Triumph Speed Triple-topic - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo na de vro cursus en 10 dagen kos ben ik er weer :W

Alles heel gehouden in Lelystad, *O*

full
 
idd het originele stuur komt wat naar binnen en dat voel ik in m'n polsen ,voelt gewoon niet helemaal ok . Voordat ik wat ga aanschaffen wil ik graag weten of het een verbetering kan zijn.

Ik denk namelijk dat je met een recht stuur nog meer macht over de fiets krijgt.

Ik hoor het graag van iemand met ervaring.
Kweenie, gefeliciteerd man. De S3's uit 2005 zijn de beste, echt!!!

Je kunt het stuur ook iets omhoog trekken in zijn risers, dan gaan automatisch de stuurhelften iets naar voren. Werkt goed, heb het ook gedaan en heb nu een betere zitpositie met mijn 1,90M. Kan hem nu goed bij z'n "horens" pakken!
full
 
Ik zeg het nog 1 keer... een zwarte is sneller![afbeelding]

Enneh, kweenie je kunt nu je nickname veranderen; kweet'twel! goede keuze en de beste kleur! *O*
Ja, ja... maar ik reed met textiel windvanger pak en volle bepakking. Voorwiel steeg zowat op bij 235 dus heb hem maar niet verder opengetrokken. Had nog een halve slag over overigens :+
 
Bij Breidscheid, Brünnchen en Pflanzgarten kan je echt heel leuk kijken ;)

Maar niet alleen kijken, ook gaan :]

We hebben ze gevonden, merci.

Maar er was iets te doen, iets voor "toeristen-fahrers" :? Wij zijn toch ook toeristen :?

Waren enkel auto's op de Ring en aan de toegangspoort was niks te zien.
 
Veel centjes dus. Maar kijk eens op Ebay. Daar heb je leuke immitatie voor redelijke prijs...
Thnx, maar ik ben niet zo van de immitatie :N

Voor degene die de overgang gemaakt hebben van een 05/06 naar een 09, hoe en wat zijn de verschillen :? Oa Pina moet dit kunnen vertellen :P
 
Thnx, maar ik ben niet zo van de immitatie :N

Voor degene die de overgang gemaakt hebben van een 05/06 naar een 09, hoe en wat zijn de verschillen :? Oa Pina moet dit kunnen vertellen :P
Ik heb geen overstap gemaakt maar wel veel proef gereden op 2005,2006, 2007. Uiteindelijk een 2008 gekocht en is volgens mij het zelfde als 2009. Voor mij was het grootste verschil merkbaar in de remmen. Die ik nu heb remt echt als een gek })
Verder zit er ook een goed verschil in motormanagement/gas gevoel en reactie.
Bij de 2005 had je veel meer "last" van uit/aan gevoel bij het gasgeven.
Voor wat betreft de wegligging, dat is heel persoonlijk.

:] :]
 
Die link staat wel degelijk op de laatste bladzijde van deel 7 :Y :
||
V​
:+'t Zijn geen Buell-slangen (mijn claxon komt van een Buell, misschien daarmee in de war? :? ), de slangen zijn van Samco

Ze zijn van siliconenrubber, en dat verkleurt niet *O*

Oi, niet goed gekeken dan.. Oi, mooie Buell-toeter.. die is vet (maar gebruik hem nooit). Slangen zal ik een schecken, moeite waard!
 
Thnx, maar ik ben niet zo van de immitatie :N

Voor degene die de overgang gemaakt hebben van een 05/06 naar een 09, hoe en wat zijn de verschillen :? Oa Pina moet dit kunnen vertellen :P
Behalve het uiterlijk is er eigenlijk maar 1 echt verschil: de Brembo-remmen (inclusief de standaard radiale rem-cilinder ! :Y
 
:(

Wat een schijt zooi die NISSIN TROEP!!!!!

Ik dacht laat ik eens me remvloeistof verversen. Eindelijk een vrije avond dus een leuk klusje om te doen.
Vloeistof even afgezogen, remvoeringen eruit gehaald en de klauwen gedemonteerd. Als ik dan toch bezig ben maak ik meteen de boel even schoon. Zit op me gemak naar de zuigers te kijken, zijn best vies behoorlijk wat remzooi erop. Dus de remreiniger erbij gepakt, de troep verdwijnt als sneeuw voor de zon. HELAAS onder het stof komt een bak roest en ellende tevoorschijn....
Wat een klote zooi.

Gelukkig nog een setje tokico klauwen liggen, die ik eigenlijk niet wilde monteren. Maarja morgen maar even nieuwe bouten scoren en nieuwe remleiding laten maken.

Ben ik tenminste van die KUT klauwen af.
 
Vorige week mijn oversized stuur binnen gekregen uit de UK.

Heb deze gekocht via ebay en dat kan ik iedereen aanraden. Is echt stukken goedkoper.
Hier in NL betaal je voor een set (stuur MET riser) 180 euro, ik heb de set incl verzendkosten kunnen kopen voor 60 euro en natuurlijk nieuw in de verpakking.

Maar goed hier een paar foto's!

full

full

full
 
Ik heb geen overstap gemaakt maar wel veel proef gereden op 2005,2006, 2007. Uiteindelijk een 2008 gekocht en is volgens mij het zelfde als 2009. Voor mij was het grootste verschil merkbaar in de remmen. Die ik nu heb remt echt als een gek })
Verder zit er ook een goed verschil in motormanagement/gas gevoel en reactie.
Bij de 2005 had je veel meer "last" van uit/aan gevoel bij het gasgeven.
Voor wat betreft de wegligging, dat is heel persoonlijk.

:] :]
Thnx :}

Behalve het uiterlijk is er eigenlijk maar 1 echt verschil: de Brembo-remmen (inclusief de standaard radiale rem-cilinder ! :Y
Thnx :} De remmen zijn ook echt het minpunt van de 05 wat bij betreft. Zelfs met een radiale rempomp van een 675 laat het nog te wensen over -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan