MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

Ik wilde de dolomietjes nog even matsen en ze hun pleziertje

  • Vooruit dan maar..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Eigenlijk niet..

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ach, die kudtpas hebben ze al gehad..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Maar dan moet het wel bij deel 54 afgelopen zijn..

    Stemmen: 19 59,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Coonies, gisteravond heb ik al gefeliciteerd, bij deze nog een keer! *O* *D

@ girlR1100S, welkom! :W In grijs verleden heb ik met mijn broer nog met je bij "Newbies-ritje" gemaakt. Kato reed nog op zijn groene Hornet. Zijn nickname komt van tv-serie The Green Hornet, Bruce Lee speelde als chauffeur/hulpje Kato.

Ik reed toen op een blauwe Thundercat. ;)


Vanavond heb ik 2 + 2,5 zits bankstellen gekocht. *O* [afbeelding]

Leuke bankjes zeg! Ik hoor het wel als we mogen proefzitten :+
 
Naaafffff :W

Zojuist bericht gelezen:

In 2010 nieuwe GSX1250FA Grand Tour.....weer een motor op mijn lijstje erbij!!
Hopelijk snel bij de motorzaak om proef op te rijden!! *O* *O*

[afbeelding]

Gave bike (licht module van de GSX-R?). Ben benieuwd :)

Ziet er gaaf uit :Y

GSX1250FA_1lr.jpg


GSX1250FA_TE_1lr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen. Iedereen lekker geslapen?? Ook mijn laatste vrije dag is aangebroken. Maar is even kijken wat ik allemaal ga doen. Zo eerst maar even ontbijten dnek ik.
 
Goedemorgen!!!! *O*

@ Mel, thanx voor de samenvatting! :)

@ Coonie, jubileum dus!!! Gefeli!!! *O* Ennuh, italie-fotos zijn niet spectaculair hoor, haha! :) Lees wel dat die van X al voorbij zijn gekomen, dus zeker even terugspieken. Bedje sliep heeeeerlijk trouwens!!!

@ Jaapie, hoe is het met lessen!?!

@ Bart, benzineprijzen onder de euro!?! Waar?!
 
Goedemorgen!!!! *O*

@ Mel, thanx voor de samenvatting! :)

@ Coonie, jubileum dus!!! Gefeli!!! *O* Ennuh, italie-fotos zijn niet spectaculair hoor, haha! :) Lees wel dat die van X al voorbij zijn gekomen, dus zeker even terugspieken. Bedje sliep heeeeerlijk trouwens!!!

@ Jaapie, hoe is het met lessen!?!

@ Bart, benzineprijzen onder de euro!?! Waar?!

Zwitserland... 1 euro = 1,5 Zwitserse Frank.
De prijs lag deze zomer op 1,42 Zwitserse Frank :)

Swiss (misschien staat er een foto met de prijzen er tussen).

Heb nog wel bonnetjes eventueel :+ (waarom weet ik ook niet _O-)
 
Goedemorgen!!!! *O*

@ Mel, thanx voor de samenvatting! :)

@ Coonie, jubileum dus!!! Gefeli!!! *O* Ennuh, italie-fotos zijn niet spectaculair hoor, haha! :) Lees wel dat die van X al voorbij zijn gekomen, dus zeker even terugspieken. Bedje sliep heeeeerlijk trouwens!!!

@ Jaapie, hoe is het met lessen!?!

@ Bart, benzineprijzen onder de euro!?! Waar?!


kan best een hoop vergeten zijn hoor haha

:}
 
Gave bike (licht module van de GSX-R?). Ben benieuwd :)

Ziet er gaaf uit :Y

[afbeelding]

[afbeelding]

Goedemorgen Allemaal :W

BM heeft vannacht gedroom dat de nieuwe GSX-F1250 Grand Tour heel lekker reed en heel leuk geprijsd was (en dat ze de lotto won... :+ )

Grappig genoeg, toen ik dit een tijdje terug op het forum postte (Bandit 1250 of FZ1) toen vroeg ik mij al af waarom er geen GSX-F1250 was......waar je om vraag :+

Ow ja, gisteren vergeten: W E E K E N D!! (en gisteren geslaagd voor weer een examen)
 
Laatst bewerkt:
@BanditManiac: Gefeliciteerd met je examen.
@girlR1100S: Als ik jullie nou een jerrycan met 50 liter mee geef dan geef jij je rekening nummer dan maak ik even geld over voor benzine. Want hier is het abnormaal duur.:P
 
Goedemorgen Allemaal :W

BM heeft vannacht gedroom dat de nieuwe GSX-F1250 Grand Tour heel lekker reed en heel leuk geprijsd was (en dat ze de lotto won... :+ )

Grappig genoeg, toen ik dit een tijdje terug op het forum postte (Bandit 1250 of FZ1) toen vroeg ik mij al af waarom er geen GSX-F1250 was......waar je om vraag :+

Ow ja, gisteren vergeten: W E E K E N D!! (en gisteren geslaagd voor weer een examen)


Hip Hip Hurreeej!! *O* en nu als beloning een gsx aub 8-)
 
Hip Hip Hurreeej!! *O* en nu als beloning een gsx aub 8-)

Ja vond in mijn droom dat ik wel een beloning verdient had.... :+

Maare blijft errug mooi, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat mijn Bandit ook prima rijdt hoor, ben gewoon verwend denk ik.....daarnaast moet ik wel zeggen dat wanneer ik aan het einde van het jaar klaar ben met de opleiding ik toch echt iedere dag 55 km naar mijn werk moet rijden, en dan meestal door file heen (A12-A27).
 
@BanditManiac: Gefeliciteerd met je examen.
@girlR1100S: Als ik jullie nou een jerrycan met 50 liter mee geef dan geef jij je rekening nummer dan maak ik even geld over voor benzine. Want hier is het abnormaal duur.:P

25 euro die je daarmee winst maakt... ;)
 
Goedemorgen Allemaal :W

BM heeft vannacht gedroom dat de nieuwe GSX-F1250 Grand Tour heel lekker reed en heel leuk geprijsd was (en dat ze de lotto won... :+ )

Grappig genoeg, toen ik dit een tijdje terug op het forum postte (Bandit 1250 of FZ1) toen vroeg ik mij al af waarom er geen GSX-F1250 was......waar je om vraag :+

Ow ja, gisteren vergeten: W E E K E N D!! (en gisteren geslaagd voor weer een examen)

Ik heb heerlijk gedroomd van de KTM :P
Maar wel een gave bike hoor Mariecke. Wordt wel een compleet nieuwe dus?

En gefeliciteerd met je examen!!!
 
Ja vond in mijn droom dat ik wel een beloning verdient had.... :+

Maare blijft errug mooi, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat mijn Bandit ook prima rijdt hoor, ben gewoon verwend denk ik.....daarnaast moet ik wel zeggen dat wanneer ik aan het einde van het jaar klaar ben met de opleiding ik toch echt iedere dag 55 km naar mijn werk moet rijden, en dan meestal door file heen (A12-A27).

Welcome to the club......
Ik rij elke dag 130 km snelweg (helaas met de auto.. afschrijving technisch gezien... GELUKKIG met de auto ;))
 
Hallow!!! :W

jaja... ik leef nog... :Y


pfoeh, heb t aardig druk gehad. Mn eerste tentamen van het jaar zit er weer op. Was wel ff blokken. Nu nog mn stageverslag afronden :X Daarnaast ben ik grieperig... hoop dat het geen mexicaans tintje heeft B|

heb nog uit het vorige deeltje vernomen dat ik appeltaart moet gaan bakken! Wanneer komt er een taartenmeeting? *O*

@Diddle: Mooi piccie van jou in je pakkie op de Honda! :}
@Mies: hallo skeet :j
@Coonie&MZN: mag ik jullie nog feliciteren? 10 Jaar vin ik al een heule hoop hoor! :}



Naaf allen hier...

Gaat weer hard in het nieuwe deeltje :Y



In huize Ruff is ook een drukke boel.. tussen het werken en cursussen door heb je geen tijd meer over.... maar wel een baby *D

Glukkig dat mevr. Ruff er nog is :Y

Verder doet Maes het heel goed.. tis een tevreden baby..

En zo heel af en toe gaat hij ook nog ff wijs op de foto

[afbeelding]



Zal mn best doen bij te blijven lezen

Dit is wel hèt plaatje van deeltje 53 hoor!
Wat een lekker bekkie! *O*





en ohw jah: ZUMBAAAAAAAA *O* *O* *O*

;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan