Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaaf zo'n KTM , zag er vanavond nog een voor bij komen :9~

En met mij alles oke, en hoe is 't met de kleine ?

Kleine gaat prima, loopt de hele kamer door, en gilt de hele boel bij elkaar ! supergezellig.
Ik kom wel weer een keertje buurten op een meeting . :Y :Y
 
Een vraag die vast al is gesteld is, maar krijg hem zo snel niet teruggevonden...welke soort motor olie? Half of vol syntetisch?

Gelijk maar een andere vraag erbij, bandenspanning..Heb een MPR2 achter en een MPP voor. 2,5 achter en 2,3 voor?
 
Laatst bewerkt:
dat is ook erg balen zeg... maar komt die achteruitgang door het trainen en motorrijden?
kan het me eigenlijk niet voorstellen. is er wel de juiste diagnose in het begin?

in ieder geval heel veel sterkte hopelijk ben je snel weer helemaal fit :Y
Bij die diagnose stel ik ook vraagtekens. Maar wat de achteruitgang veroorzaakt? Geen idee. Ik heb in de vakantie geen gekkere dingen gedaan dan normaal. Behalve dan dat ik meer autogereden heb als anders en 2 keer ben wezen zwemmen. Na de vakantie 3 keer een lang stuk op de motor gezeten en 2 keer redelijk fanatiek getraind. Van dat trainen is maar een klein deel echt hinderlijk voor mijn schouder en dat heb ik dus niet fanatiek gedaan.

Heb nu een verwijskaart voor een second opinion in de Maartenskliniek in Woerden. Schijnt top of the bill te zijn voor o.a. dit soort blessures.

Ik ben zeer benieuwd.
 
Nog steeds op de scoot inderdaad, maar knal ook op weer iets anders tegenwoordig, KTM 990... , ook best leuk..

Met jou ook alles ok ?
Hee Sjeeson.....Je kunt het ook niet laten he....een KTM 990. Op jouw leeftijd moet je niet meer zo'n speelfiets kopen. Of ben je er zuinig op voor de kleine later..... O-)
 
potverdorrie dat is niet zo mooi hans zo n bobbel op je schouder ..dan kan je beter bij tyd en wijl een bobbel in je broek hebben :') die gaat weer weg.
ik heb trouwens ook last van mijn schouder en altyd die vervelende versletenrug van mij '(
ouderdom komt met gebreken zeggen ze......maar ik ben pas 51.
'58 was een heel goed jaar Harrie. Maar na 51 jaar kan er toch wel eens iets niet helemaal lekker zitten......

Maar we blijven jong van geest! En dat maakt heel veel goed. :Y })

En die bobbel in de broek; Doe je nou nog steeds een rol pepermunt in je zak?
 
nog een keer in de herhaling.


aangezien ze een zondag goed weer opgeven wou ik maar eens een ritje plannen.
ik zou dit ritje 2 weken geleden al doen maar ivm het mindere weer niet gedaan.
als er liefhebbers zijn hoor ik het wel
als vertrek punt is ac de meern ideaal en dan om half 11 aanwezig zodat er om 11 uur gestart kan worden.
de route heb ik van internet geplukt en heb ik niet voor gereden, dus misschien komen we nog voor verrassingen te staan.
de route is ongeveer 200 km. lang.
Helaas Henk. Voor mij even niet tot ik weet wat er is......
 
Een vraag die vast al is gesteld is, maar krijg hem zo snel niet teruggevonden...welke soort motor olie? Half of vol syntetisch?

Gelijk maar een andere vraag erbij, bandenspanning..Heb een MPR2 achter en een MPP voor. 2,5 achter en 2,3 voor?
Ik heb altijd Castrol Superbike., volsyntheet. Nooit problemen mee. Maar ik denk dat je met geen enkel goed merk problemen zult hebben.

Bandenspanning; kijk eens op de site van Michelin. Staat alles precies op. Maar de waarden die je opgeeft kloppen wel dacht ik.
 
Een vraag die vast al is gesteld is, maar krijg hem zo snel niet teruggevonden...welke soort motor olie? Half of vol syntetisch?

Gelijk maar een andere vraag erbij, bandenspanning..Heb een MPR2 achter en een MPP voor. 2,5 achter en 2,3 voor?
ik krijg er altijd 10w40 in,maar of dat vol of half syntheet is weet ik niet
zelf rijd ik met 2.9/2.5
 
Laatst bewerkt:
Vraagje:

Een voorpaddock kan die bij een Z750 van 2005 onder het balhoofd gezet worden? en hoe dik moet die pin zijn dan?

Weet iemand ook waar ik het stationair toerental kan regelen?
 
Vraagje:

Een voorpaddock kan die bij een Z750 van 2005 onder het balhoofd gezet worden? en hoe dik moet die pin zijn dan?

Weet iemand ook waar ik het stationair toerental kan regelen?


voor de 1000 is die pin 27mm, weet niet of de boel hetzelfde is echter

stationair is technisch, heb ik geen verstand van :N
 
OP is bijgewerkt

Oneindig & Kawasutra,die doen het niet :?

Sutra;bedankt voor je vakantiepicture :}
Leuk dat je aan me dacht
 
Hee Sjeeson.....Je kunt het ook niet laten he....een KTM 990. Op jouw leeftijd moet je niet meer zo'n speelfiets kopen. Of ben je er zuinig op voor de kleine later..... O-)


Tja, je weet het Hans, met mij kan er zo maar weer ineens de verkoopwoede opkomen, dus ben bang dat de kleine er niet heel veel aan zal hebben.... :+
 
eej dames/heren,

heb me vandaag aangemeld, en wou me ff voor stellen.
Ik ben Danny (24) en ben trotse eigenaar van een Kawasaki Z750 (2009)
kom uit de omgeving Den Bosch.

dit is mijn schatje:
DSC_0092.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan