MF Gooi en Vechtstreek deel * 52 * Dolomieten special I

kudtpas ???????????

  • Ghoffer, schaam je gek Jantah! :Y

    Stemmen: 1 3,0%
  • Yep, ben al die foto's ook al zat :r

    Stemmen: 1 3,0%
  • Kunnen jullie Jaapie niet ergens droppen daar?

    Stemmen: 11 33,3%
  • Méér foto's!!!

    Stemmen: 5 15,2%
  • Leuk, ik wil ook naar de Eifel...

    Stemmen: 15 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even kwijlen
bikepics-1100810-800.jpg

bikepics-75582-800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beste mf-ers,

Zo te lezen is het hier erg gezellig.Zal beginnen om me even kort voor te stellen.
Naam: Marcel Berendsen
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 28
Type motor: Honda vfr 750 bj '95
Hobby's: Sinds dit jaar vooral motorrijden, floorball, vriendin, bier drinken (uiteraard niet voor of tijdens het rijden) enz.
Beroep: leerkracht basisonderwijs (jawel, ik moet zien rond te komen van jullie belastingcenten)

En wie verder nog iets over me wil weten vraagt maar raak! Zal proberen de vragen zo eerlijk mogelijk te beantwoorden ;) .

Begin april ben ik begonnen met motorrijlessen (iets wat ik altijd al heel graag wou doen, maar door een wat langer (maar erg gezellige) studententijd helaas niet de financien voor had. Tja, afgestudeerd, werken, huis kopen enz. de meesten zullen het wel herkennen. Maar goed, eindelijk kon de droom dan toch werkelijkheid worden. Halverwege juni ben ik geslaagd en al ruim een maand voor ik geslaagd was stond de motor in de schuur te wachten. Inmiddels heb ik de eerste 6000 km's alweer gereden en het is echt elke km genieten.
Na jarenlang enthousiaste verhalen aan te hebben moeten horen van twee ooms van (uit het noorden des lands) die altijd in de weekenden met een gezellige groep rijden (en af en toe een weekendje weg) kreeg ik het idee dat dit ook wel iets voor mij is. Het samen rijden en plezier hebben met elkaar spreekt mij erg aan.
Op www.vfroc.nl (forum vfr-eigenaren) had ik de vraag geplaatst of er motorrijders (of groepen) zijn in de omgeving van Hilversum die het leuk vonden om af en toe (of veel vaker) samen te rijden.
Van een van jullie medeforummers kreeg ik de tip om mij hier aan te melden.
Kortom, het lijkt mij leuk om regelmatig tot vaak met een gezellige groep te rijden. Als ik binnenkort eens mee kan om te zien of het van beide kanten bevalt dan hoor ik graag wanneer en waar ik me kan melden.

Groet Marcel
 
Beste mf-ers,

Zo te lezen is het hier erg gezellig.Zal beginnen om me even kort voor te stellen.
Naam: Marcel Berendsen
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 28
Type motor: Honda vfr 750 bj '95
Hobby's: Sinds dit jaar vooral motorrijden, floorball, vriendin, bier drinken (uiteraard niet voor of tijdens het rijden) enz.
Beroep: leerkracht basisonderwijs (jawel, ik moet zien rond te komen van jullie belastingcenten)

En wie verder nog iets over me wil weten vraagt maar raak! Zal proberen de vragen zo eerlijk mogelijk te beantwoorden ;) .

Begin april ben ik begonnen met motorrijlessen (iets wat ik altijd al heel graag wou doen, maar door een wat langer (maar erg gezellige) studententijd helaas niet de financien voor had. Tja, afgestudeerd, werken, huis kopen enz. de meesten zullen het wel herkennen. Maar goed, eindelijk kon de droom dan toch werkelijkheid worden. Halverwege juni ben ik geslaagd en al ruim een maand voor ik geslaagd was stond de motor in de schuur te wachten. Inmiddels heb ik de eerste 6000 km's alweer gereden en het is echt elke km genieten.
Na jarenlang enthousiaste verhalen aan te hebben moeten horen van twee ooms van (uit het noorden des lands) die altijd in de weekenden met een gezellige groep rijden (en af en toe een weekendje weg) kreeg ik het idee dat dit ook wel iets voor mij is. Het samen rijden en plezier hebben met elkaar spreekt mij erg aan.
Op www.vfroc.nl (forum vfr-eigenaren) had ik de vraag geplaatst of er motorrijders (of groepen) zijn in de omgeving van Hilversum die het leuk vonden om af en toe (of veel vaker) samen te rijden.
Van een van jullie medeforummers kreeg ik de tip om mij hier aan te melden.
Kortom, het lijkt mij leuk om regelmatig tot vaak met een gezellige groep te rijden. Als ik binnenkort eens mee kan om te zien of het van beide kanten bevalt dan hoor ik graag wanneer en waar ik me kan melden.

Groet Marcel



Mooi intro, welkom! *O* *O* :W
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij dit zeker gezellig en gevoel voor humor topic. Ik ben ook net lid en nu al de grootste lol.
 
:W welkom en navond ;)

Dodo ben je nou nog niet uit je bad :+ hahaha

Alvast suc6 voor morgen met je examen *D
 
Laatst bewerkt:
Beste mf-ers,

Zo te lezen is het hier erg gezellig.Zal beginnen om me even kort voor te stellen.
Naam: Marcel Berendsen
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 28
Type motor: Honda vfr 750 bj '95

Groet Marcel


Welkom Marcel :W

ben ook nog vrij nieuw hier maar al enkele leuke ritten gemaakt.
 
Beste mf-ers,

Zo te lezen is het hier erg gezellig.Zal beginnen om me even kort voor te stellen.
Naam: Marcel Berendsen
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 28
Type motor: Honda vfr 750 bj '95
Hobby's: Sinds dit jaar vooral motorrijden, floorball, vriendin, bier drinken (uiteraard niet voor of tijdens het rijden) enz.
Beroep: leerkracht basisonderwijs (jawel, ik moet zien rond te komen van jullie belastingcenten)

En wie verder nog iets over me wil weten vraagt maar raak! Zal proberen de vragen zo eerlijk mogelijk te beantwoorden ;) .

Begin april ben ik begonnen met motorrijlessen (iets wat ik altijd al heel graag wou doen, maar door een wat langer (maar erg gezellige) studententijd helaas niet de financien voor had. Tja, afgestudeerd, werken, huis kopen enz. de meesten zullen het wel herkennen. Maar goed, eindelijk kon de droom dan toch werkelijkheid worden. Halverwege juni ben ik geslaagd en al ruim een maand voor ik geslaagd was stond de motor in de schuur te wachten. Inmiddels heb ik de eerste 6000 km's alweer gereden en het is echt elke km genieten.
Na jarenlang enthousiaste verhalen aan te hebben moeten horen van twee ooms van (uit het noorden des lands) die altijd in de weekenden met een gezellige groep rijden (en af en toe een weekendje weg) kreeg ik het idee dat dit ook wel iets voor mij is. Het samen rijden en plezier hebben met elkaar spreekt mij erg aan.
Op www.vfroc.nl (forum vfr-eigenaren) had ik de vraag geplaatst of er motorrijders (of groepen) zijn in de omgeving van Hilversum die het leuk vonden om af en toe (of veel vaker) samen te rijden.
Van een van jullie medeforummers kreeg ik de tip om mij hier aan te melden.
Kortom, het lijkt mij leuk om regelmatig tot vaak met een gezellige groep te rijden. Als ik binnenkort eens mee kan om te zien of het van beide kanten bevalt dan hoor ik graag wanneer en waar ik me kan melden.

Groet Marcel
Marcel, W E L K O M!!!

Je hebt mijn goede raad dus opgevolgd.
 

Heb geleerd om goede adviezen niet in de wind te slaan. Aan het hartelijke welkom (thanks) te zien is het idd een goed advies geweest.
De motor wordt komend weekend even gerepareerd, zodat hij op en top is voor het naseizoen. Dinsdag kan ik er als het goed is weer over beschikken. Volgend weekend even 2 dagen rijden naar en rondom Winterberg, echt zin in.
 
Heb het quoten e.d. nog niet helemaal onder de knie zie ik direct na het versturen van mijn reactie. Maar goed, dat zal uiteindelijk wel lukken wanneer je hier vaak genoeg komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan