Triumph Speed Triple-topic - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje techniek :

Omdat hier de Speed triple experts in getale aanwezig zijn.

Ik heb dus sinds kort een 1050 uit 2005 met 9000 km op de teller , ben vandaag de hele dag wezen rijden , alles helemaal goed de grijns zit nog op m'n gezicht maar ik merkte dat het terugschakelen met name van 3 naar 2 en 2 naar 1 nogal vaak wat hakerig aanvoelt en met nogal een harde klak gaat. Af en toe is dit ook van 4 naar 3. Opshakelen geen enkel probleem.

Heeft er iemand een idee? Hoor het graag.
 
ja vind t helemaal :9~ :9~

hoe was de naked bike meeting?


Leuk
goed weer
mooie :} en minder mooie :r MODs gezien

Samen met Pjotr509 opgereden, daar alfaduc tegen het lijf gelopen ( heeft de oude van BA gekocht)

Op de terugweg nog even een rondje in mijn speeltuin gedaan samen met Pjotr509

Kortom het was een leuke dag.



Mocht volgende week Sauerland niet door gaan dan ga ik zaterdag bij goed weer naar de Ardennen en zondag naar

Sportieve Naked-bike rijders Meeting 2009

datum & tijd: 27 september, 11.00 uur

Verzamelen:
McDonalds Soesterberg
Amersfoortseweg 24
3712 BD Huis ter Heide

Voor alle andere info zie het meeting-topic:
Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting
 
Sportieve Naked-bike rijders Meeting 2009

datum & tijd: 27 september, 11.00 uur

Verzamelen:
McDonalds Soesterberg
Amersfoortseweg 24
3712 BD Huis ter Heide

Voor alle andere info zie het meeting-topic:
Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting
was ik ook al van plan als het sauerland niet doorgaat :Y
 
Vraagje techniek :

Omdat hier de Speed triple experts in getale aanwezig zijn.

Ik heb dus sinds kort een 1050 uit 2005 met 9000 km op de teller , ben vandaag de hele dag wezen rijden , alles helemaal goed de grijns zit nog op m'n gezicht maar ik merkte dat het terugschakelen met name van 3 naar 2 en 2 naar 1 nogal vaak wat hakerig aanvoelt en met nogal een harde klak gaat. Af en toe is dit ook van 4 naar 3. Opshakelen geen enkel probleem.

Heeft er iemand een idee? Hoor het graag.
ik denk dat de vorige eigenaar misschien iets ruw was, als je m soepel behandeld word ie dat ook wel weer.
 
Vraagje techniek :

Omdat hier de Speed triple experts in getale aanwezig zijn.

Ik heb dus sinds kort een 1050 uit 2005 met 9000 km op de teller , ben vandaag de hele dag wezen rijden , alles helemaal goed de grijns zit nog op m'n gezicht maar ik merkte dat het terugschakelen met name van 3 naar 2 en 2 naar 1 nogal vaak wat hakerig aanvoelt en met nogal een harde klak gaat. Af en toe is dit ook van 4 naar 3. Opshakelen geen enkel probleem.

Heeft er iemand een idee? Hoor het graag.

Kijk even of je niet teveel slip op de koppeling hebt.........had ik nl aan het begin ook.
Ik hou van laat aangrijpen van de koppeling.

Kun je simpel verstellen bij je koppelingshendel.
 
Kijk even of je niet teveel slip op de koppeling hebt.........had ik nl aan het begin ook.
Ik hou van laat aangrijpen van de koppeling.

Kun je simpel verstellen bij je koppelingshendel.
als je teveel slip op de koppeling hebt, koppelt ie juist te goed.. andersom lijkt me logischer
 
Heren, ik ben op zoek naar een mooie radiator en olie koeler beschermkap!!!!! (sjonge, wat een zin!!!!)

Wie heeft/weet een mooie??? het liefst zwart :? :?

alvast bedankt
 
Vraagje techniek :

Omdat hier de Speed triple experts in getale aanwezig zijn.

Ik heb dus sinds kort een 1050 uit 2005 met 9000 km op de teller , ben vandaag de hele dag wezen rijden , alles helemaal goed de grijns zit nog op m'n gezicht maar ik merkte dat het terugschakelen met name van 3 naar 2 en 2 naar 1 nogal vaak wat hakerig aanvoelt en met nogal een harde klak gaat. Af en toe is dit ook van 4 naar 3. Opshakelen geen enkel probleem.

Heeft er iemand een idee? Hoor het graag.

kep een 2005 met 45000 km op de klok, en ik heb het ook. van 1 naar 2 en van 2 naar 3, soms een *klak*. volgens mij kan het geen kwaad.

heeft iemand ervaring met de tailtidy van ebay (duitsland)? heb heb zojuist besteld :)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300347880371
 
Leuk
goed weer
mooie :} en minder mooie :r MODs gezien

Samen met Pjotr509 opgereden, daar alfaduc tegen het lijf gelopen ( heeft de oude van BA gekocht)

Op de terugweg nog even een rondje in mijn speeltuin gedaan samen met Pjotr509

Kortom het was een leuke dag.



Mocht volgende week Sauerland niet door gaan dan ga ik zaterdag bij goed weer naar de Ardennen en zondag naar

Sportieve Naked-bike rijders Meeting 2009

datum & tijd: 27 september, 11.00 uur

Verzamelen:
McDonalds Soesterberg
Amersfoortseweg 24
3712 BD Huis ter Heide

Voor alle andere info zie het meeting-topic:
Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting
SORRY trouble kwam op laatste moment wat tussen B| had willen schrijven maar internet lag er uut |( zie je dan volgende week zondag wel maken we er een speed meeting van _O-
 
heren en dames natuurlijk, ben op zoek naar een stekkertje voor mijn tomtomrider1 die ik op de houder aan kan sluiten, iemand? moet het wel vrijdag in huis hebben.
Wie wat waar? bvd. :}
 
heren en dames natuurlijk, ben op zoek naar een stekkertje voor mijn tomtomrider1 die ik op de houder aan kan sluiten, iemand? moet het wel vrijdag in huis hebben.
Wie wat waar? bvd. :}
ik heb de mijne met deze stekkers van hella ( is ook zo'n setje )
gewoon via de dealer; Stan van Noort, had t zo liggen
:W
full
 
heren en dames natuurlijk, ben op zoek naar een stekkertje voor mijn tomtomrider1 die ik op de houder aan kan sluiten, iemand? moet het wel vrijdag in huis hebben.
Wie wat waar? bvd. :}


Dit is een grote nav verkoper, ik zou gewoon ff bellen en vragen of ze het hebben en wanneer het dan bij jou kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
:? :?
Niemand weet dus voor mij een mooie radiator/oil cooler protector?? :?

Niemand die er ooit zelf naar gezocht heeft?
B|
 
Wat vind je mooi, zwart, chrome, RVS, gaas of uitgelazerd.
Met kader zonder kader.
Ik wil graag een zwarte (ge-poedercoat) en als het er is mag van mij best het logo of speed triple in staan :?

OP dat plaatje zijn het volgens mij 2 losse delen, lijkt me ook wel gaaf!!!
 
Laatst bewerkt:
vanwege het feit dat ik een lowmount wil aanschaffen verkoop ik mijn T.O.R.S
mail maar bij intresse

vraagprijs 200 euries
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan