Triumph Speed Triple-topic - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand enig idee of er ook van die kort (zard) uitlaatjes zijn voor de t 509?
Geen idee of ze er zijn, maar eventueel kan je een korte uitlaat van een ander merk passend (laten) maken op je bestaande bochten :Y , dit kan je bijvoorbeeld laten doen bij Mile Pajic :)
Tot part hoeveel ga je door Pina? 8-)

Greetz SS
Totdat ik stop met Speed Triple-rijden vrees ik ;) .........maar misschien mag een ander ook weer eens tussendoor (zoals bij part 5) wanneer ik hier een tijdje afwezig mocht zijn :$
Racen op de Ben Spies manier........................






Daarom is hij zo goed _O- _O- _O-
full


wat was het toch frrrrrrrraai
[afbeelding]
Pffff, al weer 4 maanden geleden...........wat vliegt de tijd! :')
Hallo @allemaal toch gevonden proficiat met topic 8 *O* en de nieuwkomers welkom :}

Gaan er nog mensen 20 september naar België.
Naked Bike Meeting bij BMC te Assenede. :]
Hoor het graag :W
Ikke niet :N .......dan begint bij ons de feestweek! *O*
 
Geen idee of ze er zijn, maar eventueel kan je een korte uitlaat van een ander merk passend (laten) maken op je bestaande bochten :Y , dit kan je bijvoorbeeld laten doen bij Mile Pajic :)Totdat ik stop met Speed Triple-rijden vrees ik ;) .........maar misschien mag een ander ook weer eens tussendoor (zoals bij part 5) wanneer ik hier een tijdje afwezig mocht zijn :$[afbeelding]Pffff, al weer 4 maanden geleden...........wat vliegt de tijd! :')Ikke niet :N .......dan begint bij ons de feestweek! *O*
hoi pina nog even over mijn olie lekkage is eigenlijk al vanaf nieuw zit nu een sensor in van hun demo fiets en zag vandaag dat die weer lekt onder de sensor en word er helemaal leip van |( |( |(
dus nog iemand een zwarte kopen :+
hoop alleen dat het goed opgelost gaat worden dus word vervolgd -O-
 
Hallo @allemaal toch gevonden proficiat met topic 8 *O* en de nieuwkomers welkom :}

Gaan er nog mensen 20 september naar België.
Naked Bike Meeting bij BMC te Assenede. :]
Hoor het graag :W
ga even kijken of er tijd is want is toch effe dikke 200 km enkele reis bie mien thuus vandaan maar lijkt me wel leuk misschien nog meer mensen?
lees het wel
 
Hallo, ik heb ook al een tijdje (vanaf januari) een Speedtriple. Heb er al het een en ander aan gedaan waaronder wat alu en chrome onderdelen laten poedercoaten. Ander achterlicht en andere uitlaat gemaakt (is een ingekorte BSM vampire met bocht waar lambdasonde in zit).
Groet,
Dennis.[afbeelding]
Dan durf je je pas laat te melden hier! :+ .......evengoed een hartelijk
full
!!! *O*
Gaat best, alleen nog wat veel vocht in de knie. Morgen toch maar eens naar de fysio -O-
Ik zou 't maar doen :Y , want dat duurt nu toch wel iets te lang! -O-
hoi pina nog even over mijn olie lekkage is eigenlijk al vanaf nieuw zit nu een sensor in van hun demo fiets en zag vandaag dat die weer lekt onder de sensor en word er helemaal leip van |( |( |(
dus nog iemand een zwarte kopen :+
hoop alleen dat het goed opgelost gaat worden dus word vervolgd -O-
Dan ligt het dus klaarblijkelijk niet aan de sensor zelf :N , maar aan 't montagepunt lijkt mij!
 
Laatst bewerkt:
Dan durf je je pas laat te melden hier! :+ .......evengoed een hartelijk [afbeelding]!!! *O*Ik zou 't maar doen :Y , want dat duurt nu toch wel iets te lang! -O-Dan ligt het dus klaarblijkelijk niet aan de sensor zelf :N , maar aan 't montagepunt lijkt mij!
lijkt mij ook ,dus ik zo van haal het blok maar uit elkaar, echt niet werd er gezegd, maar het zal toch moeten, want heb nu al 5 sensors gehad en elke keer lekken :r
 
hallo kenners van speed triples. kan iemand van jullie mij ook vertellen of een belly-pan van een ttriumph tiger 1050 ook onder een speed triple 1050 past ?
 
Beetje laat, maar ik meld me ook weer *O* Heerlijk gereden de laatste tijd, staat nu bijna 1100 km op. Vanavond voor een beurtje naar De Weer.
 
Iemand enig idee wat de oorzaak kan wanneer het toerental rond 2000rpm blijft hangen wanneer je afremt op de motor?
 
Iemand enig idee wat de oorzaak kan wanneer het toerental rond 2000rpm blijft hangen wanneer je afremt op de motor?
Gaat-ie met een vertraging van 1 of 2 seconden weer terug naar het standaard toerental als je de koppeling intrkt en kan je ook moeilijk terugschakelen tijdens die 1 of 2 seconden? :? ......In dat geval ligt het aan de vrije slag bij je koppelingshandle, die mag maar zo'n 2mm zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gaat-ie met een vertraging van 1 of 2 seconden weer terug naar het standaard toerental als je de koppeling intrkt en kan je ook moeilijk terugschakelen tijdens die 1 of 2 seconden? :? ......In dat geval ligt het aan de vrije slag bij je koppelingshandle, die mag maar zo'n 2mm zijn.

Nee, toerental blijft ook met ingetrokken koppeling op 2000rpm hangen. Moet echt bijremmen/doorremmen om er onder te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan