Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die bedoel ik idd :Y
Hoe bevalt het zicht erin en op de standaard stuurdempers passen ze zeker niet. Heb je zeker spul van Rizoma nodig of niet.


Zicht is beter als de originele, dit omdat ze verder naar buiten zitten. Wel is 't oppervlak wat kleiner.

Dacht dat Erix4 ze op de originele stuurdempers had gemonteerd, zitten nl. wat pasringetjes bij zou dus moeten lukken.
 
Even een vraagje .. ik zit eraan te denken om een Z750 te gaan kopen ( 2008-2009 model ).
Wil hier dan gelijk een ander uitlaatsysteem opzetten incl. K&N sportluchtfilter.
Tevens zet ik er dan een Powercommander in...
Nu zoek ik hiernaar op internet en kwam ik ook een Ontstekingsmodule tegen?
Wat is het verschil tussen een Powercommander en een Ontstekingsmodule?
Alvast bedankt
 
Even een vraagje .. ik zit eraan te denken om een Z750 te gaan kopen ( 2008-2009 model ).
Wil hier dan gelijk een ander uitlaatsysteem opzetten incl. K&N sportluchtfilter.
Tevens zet ik er dan een Powercommander in...
Nu zoek ik hiernaar op internet en kwam ik ook een Ontstekingsmodule tegen?
Wat is het verschil tussen een Powercommander en een Ontstekingsmodule?
Alvast bedankt

Volgens mij IS een powercommander een onstekingsmodule.
Het is namelijk een kastje waarmee de 'mapping' (oftewel instellingen) van je lucht/brandstofmengsel wordt aangepast.
Als je namelijk een andere luchtfilter en uitlaatsysteem op de motor zet heb je kans dat je motor onregelmatig gaat lopen, dit komt dan meestal omdat er teveel lucht en te weinig brandstof naar het blok gaat.

Ik kan er naast zitten hoor, buiten de Powercommander en Rapidbike kits ken ik niet zoveel van die elektronische regelkastjes.

Als je professioneel advies wilt kun je ook eens met een Dynojet bedrijf bellen.
Ff googlen voor een adresje in de buurt.
 
Volgens mij IS een powercommander een onstekingsmodule.
Het is namelijk een kastje waarmee de 'mapping' (oftewel instellingen) van je lucht/brandstofmengsel wordt aangepast.
Als je namelijk een andere luchtfilter en uitlaatsysteem op de motor zet heb je kans dat je motor onregelmatig gaat lopen, dit komt dan meestal omdat er teveel lucht en te weinig brandstof naar het blok gaat.

Ik kan er naast zitten hoor, buiten de Powercommander en Rapidbike kits ken ik niet zoveel van die elektronische regelkastjes.

Als je professioneel advies wilt kun je ook eens met een Dynojet bedrijf bellen.
Ff googlen voor een adresje in de buurt.

Dank je wel voor je reactie.
Keek op een internetsite en kon tussen die 2 kiezen ??
Maar heb het al gevonden ..

De ontstekingsmodule is een accessoire voor de powercommander USB deze stelt ons in staat het ontstekingstijdstip te wijzigen

full
 
Die bedoel ik idd :Y
Hoe bevalt het zicht erin en op de standaard stuurdempers passen ze zeker niet. Heb je zeker spul van Rizoma nodig of niet.

Allereerst even zwaaien in het nieuwe topic. :W :W :W

Ik heb de standaard stuurdempers aan de stuurkant laten afdraaien op een draaibank en ze er toen opgezet. Ziet niet slecht uit, en is goedkoper.
Zonder afdraaien gaat denk ik niet lukken omdat ze taps toelopen.
Wacht maar even de reactie van Erix4 af.
 
Laatst bewerkt:
ook weer gevonden hier :W :W


dit blijft toch de mooiste Z1000 :P :9~

5819a1de328752ed9c07715qw4.jpg




:)
 
Laatst bewerkt:
Dan wacht ik even tot Erix4 dit leest.

Ja, ik ben er :)

Heb idd de originele stuur + trillingsdempers er nog op, alleen de spiegels zitten niet
op de demper maar op half op het stuur en half op een allu. busje ter dikte
van het stuur. Dus tussen handvat en demper.

Nee, dat draait niet :N
Als je het niet vertrouwd kan je er ook nog kit of lijm tussen doen,
maar met de bout in de kop vd trillingdemper kan je het vast genoeg aandraaien.

Heb dit al vaker geschreven, maar misschien zo met piccie duidelijker :?

Vind de spiegels top, heb ze ook nu op mijn X.
Goed zicht en geen trillingen :Y

blauw = stuur ;)
rood = allu.busje ;)

full
 
:W van het zelfde

en ook weer preZent.

Wel een minder leuk bericht gekregen van de week. Het hooftkantoor in duitsland heeft besloten om de vestiging, waar ik werk, te willen sluiten. ;(
dat wordt dus weer soliciteren -O-

Dat klinkt behoorlijk kl#te Bart! :/
Er zit overigens wel veel verschil in "heeft besloten" of "te willen sluiten".
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het 1e. is definitief en het 2e. houdt in, dat het nog zou kunnen wijzigen.


Sterkte de komende tijd! -O-
 
Laatst bewerkt:
:W van het zelfde

en ook weer preZent.

Wel een minder leuk bericht gekregen van de week. Het hooftkantoor in duitsland heeft besloten om de vestiging, waar ik werk, te willen sluiten. ;(
dat wordt dus weer soliciteren -O-
balen bart, succes met solliciteren.
hopelijk zit je niet te lang zonder baan.
 
Ook maar weer eens even kijken hier......... :o

Blijft supersnel gaan die topics, niet normaal meer....


:W :W :W allemaal tot snel.. ;)
 
Even een vraagje .. ik zit eraan te denken om een Z750 te gaan kopen ( 2008-2009 model ).Wil hier dan gelijk een ander uitlaatsysteem opzetten incl. K&N sportluchtfilter.
Tevens zet ik er dan een Powercommander in...
Nu zoek ik hiernaar op internet en kwam ik ook een Ontstekingsmodule tegen?
Wat is het verschil tussen een Powercommander en een Ontstekingsmodule?
Alvast bedankt
hoi, ik weet niet of je oranje wat vind, maar de mijne is eventueel tekoop en heeft al een paar leuke extraatjes zoals onderspoiler, donker achterlicht en knipperglaasje, kleine kentekenplaathouder, rizoma grepen en einddoppen, renthal stuur, achter verhoogd en dikkere olie in de voorpoten. laat maar weten als het je wat lijkt.
groetjes valentijn

ps. ook weer aanwezig in deeltje 53 *O*
 
Laatst bewerkt:
:W van het zelfde

en ook weer preZent.

Wel een minder leuk bericht gekregen van de week. Het hooftkantoor in duitsland heeft besloten om de vestiging, waar ik werk, te willen sluiten. ;(
dat wordt dus weer soliciteren -O-
Da's balen. En dat in deze tijd....
Of is er in jouw vakrichting nog wat te vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan