Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #53

Status
Niet open voor verdere reacties.
en natuurlijk nog even alle nieuwe zetters een warm welkom.

full


full



*O*
 
voorlopig ben ik hier alleen de boel aan het vol spammen.

8-)



de oudjes liggen zeker al onder de wol nu het kouder wordt, das niet goed voor de stramme maxen botten.

:+
 
Hallo mensen!

Ook ik heb mijzelf iets moois gegeven voor Sinterklaas (iemand moet het doen :) ) En wel een Z750! Ik zag hem een paar weken geleden staan bij Goedhart en was meteen verkocht. Toch eerst beetje twijfelen, maar uiteindelijk toch gedaan! Verstandig zo voor de winter nog een motor kopen? Neeeeeee, maar wel leuk :9 Een z750 uit 2009, 1200 op de teller en in het blauw. Ga hem morgen halen!!! Zal snel is een foto'tje posten.

Daniel
Heee, gefeliciteerd. Veel plezier er mee. Ook al wordt het winter.

Na veel regen komt ooit weer zonneschijn.
 
Ik heb de lak besteldt bij japarts, hun konden de kleur wel leveren. *O*


Heb in totaal 13 bedrijven gevraagt of ze mij die kleur konden leveren.


Nu kan ik opzoek naar een mooie tankpad, heeft iemand nog suggesties?
Met linkje dan wel he :P
Ik heb wel een mooie......maar die moet uniek blijven. Dus geen linkie. (al had ik er een.)
full

full
 
voorlopig ben ik hier alleen de boel aan het vol spammen.

8-)



de oudjes liggen zeker al onder de wol nu het kouder wordt, das niet goed voor de stramme maxen botten.

:+

Sutra is er,op naar deel 54 *O*
 
heeej mate.. ja nog 2 maandjes w88 en dan spook erby :') ;) (weg rust :P )


voorjaar gaan we wel weer avondritje doen he? _O- Ben nog ff route langs autoopslag tijdje terug wezen doen met die maat van me _O- _O-

1. dan is het inderdaad over met de rust al lijken ze eerst zo lief.
full



2. en niet ff bellen hoor :( heb ik je 1 keer de weg voorgereden en nu kan je zeker wel zonder mij. -O-

ik zal de buurtwacht eens inlichten.



:+
 
Nou ik zal me ook maar effies melden dan :+
Heb een maandje geleden een Z750 gekocht.
Grijze 2005 met 40.000! erop :P maar wel een schitterende beginmotor.
Ben dr heel blij mee, ze ziet dr ook nog als nieuw uit. Echt ongelofelijk.
Binnenkort gooi ik nog wel een fotoootje op *D

Groetjes,

Merlijn ;)
Alweer een....... *O* *O*

Gefeliciteerd!
 
Ik ben ook begonnen op een Motorhispania RX50 hoor.
(denk aan een Aprillia RS50 of de Yamaha TZR)

Ik heb het maar één keer gehad met die ZX-6 dat ik 'm niet meer hield,
dat was bij ons op het schoolplein, er was toen net een nieuw stuk waar de motorfietsen moesten parkeren.
Maar je moest daarvoor dwars doorsteken, door een soort afvoergeultje voor de regen.
Heel lang goed gegaan, maar op een keer was het nat en lag er een hoopje herfstblaadjes in het geultje.
Je raad het denk ik al, ik steek door, ga door het geultje met m'n voorwiel, verlies grip en val rechtsom plat met de motor. Nog geprobeert om 'm tegen te houden, maar als je eenmaal voorbij het dode punt bent kun je enkel nog proberen om 'm zachtjes neer te leggen... ;(

Gelukkig bleef de schade beperkt tot een paar krasjes op de spiegel en een knipperlicht op half 5. Knipperlicht kon gelukkig nog gewoon terug worden geduwd in het gat in de kuip, lang leve rubberen stokjes! O-)

Maar ach, iedereen hier is vast wel een keer onderuit gegaan, is het niet met de motor dan was het vroeger wel met de brommert (heb ik ook nog wel wat verhaaltjes over).
Sommigen van ons presteren zelfs om NADAT je over bent gestapt op de motor, jaren later weer met een brommer/scooter onderuit te gaan.
Vraag maar aan Kawasutra. :+
Mot je mein hebbuh? Smurf.
Eerst iets over een elastische band en nou dit ?
Kijk uit he! Ik weet waar je werkt! B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan