MF Gooi en Vechtstreek deel * 52 * Dolomieten special I

kudtpas ???????????

  • Ghoffer, schaam je gek Jantah! :Y

    Stemmen: 1 3,0%
  • Yep, ben al die foto's ook al zat :r

    Stemmen: 1 3,0%
  • Kunnen jullie Jaapie niet ergens droppen daar?

    Stemmen: 11 33,3%
  • Méér foto's!!!

    Stemmen: 5 15,2%
  • Leuk, ik wil ook naar de Eifel...

    Stemmen: 15 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat jij zulke mensen vrienden noemt :/

naja omdat ze hetzelf niet doen.

en ja ik ken hun al jaren ben met ze opgegroeid enzo :P

verders zijn ze wel aardig hoor :P


ow0ztmipvv5xmqdmgdbcl7gkfp7s427.jpeg
 
Laatst bewerkt:
naja omdat ze hetzelf niet doen.

en ja ik ken hun al jaren ben met ze opgegroeid enzo :P

verders zijn ze wel aardig hoor :P

'If you think you wont need a helmet... you probably don't' ;)

Ik snap het ook wel hoor... :) (dat laatste deel van je bericht, niet dat die gasten zelf zonder pak rijden ;)).
 
'If you think you wont need a helmet... you probably don't' ;)

Ik snap het ook wel hoor... :) (dat laatste deel van je bericht, niet dat die gasten zelf zonder pak rijden ;)).


dat is ook het mooie , meestal dragen ze zelf ook een pak. Maar ze willen nog wel eens zonder rijden en ik rij praktisch altijd met pak. En als het zonder is dan zal het niet veel verder zijn dan me straat uit :P
 
Er zijn landen zat waar ze geen eens pakken verkopen :')

Of waar een helm niet eens hoeft......
't is maar net waar je mee opgroeit en gewend bent denk ik.


Zonder leer voel ik me iig niet prettig, dus pakkie gewoon aan :Y
 
Met pak rijdt ook veel lekkerder tussen je oren....stukkie naar mijn werk in spijkerbroek binnendoor doe ik wel maar vind het eigenlijk al niks :N
 
Met pak rijdt ook veel lekkerder tussen je oren....stukkie naar mijn werk in spijkerbroek binnendoor doe ik wel maar vind het eigenlijk al niks :N
Je bed weer uitgekomen luiwammes :+

Je hebt ook van die spijkerbroeken met extra bescherming van binnen, kevlar. Heb er zelf 1 gekocht in Australië omdat ik voor de korte stukjes in de steden niet altijd in pak wilde, maar wel op de motor. Daarmee wil je ook niet op de snelweg onderuit gaan... maar geeft je toch iets meer bescherming dan een normale broek :Y

full
 
Je bed weer uitgekomen luiwammes :+

Je hebt ook van die spijkerbroeken met extra bescherming van binnen, kevlar. Heb er zelf 1 gekocht in Australië omdat ik voor de korte stukjes in de steden niet altijd in pak wilde, maar wel op de motor. Daarmee wil je ook niet op de snelweg onderuit gaan... maar geeft je toch iets meer bescherming dan een normale broek :Y

[afbeelding]

Dit was weer gewoon een smoesje om een foto uit australie te kunnen posten zeg het maar :+

Niet erg hoor :}
En JA ik ben weer wakker O-)
 
Dit was weer gewoon een smoesje om een foto uit australie te kunnen posten zeg het maar :+

Niet erg hoor :}
En JA ik ben weer wakker O-)
ehg nie :N


Maar nu je het er toch over hebt O-)


Stukkie over het strand rijden op Tasmanië
full



En als u naar links kijkt... dan ziet u dit :9~
full
 
Laatst bewerkt:
:W

zo.. Vanochtend weer op de seconde op tijd :')

@plexat, noorus en phoen; viel spaß
Je bed weer uitgekomen luiwammes :+

Je hebt ook van die spijkerbroeken met extra bescherming van binnen, kevlar. Heb er zelf 1 gekocht in Australië omdat ik voor de korte stukjes in de steden niet altijd in pak wilde, maar wel op de motor. Daarmee wil je ook niet op de snelweg onderuit gaan... maar geeft je toch iets meer bescherming dan een normale broek :Y

[afbeelding]
ik wil ook ik wil ook *O*
 
Met pak rijdt ook veel lekkerder tussen je oren....stukkie naar mijn werk in spijkerbroek binnendoor doe ik wel maar vind het eigenlijk al niks :N
als ik aan het werk ga van hilversum naar loosdrecht gaat pak ook aan. Ben ooit eens gevallen zonder broek aan, rest wel aan. Dat ging ook niet heel hard maar heb toch klein half jaar in een rolstoel gezeten. -O-
 
als ik aan het werk ga van hilversum naar loosdrecht gaat pak ook aan. Ben ooit eens gevallen zonder broek aan, rest wel aan. Dat ging ook niet heel hard maar heb toch klein half jaar in een rolstoel gezeten. -O-
-O- "mooi" voorbeeld alweer.



Pakkie aan dus :Y
 
Dat ging ook niet heel hard maar heb toch klein half jaar in een rolstoel gezeten. -O-

-O-
Reden genoeg om met pak aan te gaan rijden inderdaad...
Ben achteraf ook zo blij dat vroeger op de brommer alles goed is gegaan...70..geen helm...tshirtje...korte broek...je kent het wel :X
Jong en denken dat je de hele wereld aan kunt :/
 
Mooi piccies Michiel; wanneer gaan we? O-)
Zit mezelf er alweer helemaal gek mee te maken.... is een klein kansje dat ik er weer heen ga begin volgend jaar :o Hangt van veel dingen nog af, en zal ook maar voor 3weken ofzo zijn :/


Het is waar; het (motor)reis-virus BESTAAT :X
 
Zit mezelf er alweer helemaal gek mee te maken.... is een klein kansje dat ik er weer heen ga begin volgend jaar :o Hangt van veel dingen nog af, en zal ook maar voor 3weken ofzo zijn :/


Het is waar; het (motor)reis-virus BESTAAT :X

Misschien dat ik volgend jaar (niet voorjaar) ook wel 3 weekjes Australie er aan vast plak.
Beetje kort... maar ik wil al zooooo lang er heen... misschien leuk om het dan ook gewoon eens echt te doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik was deze zomer nog in frankrijk waar zelfs de smeres in blousje met korte mouwen reed.

Pakkie doe ik aan als ik denk dat ik ga vallen. Als ik denk dat ik ga rijden vergeet ik zelfs mijn helm wel eens.
 
Heb even een vraag aan jullie. Weten jullie of de flitspaal op de Kamerlingh Onnesweg in Hilversum van voren flitst?

Reed er vanmiddag met de auto, en had de indruk dat ik geflitst werd :(
 
Ja die flitst ook van voren! Ze hebben hem gisteren nog nagekeken, nieuw rolletje erin gedaan en getest, althans daar leek het op. Dus ik ben er bang voor dat je een boete krijgt :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan