)

Greetz SS
 
Laatst bewerkt:
full

full

full

full

full

full

full
full
 
Laatst bewerkt:
*O* *O*

Wat gaat t snel hier :? :?

Cayman als eerste post :N :N en heeft als laatste een speed _O- _O-

Nou komt ie dan *O* *O* *O*

full
 
eerst ff me plaatje want mijn tekst ben ik al 3 x kwijt geraakt omdat het bestand te groot was |(
full

Irritant als je een heel bericht getypt hebt, het plaatje bijvoegd, verstuurd en dan blijkt dat het bestand te groot was en je je hele tekst weer opnieuw kunt gaan typen...GRRRR
Maar nu dan toch gelukt! Ben vandaag met de S3 op de bank geweest en dat viel me niet tegen! Vergeleken met andere S3 en dan blijkt dat ik daar slechts 2 pk op toegeef. Niet slecht voor alleen een ander dempertje!!!! Terwijl die S3 waarmee vergeleken is (sterkste van 4 die daar al op de bank gestaan hebben) een volledig systeem van arrow, andere tune en luchtfilter had, dusssssss ik ga heel tevreden straks mijn bedje in!
Heb ook nog een filmpje van de vlammenwerper gemaakt maar die krijg ik zo snel niet overgezet en houden de liefhebbers tegoed!
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb ook al een tijdje (vanaf januari) een Speedtriple. Heb er al het een en ander aan gedaan waaronder wat alu en chrome onderdelen laten poedercoaten. Ander achterlicht en andere uitlaat gemaakt (is een ingekorte BSM vampire met bocht waar lambdasonde in zit).
Groet,
Dennis.
full
 
Hallo @allemaal toch gevonden proficiat met topic 8 *O* en de nieuwkomers welkom :}

Gaan er nog mensen 20 september naar België.
Naked Bike Meeting bij BMC te Assenede. :]
Hoor het graag :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan