MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

Ik wilde de dolomietjes nog even matsen en ze hun pleziertje

  • Vooruit dan maar..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Eigenlijk niet..

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ach, die kudtpas hebben ze al gehad..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Maar dan moet het wel bij deel 54 afgelopen zijn..

    Stemmen: 19 59,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Zondag 4 Oktober; Global Housewarming Party bij Michiel *O*



Omdat mijn huisje bijna af is, en er dus al gesloopt kan worden, leek het mij een leuk idee om het zooitje van hier gezellig bij mij langs te laten komen :Y

Vanaf een uurtje of 13:00 benne jullie allemaal welkom. Geheel ontoevallig ben je dan ook optijd om de MotoGP van Portugal te komen kijken :]

Afhankelijk van het weer kunnen we misschien nog even een leuk ritje rijden daarna of blijven hangen om daarna de afhaal service van de Chinees achter mij te keuren :9

Voor mijn adres moeten jullie maar even een berichtje of email sturen.

Zullen we ook maar even een lijstje maken van wie er komen? Kan ik rekening houden met de inkopen enzo ;) Owja, aanhang, partners of buitenechtelijke relaties zijn ook welkom :+


Wie komen er allemaal:
- Jego
- Plexat
- Michel, Diddle en Louise
- Prepress035 (ovb)
- Ernst
- ErwinGTI (ovb)
- PatjeZXR (ovb)
- Alexed9
- Coonies (ovb)
- MotoGirl
- Yamapino (ovb)
- Orea
- Naam + evt aanhang
 
*O* Zondag 4 Oktober; Global Housewarming Party bij Michiel *O*



Omdat mijn huisje bijna af is, en er dus al gesloopt kan worden, leek het mij een leuk idee om het zooitje van hier gezellig bij mij langs te laten komen :Y

Vanaf een uurtje of 13:00 benne jullie allemaal welkom. Geheel ontoevallig ben je dan ook optijd om de MotoGP van Portugal te komen kijken :]

Afhankelijk van het weer kunnen we misschien nog even een leuk ritje rijden daarna of blijven hangen om daarna de afhaal service van de Chinees achter mij te keuren :9

Voor mijn adres moeten jullie maar even een berichtje of email sturen.

Zullen we ook maar even een lijstje maken van wie er komen? Kan ik rekening houden met de inkopen enzo ;) Owja, aanhang, partners of buitenechtelijke relaties zijn ook welkom :+


Wie komen er allemaal:
- Jego
- Plexat
- Michel, Diddle en Louise
- Prepress035 (ovb)
- Ernst
- ErwinGTI (ovb)
- PatjeZXR (ovb)
- Alexed9
- Coonies (ovb)
- MotoGirl
- Yamapino (ovb)
- Orea
- Little_Bear
- Naam + evt aanhang

Laat ik mij ook weer eens tonen bij een bijeenkomst.. :P

Feestjes ben ik altijd wel voor in.. :Y
 
*O* Zondag 4 Oktober; Global Housewarming Party bij Michiel *O*



Omdat mijn huisje bijna af is, en er dus al gesloopt kan worden, leek het mij een leuk idee om het zooitje van hier gezellig bij mij langs te laten komen :Y

Vanaf een uurtje of 13:00 benne jullie allemaal welkom. Geheel ontoevallig ben je dan ook optijd om de MotoGP van Portugal te komen kijken :]

Afhankelijk van het weer kunnen we misschien nog even een leuk ritje rijden daarna of blijven hangen om daarna de afhaal service van de Chinees achter mij te keuren :9

Voor mijn adres moeten jullie maar even een berichtje of email sturen.

Zullen we ook maar even een lijstje maken van wie er komen? Kan ik rekening houden met de inkopen enzo ;) Owja, aanhang, partners of buitenechtelijke relaties zijn ook welkom :+


Wie komen er allemaal:
- Jego
- Plexat
- Michel, Diddle en Louise
- Prepress035 (ovb)
- Ernst
- ErwinGTI (ovb)
- PatjeZXR (ovb)
- Alexed9
- Coonies (ovb)
- MotoGirl
- Yamapino (ovb)
- Orea
- Little_Bear
- Thacutiboy (ovb)
- Naam + evt aanhang
Dan laat ik mijn gezicht ook zien voor de eerste keer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan